Jump to content

bujie afumata


m.darius

Recommended Posts

Salut, am un e92 benzina 2.0i si de ceva vreme am observat ca rupe putin in relanti la cald. la rece nu, merge bine. am verificat bujiile( care erau schimbate de 12k) si la cilindrul 3 bujia era destul de afumata iar restul ( 1,2,4 ) erau ok. am luat alte bujii si le-am schimbat. la scurta vreme a inceput sa rupa iar. Treaba e ca circul destul de mult prin oras si nu imi face chiar tot timpu, poate nici nu se incalzeste tot timpul asa tare. bujiile le excludem, am comandat si o bobina, o sa o schimb. voi ce credeti? sper sa nu fie vorba de supape
Link to comment
Share on other sites

Iti curge ulei pe langa segmenti corespunzatori bujiei 3 , daca poti sa verifici compresia pe cilindrul 3 o sa vezi ca va apare o mica diferenta intre ea si celelalte, la fel e foarte posibil ca injectorul pe cilindrul 3 sa arunce cu ceva mai multa benzina, daca ECU nu poate regla timpul de deschidere al injectorului, atunci costul inlocuirii injectorului e cam mare, sau cum a patit un coleg de-al meu , un injector ramanea in permanenta semi-deschis, a trebuit sa cumpere altul nou.
Link to comment
Share on other sites

Iti curge ulei pe langa segmenti corespunzatori bujiei 3 , daca poti sa verifici compresia pe cilindrul 3 o sa vezi ca va apare o mica diferenta intre ea si celelalte, la fel e foarte posibil ca injectorul pe cilindrul 3 sa arunce cu ceva mai multa benzina, daca ECU nu poate regla timpul de deschidere al injectorului, atunci costul inlocuirii injectorului e cam mare, sau cum a patit un coleg de-al meu , un injector ramanea in permanenta semi-deschis, a trebuit sa cumpere altul nou.

 

Masina e din 2009 si are 170k cu carte service. tu crezi ca are vreo problema la segmenti? am avut 2.0i din 95 cu 400k si mergea ok

Link to comment
Share on other sites

Pai fa un test de compresie si vezi ce valori sunt.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

Problema e ca sunt bujii din alea foarte subtiri si cupla de la testerul de compresie e mai groasa, la filet e la fel, doar ca nu incape bine in canal pana unde se infileteaza. poate o sa fac la strung una

Edited by m.darius
Link to comment
Share on other sites

Iti curge ulei pe langa segmenti corespunzatori bujiei 3 , daca poti sa verifici compresia pe cilindrul 3 o sa vezi ca va apare o mica diferenta intre ea si celelalte, la fel e foarte posibil ca injectorul pe cilindrul 3 sa arunce cu ceva mai multa benzina, daca ECU nu poate regla timpul de deschidere al injectorului, atunci costul inlocuirii injectorului e cam mare, sau cum a patit un coleg de-al meu , un injector ramanea in permanenta semi-deschis, a trebuit sa cumpere altul nou.

 

 

Bai stai. eu acum rumeg ce ai zis tu. pai e aiurea ce zici. cum naiba, acolo e vorba de ceva aprindere nici vorba de segmenti. pai ar scoate fum, ar manca ulei. masina nu consuma gram de ulei si nu scoate fum deloc.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.