Jump to content

bmw e46 320d 136cp vs 150cp


fanatycme

Recommended Posts

Daca vei cauta pe forum vei gasi multe comparatii si multe recomandari. Recomandarea mea este sa cumperi indiferent de anul fabricatiei in functie de starea masinii. Un NFL ingrijit este mult mai fiabil ca un FL la care nu s-a schimbat nimic si troncane din toate incheieturile.

Alege o masina ingrijita, la varsta asta, nu mai au importanta km asa mult, important este sa fie ingrijita, piesele ce au picat sa fie inlocuite si nu carpite sau ascunse prin diverse "magarii".

Mult succes sa gasesti o masina buna!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ce te-ar interesa mai mult sa sti?

eu am 150cp si sunt foarte multumit de masina

are peste 400.000km , si motorul e "tanc" nu am intampinat absolut nici-o problema, trage bine, se aude bine, merge lin

nu stiu daca este mai bun ca cel de 136cp, pt ca n-am avut, si nu inseamna neaparat ca cel de 150cp fiind mai nou ar trebuie sa fie mai bun, mai fiabil si asa mai departe

DAR cel de 136cp are probleme cu pompa de injectie, cel de 150cp, are problemu cu clapetele de admisie , dar se elimina si nu mai sunt probleme, parerea mea este ca este mai bun cel 150cp,

 

ca si plusuri, e si taxa mai mica, are si cutie 6trepte ,

e si common rail, nu stiu exact daca cel de 136 este common rail, dar din cate stiu nu este!

pot sa-ti dau mai multe detalii dca vrei in privat!

Link to comment
Share on other sites

ce te-ar interesa mai mult sa sti?

eu am 150cp si sunt foarte multumit de masina

are peste 400.000km , si motorul e "tanc" nu am intampinat absolut nici-o problema, trage bine, se aude bine, merge lin

nu stiu daca este mai bun ca cel de 136cp, pt ca n-am avut, si nu inseamna neaparat ca cel de 150cp fiind mai nou ar trebuie sa fie mai bun, mai fiabil si asa mai departe

DAR cel de 136cp are probleme cu pompa de injectie, cel de 150cp, are problemu cu clapetele de admisie , dar se elimina si nu mai sunt probleme, parerea mea este ca este mai bun cel 150cp,

 

ca si plusuri, e si taxa mai mica, are si cutie 6trepte ,

e si common rail, nu stiu exact daca cel de 136 este common rail, dar din cate stiu nu este!

pot sa-ti dau mai multe detalii dca vrei in privat!

1.Ar merge jante de 18?, am auzit ca jantele de 18 sunt putin prea mari ptr un e46, spunea ca strica ambreiaju un mecanic...

2.Diferenta de consum dintre 150 si 136 cp daca stii

3.E vreo diferenta in acceleratie fata de 136cp?

4.Cu sau Fara navigatie, eu in mod normal as prefera cu, dar stiu ca simplu e mai bine

5.Masina ta are 6 trepte?

6.Ai idee cumva daca bara fata de M este mai joasa fata de cea stock?

7.Ai idee daca pragurile de M sunt mai joase decat cele stock?

8.Cand voi cumpara masina, in principal dupa ce defecte sa ma uit la ea?

Link to comment
Share on other sites

1.Ar merge jante de 18?, am auzit ca jantele de 18 sunt putin prea mari ptr un e46, spunea ca strica ambreiaju un mecanic...

2.Diferenta de consum dintre 150 si 136 cp daca stii

3.E vreo diferenta in acceleratie fata de 136cp?

4.Cu sau Fara navigatie, eu in mod normal as prefera cu, dar stiu ca simplu e mai bine

5.Masina ta are 6 trepte?

6.Ai idee cumva daca bara fata de M este mai joasa fata de cea stock?

7.Ai idee daca pragurile de M sunt mai joase decat cele stock?

8.Cand voi cumpara masina, in principal dupa ce defecte sa ma uit la ea?

 

1.da merg jante pe 18 perfect, eu am jante 18 cu 255/40 pe spate, masina trage bine...

2.la consum in oras nu cred ca este diferenta insa la drum intins cred ca este a mea consuma undeva la 5-5,5 -6 depinde cat de tare mergi

3 la acceleratie trage foarte bine simti puterea motorului, in scaun.

4 dc simplu fara navigatie e mai bine? eu am navigatie si n-am probleme, acum am navigatie dedicata aftermarket dar masina a venit din fabrica cu navigatie

5 da masina are 6 trepte

6 , eu am packet original M pe masina din fabrica si suspensia e de M asa ca e cam joasa, "aripioarele" din laterale de la bara sunt mai predispuse sa atinga pe jos, dar nu o sa ai asa mari probleme exista o distanta rezonabila

7 pragurile cred ca sunt la fel, numai ca in spate au alt design

 

8, in principal , Volanta/ambreiaj, suporti motor, si tot ce tine de instalatia de racire( e oarecum o regula la bmw instalatia de racire. altceva depinde de la caz la caz

succes

Link to comment
Share on other sites

consumul este acelasi la 136 vs 150cp;

diferenta de putere nu este semnificativa dar se simte binisor.

cel de 136cp este problematic cu pompa de injectie. pica toate mai devreme sau mai tarziu si o reparatie ca la carte este ~1000eur.

 

as alege clar 150cp, dar cred ca totul tine de buget. daca iti permiti 150cp de ce ai alege un nfl?!

Link to comment
Share on other sites

"3 la acceleratie trage foarte bine simti puterea motorului, in scaun."

 

In scaun simti cuplul.. nu puterea.

 

In 2013 cand am cautat masina, nu aveam in plan neaparat bmw dar s-a nimerit sa fie. Ce am observat: toate cele din 2004 euro 4 cu 150 cp erau mai dotate decat cele mai vechi. Nu zic ca cele vechi nu au dotari, totul depinde cum prinzi masina;

 

Nu e mai bun cel de 136 decat cel de 150 nici invers. La fiecare model o sa intalnesti probleme specifice. Ai 14 cp, 50nm si treapta a 6 in plus. Ca fapt divers, am un prieten cu un e46 de 136 cp in 5 trepte si dupa 2500rpm e destul de galagios.

 

Eu as alege modelul de 150 cp din mai multe motive: ai sanse sa gasesti cu pachetul exterior M ceea ce e un +, putere mai multa = mai bine.. cu un soft o duci la aprox 185 cp lejer. Dar sa te uiti ca masina sa fie ingrijita.

 

Sper sa gasesti o masina buna.

Link to comment
Share on other sites

Ce buget ai?

Deocamdata nu am decat vreo 2mii - 2,5mii euro, dar masina o voi lua in vara cand ma duc in afara, pana in vara voi vedea cat voi strange, mai mult de 5mii nu am cum sa strang oricum,dar oricum in afara sunt mai ieftine decat in RO + ma gandesc eu pana in vara poate mai scad preturile cu 200-300 euro + ce mai negociez la pret. Mie-mi place sa ma informez inainte sa iau ceva, mai ales ceva de valoare, e46-ele care l-am luat acum 2 ani, cu 1 an inainte ma informam despre el. In principiu pana in mai vreau sa mi-l iau, acuma se poate si mai devreme, totul depinde de bani

Link to comment
Share on other sites

in afara nu sunt preturile mai mici, pt ca si masinile sunt mai bune. Daca te intereseaza chilipiruri mai bine o iei din tara si scutesti banii de drum. E plin si afara de tepe, mai ales daca esti in cautare de "oferte".

Crede-ma am testato pe pielea mea, e mai sigur si ieftin din afara, eu nu m-am dus la vre-un turc printr-un parc ceva, ca stiu ca aia sunt tepari, eu m-am dus la olandez acasa

Link to comment
Share on other sites

Probleme sunt la ambele motoare, parerea mea e ca cel NFL e mai simplu, injectoare mecanice, singura problema cunoscuta ar fi pompa de injectie. La cel de 150 sunt mai multe riscuri, in sensul ca noi cumparam masini cu peste 250k km, si orice se poate intampla, din cate am inteles si cazurile de turbina cazuta sunt mai multe, si in general CR-urile sunt mai sensibile. Sunt plusuri si minusuri, eu as merge pe cel de 150 in prima faza, daca nu gasesti nimic in stare f buna, treci la celelalt. Vezi sa nu iei FL euro 3, taxa e mare (2002-2003). Avantajul la euro4 si e cutia in 6, iar motorul FL e putin mai rapid. De galagios nu ma pot pronunta care e mai tare, ideea e ca bmw-urile sunt mai antifonate, eu am avut masini pe benzina mai galagioase ca un bmw diesel. Bafta.
Link to comment
Share on other sites

gresit tind sa te contrazic putin, bmw-urile diesel sunt unele din cele mai sgomotoase diseluri....mai nou si tdi-u e mai silentios ca un diesel bmw....

😁😁😁

 

nu inseamna ca se aud ca tractoru dar fata de alte dieseluri sunt mai sgomotoase... cum ar fi hdi dci, crdi tdci... tdi(tdi mai nou a devenit silentios)

Edited by bmw3er
  • Downvote 6
Link to comment
Share on other sites

facelift e incomparabil mai fiabil. NFL este cunoscut cu probleme des intalnite la pompa de injectie, injectoare, si turbina. Facelift inseamna ca multe din probleme s-au rezolvat, pe scurt. Recomandarea mea e faceliftul. :thumbsup:

asta ma gandeam si eu, daca vrei sa iei o masina, cel mai bine e sa o iei la sfarsit de productie, cum e la e46, cele din 2004 au majoritatea problemele rezolvate

Link to comment
Share on other sites

gresit tind sa te contrazic putin, bmw-urile diesel sunt unele din cele mai sgomotoase diseluri....mai nou si tdi-u e mai silentios ca un diesel bmw....nu inseamna ca se aud ca tractoru dar fata de alte dieseluri sunt mai sgomotoase... cum ar fi hdi dci, crdi tdci... tdi(tdi mai nou a devenit silentios)

 

Sincer nu prea cred, sau poate e vorba de antifonarea mai buna a bmw-ului.

 

facelift e incomparabil mai fiabil. NFL este cunoscut cu probleme des intalnite la pompa de injectie, injectoare, si turbina. Facelift inseamna ca multe din probleme s-au rezolvat, pe scurt. Recomandarea mea e faceliftul. :thumbsup:

 

Toate problemele astea se gasesc si la FL, probleme inclusiv cu clapetele de la admisie etc. Strict daca vorbim de intretinere, NFL e mai simplu, singura problema e pompa, in rest injectoarele le iei bune cu 1000 ron toate 4 (desi nu are rost sa schimbi 3 din ele ca-s mecanice, ele nu prea pica, doar unul e "cu fir").

 

I-am recomandat si eu sa caute FL prima data, daca nu gaseste unul in stare buna, sa se indrepte catre NFL. Ideea e ca nu mereu FL e bug-free, vedeti si la e90 cand s-a pus N47.

Edited by P.I.M.P.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

 

Toate problemele astea se gasesc si la FL, probleme inclusiv cu clapetele de la admisie etc. Strict daca vorbim de intretinere, NFL e mai simplu, singura problema e pompa, in rest injectoarele le iei bune cu 1000 ron toate 4 (desi nu are rost sa schimbi 3 din ele ca-s mecanice, ele nu prea pica, doar unul e "cu fir").

 

I-am recomandat si eu sa caute FL prima data, daca nu gaseste unul in stare buna, sa se indrepte catre NFL. Ideea e ca nu mereu FL e bug-free, vedeti si la e90 cand s-a pus N47.

 

Clapetele alea le taie jos cu flexul si e rezolvata problema. Ce atata tam tam cu ele? :thumbsup:

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.