Jump to content

Schimb E46 Cabrio 323cic (2.5L 170cp) cu Sedan sau Compact - TAXA PLATITA


razzb3d

Recommended Posts

Schimb E46 Cabrio cu E46 Sedan sau Compact, Z3, poate chiar un E39 + diferenta cat mai avantajoasa, in unele cazuri E60 sau E90 (chiar si usor avariate) fara diferenta sau o mica diferenta din partea mea. Nu ma intereseaza variante cu motor mai mare de 2.5L .

 

Pret pentru schimb: 7000E - pretul de vanzare ar fii mai mic putin, dar sincer ma intereseaza varianta schimb.

 

- Fabricat Septembrie 2000

- Autoturism inmatriculat in Romania in 2008 - TAXA PLATITA si Nerecuperata

- Ofer Hardtop culoarea masinii + Jante pe 18" + cauciucuri de vara vechi de 1 an si 8 luni + jante pe 16" + cauciucuri de iarna vechi de 2 ani

- Asigurare ~ 350 lei / 6 luni - bonus 3 - fara incidente, impozit 890 lei / an (motor 2494 cm3)

- Masina a fost dezechipata complet si revopsita in culoarea originala (Titansilber Metallic) la Bosch Car Service acum 3 saptamani. Arata excelent. Numai vopsitul a costat 3800 lei fara TVA.

- Are 192.000 km REALI - se pot citi pe cheie cat si pe calculatorul masinii.

- Stare tehnica excelenta. Motorul functioneaza impecabil, fara erori. Suspensia si directia sunt perfecte - nu bate, nu troncane.

- Consum 11-11.5 / 100km in Bucuresti (mers "batranesc"), 13.5 mers sportiv si ~6% in afara daca se merge cu o viteza de 120-130km/h. Pare sa consume mai putin cand se merge decapotat si cu aerul oprit.

- Ultimele 7 cifre din VIN sun JP15948

 

EXTRA: 2 seturi de jante - 18" Style 166 si 16" Style 44 + Deflector + Hardtop culoarea masinii + Carte de service + documentatie in germana + copie dupa facturi pentru toate reparatiile facute.

 

 

In cei 3 ani de cand am eu masina, am schimbat urmatoarele:

 

- kit ambreaj complet, placa de presiune + disc + rulment SACHS - au costat aproape 3400 lei numai piesele

- amortizoare fata / spate + flanse amortizoare - am folosit aici pisese originale BMW luate dupa seria de sasiu a masinii

- senzor pozitie axa cu came parte admisie (original Bosch)

- spalatoarele de faruri au fost scoase - inca le am, si le ofer urmatorului proprietar daca vrea sa isi bata capul cu ele - la mine nu au mers cum trebuie niciodata - mai mult iroseau lichid de parbriz.

- bielete antiruliu fata + bucse bara antiruliu (Lemforder)

- butucul de la portiera soferului

 

 

Sepcificatii si dotari:

 

Seria 3 ( E46 ) Cabriolet 323cic

Motor: M52TU25 dual-vanos, 2494 cm3 - 170cp, 250nm de cuplu la 3500 rpm.

Caroserie: Cabriolet - 2 usi, 4 locuri

Cutie de viteze - 5+1 trepte

Suspensie M-Packet

 

Dotari:

 

- Volan M-Technic cu Comenzi

- Pilot automat

- Scaune recaro de piele neagra

- Scaune reglabile electric cu memorie (3 setari)

- Scaune incalzite

- Trim interior Cosmosswartz (negru metalizat)

- Senzori de parcare spate (PDC)

- Dinamic Stability Control (DSC)

- Suspensie sport (OEM BMW, M-Paket)

- Computer de bord

- Decapotare electrica

- Inchidere Centralizata

- Oglinzi incalzite

- Oglinzi rabatabile electric

- Oglinda retrovizoare cu cristale lichide, anti-blind

- Faruri Xenon (de fabrica, originale BMW)

- Faruri cu reglaj automat

- Proiectoare de ceata

- Clima

- Senzor de ploaie

- Sistem Audio Harman Kardon

- Casetofon BMW Buisness + Magazie 6 CDuri

- Jante aliaj 16" Style 44 - jantele de fabrica ale masinii

- Jante aliaj 18" Style 166 (cele de pe M5)

- Hardtop

- Deflector de vant

 

Mai multe dotari aici (click): http://i.imgur.com/WOZK0S7m.png

 

Masina se poate vedea in Bucuresti - sectorul 3 zona 1 Decembrie 1918 / Nicolae Grigorescu.

 

0724 222 819 - Razvan

 

 

http://i.imgur.com/G138g5cl.jpg http://i.imgur.com/act1XFil.jpg

 

http://i.imgur.com/g6k2nCnl.jpg http://i.imgur.com/EJqx5zhl.jpg

 

http://i.imgur.com/LV4w8Jll.jpg http://i.imgur.com/YvKu9qkl.jpg

 

 

Mai multe poze (si mai detaliate) voi face maine pe lumina. Masina arata mai bine decat in pozele de mai sus - mastile de sub far cu lacas pentru spalatoare au fost inlocuite cu unele fara spalaotare, iar grilele de pe capota au fost si ele schimbate cu unele noi. Am in continuare grilele vechi si masitle cu spalatoare.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

EDIT - am uitat sa adaug - Impozitul este la zi, fara amenzi, fiscal pe loc, ITP si RCA valabile.

 

Ma intereseaza in mod deosebit un E46 + diferenta 1200-2500e in functie de nivelul de dotari si starea tehnica a masinii oferite.

 

La lista de schimb, ca variante mai mult "teorerice" se poate adauga si E38 725d, precum si E30 cabrio intretinut cu taxa platita.

 

-----

 

Scuze de double post dar butonul de EDIT de mai sus a plecat pa-pa.

 

 

-

Edited by razzb3d
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

EDIT 2:

 

Am uitat sa adaug la piese schimbate:

 

- volanta (e cu masa dubla) deci tot kitul de ambreaj practic

- cilindru receptor ambreaj (original BMW - cele aftermarket fac pedala tare)

- discuri si placute fata brembo (stiu brembo, scartaie dar ATEurile sunt scumpe si se ovalizeaza usor).

- radiator, termostat, vas de expansiune, senzor nivel vas de expansiune si furtunele de la sistemul de racire (tot sistemul de racire mai putin pompa de apa care era noua)

- stopurile de pe portbagaj

- bujii NGK

- filtrul de particule polen

 

Uleiul a fost schimbat anual in august - de obicei la 7000-8000km. Am folosit numai Castrol Edge 0w-40 si filtru de ulei Bosch. La schimbarea uleiului schimb si filtrul de aer.

 

Per total au intrat peste 3000 de euro in aceasta masina in cei 3 ani de cand o am.

 

Pret vanzare ~ 6500e

Pret pentru schimb - 7000e

 

.

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

pai am consumat aproximativ 25L pana in vama si inapoi in bucuresti... mers lejer, decapotat, fara aer, doar doua persoane, 120-130kph - 110 in unele portiuni, cu popasul de rigoare la benzinarie pentru toaleta. A luat 6...6.5...7.. matematica nu e punctul meu forte :D. In contrast, cand am fost anul trecut 4 in masina (toti solizi :D ), bagaje pe masura si mers mai agitat, am bagat 30 de litrii. Cand am mers ca berleuzu' a consumat si 9. Nu zic cu cat am mers, dar am facut bucuresti - calarasi in ~40-45 de minute :)

 

Ce incerc sa zic e ca consumul variaza mult in functie de cata talpa ii dai, si cat de sanatos e motorul. Fata de 325ul meu vechi (un sedan din 2002) asta consuma sezizabil mai putin, si e cu ~400kg mai grea. Am observat ca daca trage aer fals pe undeva (la cotul de la debitmetru, la cotul de la regulatorul de ralanti - o fisura minora) - nu se aprinde "ceck engine" dar consumul creste.

 

Faza e asa (din ce am observat eu) - pe computerul de bord - in oras arata mai putin decat consuma de fapt, iar in afara arata mai mult. La final daca te uiti la odometru si apoi la bonul de benzina, cam astea sunt calculele. Acum pe bord imi arata 10.8 l/100km, dar de fapt ia cam 11.5. In afara o sa arate 6.8 - 7%, dar dupa calcule iese mai putin.

 

In orice caz, fata de urs care consuma 18 in oras orice as face, e lux :D

 

ingrijita masina, bafta la vanzare!

 

Mersi. Are si ea defectele ei - capitonajul e agatat la colturi, trimul de la gemurile din spate trebuie schimbat, o aparatoare de noroi trebuie schimbata, si volanul trebuie retapitat. La fel, scaunul soferului e descusut in stanga. De volan si scaun ma voi ocupa saptamana viitoare. Iar macaraua de la geamul soferului trebuie schimbata (zdrangane).

Edited by razzb3d
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

In viata lui nu a consumat nici nou 323 cabrio nici 7 daramite 6 la 130 la ora. Banuiesc ca la pompa nu i-ai facut consumul. Si probabil ca nici nu ai mers foarte mult cu ea prin oras. Nu de alta dar 11 ia in Bucuresti impinsa. :)) masinile astea au multe calitati insa consumul mic nu e punctul ei forte.

De curiozitate cat ai dat pe hardtop?

  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

ce filtru de particule ai schimbat tu?:)))...ai si o alta masina diesel asa dupa 2005?

 

filtrul de polen. O gresala cinstita dupa 12 ore de stat in spital.

 

stii macar ce e ala?

 

esti un dragut :D - ca idee, E30ul de la avatar e complet reconstruit de mine - mecanica, tinichigerie (cu putin ajutor in unele zone) si vopsit. Uite si cateva poze daca ai curiozitatea sa te uiti: https://www.farcebook.com/ryan.cooper.391420/media_set?set=a.710001525762487.1073741831.100002579375151&type=3 Acum am dat motorul jos (iar) si il fac de 3L (arbore, bielete si pistoane de M54B30). Sa vad pe cine gasesc sa imi faca soft...

 

De fapt asta e unul din motivele pentru care ma intereseaza sa dau cabriolenta - mai am ceva pana termin ursul si s-au terminat banii :(

 

Atitudinea ta este criminala totusi. In orice caz, mersi de corectare - am scris intr-adevar o tampenie.

 

 

 

In viata lui nu a consumat nici nou 323 cabrio nici 7 daramite 6 la 130 la ora. Banuiesc ca la pompa nu i-ai facut consumul. Si probabil ca nici nu ai mers foarte mult cu ea prin oras. Nu de alta dar 11 ia in Bucuresti impinsa. :)) masinile astea au multe calitati insa consumul mic nu e punctul ei forte.

 

90% din km facuti de mine sunt in bucuresti - zilnic de la ozana la fundeni. Pe traseul meu uzual, consumul la pompa este ~11.5. Consumul pe bord este oriunde intre 10.5 si 11 (acum arata 10.8 dupa 242km facuti in bucuresti). Repet MERS CALM SI INCET. De obicei schimb la 2500. Daca dai in ea consuma de rupe. Oricum, de la ozana la fundeni e un drum lejer unde nu prea stau blocat in trafic. Acum 2 ani cand eram la militar si jumate din timp il petreceam la semafor si stand dupa unul si altul (efectiv pe loc) consumul la pompa era 13%, iar pe bord arata cam 12.5. De curiozitate, la urmatorul plin am sa resetez odometrul si postez cata benzina a intrat si cati km a facut masina.

 

De curiozitate cat ai dat pe hardtop?

 

Hardtopul l-am primit cu masina. Din cate am vazut pe OLX se gasesc intre 600 si 1000 euro. Stiu ca in poze trimul la hardtop era negru, dar a fost vopsit cu un spray negru mat care s-a luat fara efort cu putin nitro si multe ore de frecat. Acum trimul la hardtop e la fel ca la masina - crom.

Edited by razzb3d
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am schimbat flansa / bucsa de cauciuc dintre cutia de viteze si cardan. Era praf. Saptamana viitoare pleaca si volanul la tapitat.

 

http://i.imgur.com/k1A9fnil.jpg http://i.imgur.com/4lk4qFTl.jpg

 

Din pacate nu a fost ca la urs - cardanul se depaseaza maxim 4-5 cm si nu e suficient incat sa il poti decupla de pe cutie. A trebuit sa dau evacuarea jos si scutul dintre evacuare si cardan, apoi sa cobor aproape complet cardanul. O lucrare de 30 min a durat 2 ore...

 

 

Poze mai actuale:

 

http://i.imgur.com/WPnfEF5l.jpg http://i.imgur.com/SbUezh1l.jpg

 

 

Jantele care sunt pe ea acum sunt nu sunt ale mele. Am dus jantele de 18 (style 166) la sablat (cu nisip) ca sa le vopsesc saptamana viitoare.

Edited by razzb3d
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

O actualizare - am montat in weekend o interfata USB / AUX / iPod Dension Gateway Lite 3 si acum se poate asculta muzica de pe stick USB (unitatea e foarte mica si am montat-o in torpedou) prin intermediul casetofonului original al masinii. Se aude MULT mai bine decat alte solutii de genul (caseta cu mufa jack, modulator FM, etc) - de fapt se aude mai bine decat magazia de CDuri a masinii. De asemenea afisaza numele melodiei pe displayul casetofonului, si se pot schimba melodii / foldere folosind comenzile de pe casetofon si comenzile de pe volan.

 

Poze facute AZI

 

http://i.imgur.com/wlbf66Nl.jpg http://i.imgur.com/5VaXjZBl.jpg

 

http://i.imgur.com/MNxBxqvl.jpg http://i.imgur.com/aEdUzNel.jpg

 

http://i.imgur.com/bf13stQl.jpg http://i.imgur.com/H3IX2Tal.jpg

 

Scaunul soferului e descusut in partea stanga - de mult vreau sa repar problema la un tapiter dar nu am avut timp / bani (daca il fac vreau sa retapitez si volanul). Trimul de pe periile de la geamurile din spate e varza. Unul din fostii proprietari nu a stiut sa regelze inaltimea hardtopului si a atins in el. Ambele sunt zgariate rau in partea din spate. Nu sunt scumpe de inlocuit, si nici greu - dar nu m-a deranjat atat de tare pana acum incat sa ma ocup de ele.

 

Farurile au fost demontate. Eu cand am luat masina au avut montate (prost) un set de angel eyes care au cazut in interior, asa ca am demontat farurile si scos CCFLurile. Nu stateau de nici o forma lipite trebuie si nici nu aratau ok. Din pacate s-au sticlele s-au crapat in partea de sus. Aveam de gand la un moment dat sa cumpar un set de faruri DEPO cu angel eyes, dar pana acum am bagat bani in intretinerea masinii si nu le-am acordat proiritate.

Edited by razzb3d
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Anuntul ramane acum doar pentru SCHIMB - varianta de vanzare pica. Ma intereseaza schimb doar cu:

 

- E90 325i sedan cu sau fara diferenta din partea mea, in functie de dotarile si nr de km al masinii oferite (nu imi convine sa dau diferenta pentru o masina cu la fel de multi km ca a mea, chit ca e cu cativa ani mai noua)

- E46 325i sedan + diferenta

- E46 323i sedan + diferenta

- E46 320cd cabriolet

- E46 318d sedan + diferenta

- E46 320d compact sau sedan, preferabil modelul de 136cp + diferenta

- E46 325ti compact + diferenta

 

.

 

.

 

Azi am schimbat bucsele de la puntea spate (toate 4), bucsele de la grup (toate 3) si bucsele de la brate (cele mari) + discuri si placute spate - in total 1900 lei cu tot cu manopera.

 

Puntea a fost data jos, demontata, curatata si vopsita in negru 1k anti rugina.

 

http://i.imgur.com/37fSOXRl.jpg http://i.imgur.com/iHh8Y1Sl.jpg

 

http://i.imgur.com/7vAOUAsl.jpg http://i.imgur.com/9MOJUx9l.jpg

 

Pe spate am luat discuri si placute ATE. Am vrut sa iau brembo ca pe fata dar nu puteau aduce placute pentru ele decat in 7-8 zile.

 

In curand o sa ajung si la interior - retapitat volan si cusut coltul de la scaunul soferului.

 

 

O poza cu noile jante si cauciucuri pentru iarna: BMW Style 42 16" originale + cauciucuri SAVA Eskimo 225/65 R16

 

http://i.imgur.com/v3TGLQah.jpg

Edited by razzb3d
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

pai la E46 diferenta care ar trebui data pentru schimb e foarte mare.Un 325i sedan/coupe se max4000-5000 eur si nu stiu cati ar da 2000 eur diferenta.pentru iarna foarte bune sunt 205/55/16. Parca ca mai inguste si mai inalte sunt ok pentru iarna. Edited by alex230ro
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Azi am schimbat capetele de bara si bieletele de directie (Lemforder). Maine ma duc cu ea la geometrie. O sa urc si niste poze cat mai curand. Am mai luat si furtunele de cauciuc de la debitmetru si garnitura de la capac curbutori pe care le montez in weekend. Alti bani alta distractie.

 

pai la E46 diferenta care ar trebui data pentru schimb e foarte mare.Un 325i sedan/coupe se max4000-5000 eur si nu stiu cati ar da 2000 eur diferenta.pentru iarna foarte bune sunt 205/55/16. Parca ca mai inguste si mai inalte sunt ok pentru iarna.

 

Am avut oferte de E46 sedan (majoritatea de pe OLX) dar cum ai zis si tu, lumea nu prea se arunca la diferenta si masinile oferite nu ma incantau. Aici pe forum sunt niste sedanuri foarte frumoase si ingrijite care merita schimbul, dar majoritatea ofertelor primite au forst de genul 318i din 99 aproape chel, stare tehnica discutabila, tuning de bazar si oferea diferenta 2000e cand el are masina la vanzare la 2500.

 

Se pare ca ai avut dreptate (sincer ma cam asteptam la ceva de genul din momentul in care am deschis anuntul dar am zis ca incercarea moarte nu are :D ). Cel mai probabil voi inchide anuntul curand. Nu sunt disperat sa dau masina asa ca o sa o sa fac interiorul bec si am sa merg cu ea pana cand imi permit un seria 4 cabrio (adica in vreo 4-5 ani cand ajung la SH la preturi decente).

Edited by razzb3d
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.