Jump to content

Despre calitatea actuala BMW si Chip Tuning


docdennis

Recommended Posts

Am inteles bine , pistoanele 30d sunt superioare celor 20d , atunci cine vrea chiptunning sa isi puna pistoane de 30d. (ESTE POSIBIL ?)

1995 : 4 = 498,75 20d

498,75 x 6 = 2992,5 -30d

 

Nu - pistoanele de 2.0D si 3.0D sunt din aceeasi clasa . Dar pistoanele de 2,0D sunt superioare celor de 1.6 si 1.8D , iar pistoanele de 3.0D sunt superioare celor de 2.5D . iar cele de 3.5-4.0D sunt superioare tuturor .

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Vad ca nu ai inteles ideea de "storage" ma piesele de schimb, ei bine afla ca in anumite situatii costa mai mult sa ai piese de schimb pe stoc in depozit decat piesa in sine, de aici costul in plus pe care nu prea il intelegi.

 

Cand vand piese vand varianta care o comanzi, au coduri diferite.

De ex: blocul motor la 535d si 530d arata fix la fel, dar au coduri diferite cand le comanzi, pistoanele arata la fel, au aceleasi dimensiuni, dar si ele au coduri diferite.

 

Oare de ce exista stage 3 la tuning si unii se apuca de schimbat interne pe la motor ?

 

Eu de aici inteleg fix ce am intrebat: ca la partea de vanzari piese tin doar o varianta, pierd la pret oferind un piston de top pt un 316d, dar castiga la storage/logistica. SAU ofera un piston de 316d pt 335d?

 

This makes the piston expensive - for spare parts, the purchase price is rather secondary, because there the cost of storage over time are the problem.

 

However, since the pistons are mechanically identical, can serve as a spare part for the UL and the piston of the OL or TOP. Saves storage costs and of spare parts is the price anyway rather secondary.

In the manufacturing costs, it makes a lot of when you do it not only in the piston that.

 

+

 

Now the sly come along with their chips, because they think that yes, all engines were the same - have indeed all the same part numbers. That's right, yes large part also, but only reduces the storage costs. In fact, you can use the plunger for a 535d and 316d in a - fit he is doing, is just a little oversized, but never mind. This equal parts politics is intent because so I have to keep only a piston pattern as a spare part for all diesel engines.

 

But this does not apply to the original, because there customers expect for a 116d provide a cheaper rate than for a 123d.

Edited by lowlife
Link to comment
Share on other sites

Am inteles bine , pistoanele 30d sunt superioare celor 20d , atunci cine vrea chiptunning sa isi puna pistoane de 30d. (ESTE POSIBIL ?)

1995 : 4 = 498,75 20d

498,75 x 6 = 2992,5 -30d

Cuplul/puterea la motorul de 3.0 sunt obtinute din 6 pistoane. Daca vei calcula puterea/piston la ambele motoare (3.0 si 2.0) nu cred ca vei vedea diferente notabile.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Nu - pistoanele de 2.0D si 3.0D sunt din aceeasi clasa . Dar pistoanele de 2,0D sunt superioare celor de 1.6 si 1.8D , iar pistoanele de 3.0D sunt superioare celor de 2.5D . iar cele de 3.5-4.0D sunt superioare tuturor .

ok deci un 35d are capacitatea cilindrica egala cu 30d ? atunci poti sa iti montezi 4 pistoane pe 20d provenite de pe un 35d ? Sau ??

 

Cuplul/puterea la motorul de 3.0 sunt obtinute din 6 pistoane. Daca vei calcula puterea/piston la ambele motoare (3.0 si 2.0) nu cred ca vei vedea diferente notabile.

da asta clar , nu este absolut nici o diferenta dar daca vrei un tuning extrem , un 200 cp pe 20d cu pistoanele dp 35d ar fi safe sau ? ( safe ma refer la pistoane sa evitam topirea lor , ca pe langa mai trebuie un intercooler sau eu stiu ? oare vibrochenul rezista ?)

Edited by Danny D
Link to comment
Share on other sites

pur si simplu costa mai putin sa vinzi 2.0d ala si sa iei un 3.0d, la sh nu e diferenta asa mare..

practic si nu teoretic...masinile crapa singure si neajutate, mai faci si un tuning... o cauti cu lumanarea. :)

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

pur si simplu costa mai putin sa vinzi 2.0d ala si sa iei un 3.0d, la sh nu e diferenta asa mare..

practic si nu teoretic...masinile crapa singure si neajutate, mai faci si un tuning... o cauti cu lumanarea. :)

daca ne gandim la taxe si asigurari sigur nu mai este asa de simplu ....

 

S-ar putea sĂŁ nu gĂŁsești mecanic pt. lucrarea asta..

 

 

 

 

CĂŁ la teorie avem toți 10.

 

 

E greu sa sa gasesti pe cineva care sa iti schimbe pistoanele ?

 

 

Ca la logica nu au toti 10

Link to comment
Share on other sites

Oricum idea ii ca daca mergi cu masina pe strada, nu-i nevoie de chip si de putere!

 

Bineinteles ca la un mers normal n-ai nevoie de chip dar unii vor sa depaseasca aproape tot ce le iese in cale si-atunci varianta asta (de fapt resoftarea) e cea mai comoda pentru a mari puterea. Plus ca mai sunt unii care asa le este caracterul, oricat ar avea tot ar mai vrea ceva - resoftarea n-o sa dispara niciodata indiferent de avertizarile producatorilor.

Edited by 8-I
Link to comment
Share on other sites

Bineinteles ca la un mers normal n-ai nevoie de chip dar unii vor sa depaseasca aproape tot ce le iese in cale si-atunci varianta asta (de fapt resoftarea) e cea mai comoda pentru a mari puterea. Plus ca mai sunt unii care asa le este caracterul, oricat ar avea tot ar mai vrea ceva - resoftarea n-o sa dispara niciodata indiferent de avertizarile producatorilor.

 

 

resoftare nu inseamna numai putere mai mare ci si un consum mai redus si automat noxe mai putine ... DECI ? Eu mi-am schimbat softul de la de la 150 cp masina are undeva la 180 cp , cuplu aproape de 400 nm, consum mixt de la 7,3 a scazut la 6,3 in acelasi regim. Plus ca masina e mai distractiva ,poti sa o echipezi cu roti mai mari , mai late ... farsa sa iti afecteze demarajul si asa mai departe ...

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Motoarele fabricate mai nou nu mai sunt facute sa reziste asa de bine sub stress.

 

Incercati de curiozitate sa mergeti la un service in care se repara preponderent BMW-uri si intrebati cate motoare distruse o avut... eu in ultima luna cat am tot umblat la service (si asta e doar unul din cluj care se ocupa de BMW) de fiecare data vedeam alta masina la ei cu motorul dus, X5, seria 5 20D, 30D, 35D inclusiv 550, seria 7 30D, 40D, 750Li (4.4 benzina biturbo), seria 3 320d, 320i, 330d, 335xi. Astea toate cu motoare crapate sub 250k KM.

 

Nu stiu mai multe detalii despre ce au facut proprietarii inainte cu masinile, dar nu cred ca toti au mers ca la raliu cu ele.

 

Si toate masinile de mai sus erau cu motoarele duse, pistoane topite sau sarite, bloc motor crapat, distributii cate vrei, etc.

 

Daca m-as fi dus si pe la autoLKM as mai fi vazut cateva, iar toate masinile erau fabricatie dupa 2005. Asa ca eu va urez spor la tuning :D

 

Stiu ca o sa supar multi pasionati cu postul asta, dar asta este realitatea.

 

Daca vrei masina puternica iti iei asa ceva de la inceput !

 

Daca vrei sa faci tuning investesti cat ti-ai lua o alta masina ca sa nu distrugi ceva pe acolo sau iti iei o japoneza si ai rezolvat problema.

 

Toti ne dam fudli ca vrem masini premium puternice dar nu ne permitem asa ceva.

Edited by MrDevILL
  • Like 4
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Motoarele fabricate mai nou nu mai sunt facute sa reziste asa de bine sub stress.

 

Incercati de curiozitate sa mergeti la un service in care se repara preponderent BMW-uri si intrebati cate motoare distruse o avut... eu in ultima luna cat am tot umblat la service (si asta e doar unul din cluj care se ocupa de BMW) de fiecare data vedeam alta masina la ei cu motorul dus, X5, seria 5 20D, 30D, 35D inclusiv 550, seria 7 30D, 40D, 750Li (4.4 benzina biturbo), seria 3 320d, 320i, 330d, 335xi. Astea toate cu motoare crapate sub 250k KM.

 

Nu stiu mai multe detalii despre ce au facut proprietarii inainte cu masinile, dar nu cred ca toti au mers ca la raliu cu ele.

 

Si toate masinile de mai sus erau cu motoarele duse, pistoane topite sau sarite, bloc motor crapat, distributii cate vrei, etc.

 

Daca m-as fi dus si pe la autoLKM as mai fi vazut cateva, iar toate masinile erau fabricatie dupa 2005. Asa ca eu va urez spor la tuning :D

 

Stiu ca o sa supar multi pasionati cu postul asta, dar asta este realitatea.

 

Daca vrei masina puternica iti iei asa ceva de la inceput !

 

Daca vrei sa faci tuning investesti cat ti-ai lua o alta masina ca sa nu distrugi ceva pe acolo sau iti iei o japoneza si ai rezolvat problema.

 

Toti ne dam fudli ca vrem masini premium puternice dar nu ne permitem asa ceva.

 

Se pune si intrebarea cum naiba in romania masinile cu putini km sunt mai ieftine decat in germania ? Este foarte evident sa se umbla la km si inca cum , daca prinde samsaru' o masina cu 350 000 km care este ingrijita la interior , imediat o ofera spre vanzare cu 190 000 km ... merge omu cu ea 10000 si ii lasa in drum ... neamtu e de vina ?

Bineinteles exista si cazuri izolate , vb din ce stiu e92 fabricat in 2009 3.0d are aproape 300 000 de km si pana in prezent a schimbat la motor un singur injector (masina a beneficiat de service la reprezentanta BMW pana in prezent) si motorul toarce ca nou ...

Edited by Danny D
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu de aici inteleg fix ce am intrebat: ca la partea de vanzari piese tin doar o varianta, pierd la pret oferind un piston de top pt un 316d, dar castiga la storage/logistica. SAU ofera un piston de 316d pt 335d?

Pierd pentru ca fabrica pistoane si blocuri motor pentru fiecare motorizare in parte sau categorie si le tin in depozit, de aici costul mare cu depozitarea. Vad ca te incapatanezi sa intelegi ponderea costurilor de depozitare pentru ORICINE, nu doar pentru fabricantii de masini.

Daca te uiti pe realoem o sa vezi ca fiecare piston si bloc motor au coduri diferite. Dar surpriza, preturile la pistoane sunt la fel ~950ron bucata, indiferent ca e 20d,30d sau 35d/40d.

Daca tot nu crezi poti sa te suni sa comanzi un bloc motor sau niste pistoane la orice reprezentanta, indiferent de marca, putini o sa le aibe pe stoc, o sa fie in schimb disponibile la comanda. Depozitatul costa.

Link to comment
Share on other sites

resoftare nu inseamna numai putere mai mare ci si un consum mai redus si automat noxe mai putine ...

 

asta e de pus in rama. cu noxele si consumul..

de unde vine treaba asta.. ?

putere mai mare da, din pacate puterea mai mare vine intodeauna, fara exceptie, cu consum mai mare. care inseamna si noxe mai multe..

mai uit si la prostii astia de producatori auto.. adica aproximativ aceasi masina, motor tot de 2l, si, a dracului, aia mai puternica are consumuri mai mari, si asta dupa ce investesc milioane de euro in R&D, cand ar putea sa cheme un tuner din berceni si sa scoata la aceeasi cilindree putere mai mare si pe, deasupra si cu un consum si noxe mai mici..

Edited by DOMI
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Se pune si intrebarea cum naiba in romania masinile cu putini km sunt mai ieftine decat in germania ? Este foarte evident sa se umbla la km si inca cum , daca prinde samsaru' o masina cu 350 000 km care este ingrijita la interior , imediat o ofera spre vanzare cu 190 000 km ... merge omu cu ea 10000 si ii lasa in drum ... neamtu e de vina ?

Bineinteles exista si cazuri izolate , vb din ce stiu e92 fabricat in 2009 3.0d are aproape 300 000 de km si pana in prezent a schimbat la motor un singur injector (masina a beneficiat de service la reprezentanta BMW pana in prezent) si motorul toarce ca nou ...

 

Neamtul foarte foarte rar vinde masina pentru ca s-a saturat de ea fara sa aibe probleme, in general masinile sunt luate pe leasing 3 ani, dupa ce expira perioada de leasing el da masina inapoi la firma de leasing si isi ia alta noua. Neamtul face in medie 60.000 - 70.000 km pe an aici ma refer la masinile luate in leasing (sunt luate pentru a se umbla mult cu ele sunt masini de firma si atat).

 

Apoi daca gasesti o masina care nu a fost in leasing ea se vinde pentru ca neamtul decide ca e mai eficient si ieftin sa isi cumpere alta decat sa bage cateva mii de euro in reparatii si apoi sa nu ii garanteze nimeni ca nu se va mai strica.

 

La noi in majoritatea cazurilor ajung masinile mai sus mentionate, cosmetizate, carpite cu kilometrii pierduti pe drum, etc. Ca mai apoi dupa x timp de la achizitie in RO sa inceapa sa pice diverse piese. Sa nu uitam ca in DE pe portiuni foarte mari de autostrada nu exista limite de viteza... crezi ca neamtu o sa mearga cu 130 la ora..... eu nu prea... apoi din ce am aflat cu totii despre limitele motoarelor mai noi ale BMW ti se pare ca o astfel de masina rezista in timp?

Edited by MrDevILL
Link to comment
Share on other sites

asta e de pus in rama. cu noxele si consumul..

de unde vine treaba asta.. ?

putere mai mare da, din pacate puterea mai mare vine intodeauna, fara exceptie, cu consum mai mare. care inseamna si noxe mai multe..

mai uit si la prostii astia de producatori auto.. adica aproximativ aceasi masina, motor tot de 2l, si, a dracului, aia mai puternica are consumuri mai mari, si asta dupa ce investesc milioane de euro in R&D, cand ar putea sa cheme un tuner din berceni si sa scoata la aceeasi cilindree putere mai mare si pe, deasupra si cu un consum si noxe mai mici..

 

Eu iti spun ce imi afiseaza bord-computerul ....

 

Si daca ma gandesc bine Noul motor de 20d si 184 cai bmw consuma mai putin decat vechiul 20d de 150 cp si daca nu mai putin cel putin la fel ....

Edited by Danny D
Link to comment
Share on other sites

Pierd pentru ca fabrica pistoane si blocuri motor pentru fiecare motorizare in parte sau categorie si le tin in depozit, de aici costul mare cu depozitarea. Vad ca te incapatanezi sa intelegi ponderea costurilor de depozitare pentru ORICINE, nu doar pentru fabricantii de masini.

Daca te uiti pe realoem o sa vezi ca fiecare piston si bloc motor au coduri diferite. Dar surpriza, preturile la pistoane sunt la fel ~950ron bucata, indiferent ca e 20d,30d sau 35d/40d.

Daca tot nu crezi poti sa te suni sa comanzi un bloc motor sau niste pistoane la orice reprezentanta, indiferent de marca, putini o sa le aibe pe stoc, o sa fie in schimb disponibile la comanda. Depozitatul costa.

 

Alege o varianta:

 

1) N-ai citit ce am scris eu + paragrafele atasate

2) Nu intelegi engleza

3) Ai citit direct in nemteste

Link to comment
Share on other sites

scuze, am dat quote la danny d, nu stiu cum ai aterizat si tu pe acolo.. :)

 

 

am acum am vazut ca pe langa resoftare, a pus si roti mai mari, care duc si alea la consum mai mare.. dar el sustine ca totusi e mai mic decat inainte. de resoftare. :)

bre danny, poate de la resoftare mergi mai mult la vale.. :)

incearca si un consum la pompa totusi..

 

 

oricum divagam.. daca ce scrie in articolul ala e adevarat, inca un motiv sa nu faci resoftare, daca tii masina mai multi ani/km.. altfel.. nu e problema, plateste urmatorul proprietar...

Edited by DOMI
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

... Sa nu uitam ca in DE pe portiuni foarte mari de autostrada nu exista limite de viteza... crezi ca neamtu o sa mearga cu 130 la ora..... eu nu prea... apoi din ce am aflat cu totii despre limitele motoarelor mai noi ale BMW ti se pare ca o astfel de masina rezista in timp?

 

 

Or fi fost portiumi mari fara limita dar acum se lucreaza f mult la autostrazi si nu mai ai unde sa mergi ca nebunu...iar acolo unde mai poti merge ca nebunu sa stii ca ei nu merg...chiar stateam toti in urma unei masini de poltie care in zona de 130 mergea cu peste 150 ca sa fluidizeze traficul...dar e deja off-topic...e normal ca tuningul sa afecteze motorul pe termen lung sau nu, depinde de stilul de condus...care e diferenta intre un 320d "tunat la 200cai care merge cu 180km/h si un 320d stoc care merge tot cu 180km/h? Ca sa se ajunga la pistoane topite, la turbo explodate si alte magarii trebuie sa impingi masina aia destul de tare in afara parametrilor ei stoc si abuzezi de ea ca magaru crezand ca ai un Ferrari...si daca nu e "tunata" masina dar tragi ca nebunu de ea tot una e...asa mai bine un stage1 si cand ai nevoie de cai te folosesti si cu asta basta...hai sa ne uitam concret...luam un "tuner" de pe forum si ii intrebam subiectii care si.au facut tuning la el si vedem cati dau raspunsuri negative (doar no sa fie nebuni sa minta daca le.o cazut motorul de la tuning), am vazut ca sunt masini facute si din 2008 deci ar fi destui care sa ateste sau nu fiabilitatea dupa un tuning...si aici nu vorbim de tuninguri de mii de euro si de firme renumite...deci unde daca chiar ai vrea ai putea sa te indoiesti de calitatea serviciilor prestate...

Edited by MuscleMike
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

1441277971[/url]' post='2289945']

daca ne gandim la taxe si asigurari sigur nu mai este asa de simplu ....

 

 

 

 

E greu sa sa gasesti pe cineva care sa iti schimbe pistoanele ?

 

 

Ca la logica nu au toti 10

 

Nu e greu,e imposibil...nimeni nu muncește pe vise și " am citit eu pe net că..."

 

Cel puțin in buc.,n-am auzit de experimente d-astea,in primul rând nu merită aruncați banii,pt că nu oferă nimeni garanție pe asa ceva.

 

Dar,poți incerca totuși..

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

Toti sunteti actori de comedie ( glume si ironii) , domnilor destepti cu d mare , ok inaainte aveam roti pe 17 acum am pe 18 , softul l am primit de la tcmturbo , ce vreti sa va spun mai mult decat imi indica bordcomputerul ?

Cati dintre comentatori aveti soft imbunatatit pe masini , ca pe biciclete sigur aveti toti .....

Am aproape 5000 km cu softul si nu am nici o problema pana in prezent ... si consumul afisat este mai mic. Veniti cu argumente nu cu pareri cand va contraziceti ...

  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

E doar o ironie. Limbaj vulgar nu vad de ce ar fi.

 

Si una binemeritata. Cum sa spui ca scad noxele de la resoftare. Adica, ce sa spun, producatorii sunt atat de idioti incat nu pot face soft-uri, asa ca vin tunerii si scad noxele din soft, dar in acelasi timp cresc puterea si scad consumul.

Noaptea mintii.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.