Jump to content

conduita sportiva vs durabilitate motor


user008

Recommended Posts

Daca tot i-ai bagat Mobil1 baga-i si motorina. Nu conteaza ca e benzinar al tau. Ce tot conteaza ca BMW cere CASTROL pentru motoarele sale. Poate e doar o politica sa stopeze monopolul Floriol.
Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa inteleg ce ar avea motoarele BMW diferit fata de celelalte motoare de e atat de "recomandat" castrol. Probabil e o chestiune de imagine si de marketing.

231664[/snapback]

:blink: :) :) Pai au ele CEVA, ca doar BMW nu e cunoscut peste tot pentru designul incuietorii de la portbagaj.

Link to comment
Share on other sites

Nu pot sa inteleg ce ar avea motoarele BMW diferit fata de celelalte motoare de e atat de "recomandat" castrol. Probabil e o chestiune de imagine si de marketing.

231664[/snapback]

 

ai perfecta dreptate ! asa cum mercedes a facut contract pt promovarea uleiului Mobil 1, grupul Fiat cu Shell, asa a facut si BMW cu Castrol. Cred ca sigla Castrol pe busonul de la ulei ia costat enorm pe cei de la Castrol. Poate au dat bani sau poate au facut un barter - tu ma promovezi iar eu iti dau comision la vanzarea uleiului vandut prin reprezentante. Va aduce-ti aminte ca in anii 95-99 la Dacia in garantie se punea numai ulei BP in service-uri? Nu cred ca BP a produs ulei pe baza cercetarii comune cu inginerii de la Colibasi.

Cred ca fabrica BMW inainte de a contracta uleiul pt motoarele sale totusi il testeaza si da verdictul. Castrol nu are cum sa fie un ulei prost.

Link to comment
Share on other sites

Fireste ca o sa-i dau ca de aia am ales bmw(la 4000 rpm chiar ca e un condus decent) 

230940[/snapback]

 

gresesti!!!!!! ti-ai pus intrebarea de ce motoarele de F1 ( materiale incredibil de bune) nu rezista decat la 2 curse (aprox 600 km) si alea chinuite?????? Din cauza turatiei mari.(17500rot/min)

Motoarele de serie au materiale obisnuite , chiar daca sunt BMW. deci rezistenta lor in principiu e mai mica decat la F1. Fiabilitatea crescuta la motoarele de serie e data de nivelul relativ mic de rotatii pe minut.

Deci , daca bagi turatii---------fiabilitate mica.

turatii rezonabile -----------------fiabilitate mai mare.

turatii mici------------------ ne luam biciclete.

 

optim ar fi sa tinem masinile in garaj pt urmasii, urmasiilor nostri. :blink:

Link to comment
Share on other sites

Am fost azi la o plimbare mai lunga ...cca 300km , si a trebuit sa-l calc destul de tare ca sa fac fata in depasiri,.....i-am dat pana in 5000 rpm , oricum in viteza a

5 a , la 140km/h am cam 4500 rpm, pai la 180 sare de 5000rpm, nu ??....Si atunci ce sa fac sa ma dau ca si cu dacia ?? Pana la 130-140 km/h ?? Nu sunt mare vitezoman dar cateodata ma depaseste cate un Matiz la viteza de pana in 140km/h. O sa continui sa merg sportiv, cca 4500 rpm in fiecare treapta ,peste 20000km o sa-i fac un test si o sa va spun daca i-a daunat motorului conduita sportiva........

Link to comment
Share on other sites

Guest IulianE

nu mai compara masinile de serie cu F1 la absolut niciun capitol...e o idiotenie.

Mai ai un pic si le compari cu motoarele industriale Caterpillar (CAT) care sunt cele mai durabile dieseluri din lume

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.