Jump to content

Problema pornire 320D E46 136 CP


Recommended Posts

I-am dat cuiva sa mearga cu masina dimineata, dupa 100 de metri i-a murit motorul cand a lasat ambreiajul si dupa aia n-a mai pornit. Invarte bine cand dau la cheie, dar nu da nici un semn ca ar vrea sa porneasca. Dupa aia am pornit-o impinsa si a stat la relanti, dar cand am turat-o nu mergea peste 1500 rpm si motorul mergea cam intrerupt, ca si cum ar merge in 3 cilindri. Ce ar putea fi?

 

Eroare imi da numai la bujii, dar asta am avut-o tot timpul. Mai aveam o eroare, cred ca era ceva legat de devierea timing-ului cu +/- 3 grade. Dar si eroarea asta o am de ceva vreme si nu am avut pana acum probleme cu pornirea. E in limba germana, atasez o imagine cu ea.http://imageshack.com/a/img633/1882/q0Adh4.jpg

Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

Ce e cu ea? Trebuie reglat avansul? Sau e posibil sa se fi stricat pompa chiar in momentul cand a oprit motorul din ambreiaj?

 

Am uitat sa zic ca atunci dupa ce am pornit-o din impins scotea fum albastrui, pe langa faptul ca mergea cam intrerupt, trepidat si nu se tura mai tare de 1500rpm.

Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

Pompa de injectie este defecta.

Daca tot o dai jos si o duci la reparat obligatoriu sa ii schimbe si toate garniturile cu unele noi, altfel o sa apara mai tarziu si probleme de pierdere a presiunii si iar va trebui demontata si montata, lucru care nu il poate face orice mecanic, se stie ca e greu sa montezi perfect avansul acestei pompe de injectie.

Link to comment
Share on other sites

Problema-i ca sunt in Franta si nu repara nimeni pompe de injectie pe aici. Kit-ul de garnituri cred ca il am deja, ca l-am luat cand am schimbat acum 2 ani garnitura mare din capac, ca imi pierdea motorina pe acolo.

 

Dar ce, mai exact, e stricat in ea? Am auzit ceva de electrovalvele de avans, alea sunt de vina? Eu stiu doar de partea electronica, dar aia cand se defecteaza, din cate stiu eu motorul se opreste singur si nu mai merge deloc, nici impins.

 

E greu de demontat? As da-o eu jos sa o trimit in Romania la reparat, sau sa o schimb cu alta. De o montat inapoi poate vorbesc cu un mecanic. Nu are ceva semne dupa care pot sa ma iau ca sa o pun inapoi in aceeasi pozitie?

Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Are pompa de injectie ceva pana pe axul care intra in centrul pinionului de la lantul de distributie? Cand am scos-o, a iesit fara sa aiba nimic in groapa aia unde normal cred ca ar trebui sa fie pana.

pompa trebuie blocata intr-o anumita pozitie cand o dai jos de pe masina,altfel o sa fie un chin sa ii reglezi avansul

Link to comment
Share on other sites

Am blocat volanta si pompa la punctul mort al motorului inainte sa o scot afara. Am lasat si scula aia speciala in locul pompei, care tine pinionul lantului pe pozitie. Dar am vazut pe pompa, acolo pe axul care intra in pinion, ca are o groapa in forma de semiluna, unde e posibil sa fi fost pusa ceva pana. Si cand am scos-o nu era nimic in groapa aia.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Mi-am facut timp si am reusit pana la urma sa schimb pompa de injectie si masina porneste, dar fluctueaza la relanti, cam intre 700-1200 rpm. Imi da eroarea: "Synchronicity of speed sensors - Speed sensor crankshaft and injection pump not synchronous. Imi mai da inca o eroare legata de senzorul de la volanta. Am atasat imaginile cu cele 2 erori. Ceva idei?

post-64953-0-00451600-1452119087_thumb.jpg

post-64953-0-14481100-1452119095_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Pompa am pus-o exact in aceeasi pozitie in care am luat-o de pe cealalta masina, care mergea fara probleme inainte sa o demontez. Nu stiu cat de tare trebuia strans surubul de pe pinion, dar l-am strans cat de tare am putut inainte sa deblochez pompa si volanta. Oricum o sa incerc sa verific avansul dupa ce imi dau seama cum se face, ca nu stiu inca.
Link to comment
Share on other sites

Am rezolvat problema. Era rupt senzorul de la volanta, probabil s-a agatat de ea din cauza ca l-am impins prea tare cand l-am montat. L-am pus celalalt cat se putea de tare in exterior si merge bine acum, deci cred ca pana la urma am pus bine pompa de injectie. Ma temeam sa nu trebuiasca facut ceva reglaj static.

post-64953-0-15478100-1452363813_thumb.jpg

Edited by adam_jensen
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.