Jump to content

Fluctuatii turatii la relanti


dragos18

Recommended Posts

Buna seara! Astazi am reusit sa inlocuiesc debitmetrul, masina a inceput sa traga mai bine, dar, tot nu trece de 140, in schimb, a aparut alta dilema. La un anumit interval de timp imi oscileaza turatiile la relanti, plus vinratiile oferite de acest simptom. 320d, 2001.
Link to comment
Share on other sites

Buna seara! Astazi am reusit sa inlocuiesc debitmetrul, masina a inceput sa traga mai bine, dar, tot nu trece de 140, in schimb, a aparut alta dilema. La un anumit interval de timp imi oscileaza turatiile la relanti, plus vinratiile oferite de acest simptom. 320d, 2001.

 

Din cate am auzit si eu pe aici pe forum.. Dupa ce schimbi debitmetrul trebuie sa il adaptezi pe masina ( asta se face din soft INPA sau dis )

Link to comment
Share on other sites

Am facut mai mult de 30 de km. Dar tot nu trage masina, adica 1,2,3 rupe fata de debitmetrul vechi, dar 4,5 e fiarta, la 140 se blocheaza.

 

In mers ia contactul si pune-l iar. masina sa fie in viteza. chestia asta iti reseteaza parametri. daca isi da drumul si trage si apoi intra in avarie atunci e debitmetrul daca nu se poate sa ai ceva furtun de vacum cu probleme sau careva din solenoizi sa fie buba. sau chiar vacumul de la turbina. verifica si furtunelele alea mici subtiri(aka vacumuri :) ) asta in legatura cu puterea, daca nu trage. iar de trepidat injectoare sau regulator de mers in gol

Edited by m.darius
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

In mers ia contactul si pune-l iar. masina sa fie in viteza. chestia asta iti reseteaza parametri. daca isi da drumul si trage si apoi intra in avarie atunci e debitmetrul daca nu se poate sa ai ceva furtun de vacum cu probleme sau careva din solenoizi sa fie buba. sau chiar vacumul de la turbina. verifica si furtunelele alea mici subtiri(aka vacumuri :) ) asta in legatura cu puterea, daca nu trage. iar de trepidat injectoare sau regulator de mers in gol

Troll?

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

In mers ia contactul si pune-l iar. masina sa fie in viteza. chestia asta iti reseteaza parametri. daca isi da drumul si trage si apoi intra in avarie atunci e debitmetrul daca nu se poate sa ai ceva furtun de vacum cu probleme sau careva din solenoizi sa fie buba. sau chiar vacumul de la turbina. verifica si furtunelele alea mici subtiri(aka vacumuri :) ) asta in legatura cu puterea, daca nu trage. iar de trepidat injectoare sau regulator de mers in gol

 

Troll?

Neaparat sa scoata contactu pe autostrada la minim 130 ca sa reseteze parametrii!

Edited by KangJi
Link to comment
Share on other sites

Inainte sa-i schimb debitmetrul, masina era moarta, accelera foarte greu, acum, am schimbat debitmetrul si se simte diferenta, a inceput sa traga, nu cum trebuie dar s-a schimbat ceva. In schimb, din cand in gand, :))) imi oscileaza relantiul. Asta de cand am schimbat debitmetrul, cu cel vechi nu imi facea asa.
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul se readapteaza din 30 in 30 de km.

 

unde ai auzit, vazut tu asta ?

pune si tu un link ceva !

 

Neaparat sa scoata contactu pe autostrada la minim 130 ca sa reseteze parametrii!

 

adica la 130km/h pe autostrada sa scoata cheia din contact !

asta inteleg eu !

si volanul ala nu se blocheaza si el ?

 

ce inseamna sa scoata contactul ?

 

 

 

cine n-ar da sa i se blochze volanul la 130km/h.....sa vezi adrenalina !

 

unde ai auzit / citit asa ceva ?

Link to comment
Share on other sites

unde ai auzit, vazut tu asta ?

pune si tu un link ceva !

 

 

 

adica la 130km/h pe autostrada sa scoata cheia din contact !

asta inteleg eu !

si volanul ala nu se blocheaza si el ?

 

ce inseamna sa scoata contactul ?

 

 

 

cine n-ar da sa i se blochze volanul la 130km/h.....sa vezi adrenalina !

 

unde ai auzit / citit asa ceva ?

Daca urmareai topicul si ce a scris m.darius vedeai ca e sarcasm :console:

ON: Si eu am rezolvat fluctuatiile la relantiu care erau cauzate de catalizator insa nu era asa grav sa nu treaca masina de 140. Probabil sa fie si alta problema

Link to comment
Share on other sites

Daca urmareai topicul si ce a scris m.darius vedeai ca e sarcasm :console:

ON: Si eu am rezolvat fluctuatiile la relantiu care erau cauzate de catalizator insa nu era asa grav sa nu treaca masina de 140. Probabil sa fie si alta problema

Ce anume ai facut la catalizator? Mie imi da pe diagnoza sonda lambda probe , am un 320d e46 110kw

Link to comment
Share on other sites

unde ai auzit, vazut tu asta ?

pune si tu un link ceva !

 

 

 

adica la 130km/h pe autostrada sa scoata cheia din contact !

asta inteleg eu !

si volanul ala nu se blocheaza si el ?

 

ce inseamna sa scoata contactul ?

 

 

 

cine n-ar da sa i se blochze volanul la 130km/h.....sa vezi adrenalina !

 

unde ai auzit / citit asa ceva ?

 

 

Pai tu intelegi ce vrei... e o tara libera. era vorba sa iei contactul in sensul ca din a 2-a pozitie il dai in prima(unde nu se poate BLOCA VOLANUL!!) si apoi il pui in a 2-a iar. nu mai bine intrebi frumos decat sa faci pe desteptul. si da se reseteaza anumiti parametri si eventuale erori de presiune galerie admisie

Link to comment
Share on other sites

unde ai auzit, vazut tu asta ?

pune si tu un link ceva

Sunt patit, am curatat debitmetrul intr-o zi cu ceva spray de contact cu vaselina, apoi a doua zi nu mai tragea. Apoi l-a curatat cineva mai bine, nu a resetat adaptarile fiindca nu avea tester, iar la o zi dupa aceea a mers ok din nou. Cu siguranta nu ai ce sa programezi pe un debitmetru, fiind un simplu senzor, din siliciu dacĂŁ nu ma insel.

Edited by Nicoara Alex
Link to comment
Share on other sites

Salutari !

In fiecare dimineata la prima pornire imi oscileaza si mie turometru aproximativ 5 secunde, timp in care motorul este mai zgomotos si inclusiv schimbatorul de viteza tremura mai sesizbil ! Imi puteti spune careva ce s a mai intalnit cu aceasta situatie ? Sunt convins ca exista o problema deoarece temperaturile de afara sunt cu + ! Masina: 520D LCI, Teasteru spune asta :

post-67982-0-41459900-1456247909_thumb.jpg

Edited by Luc89
Link to comment
Share on other sites

Salutari !

In fiecare dimineata la prima pornire imi oscileaza si mie turometru aproximativ 5 secunde, timp in care motorul este mai zgomotos si inclusiv schimbatorul de viteza tremura mai sesizbil ! Imi puteti spune careva ce s a mai intalnit cu aceasta situatie ? Sunt convins ca exista o problema deoarece temperaturile de afara sunt cu + ! Masina: 520D LCI, Teasteru spune asta :

 

Pai tester-ul ti-a zis ce are masina ta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.