Jump to content

E90 318i


bayak

Recommended Posts

De aproape 2 ani detin si eu un e90, 318i. Problemele pe care le-am avut:

Broasca de la una dintre usi: se arde colectorul motorasului electric care actioneaza inchiderea/deschiderea, problema cunoscuta la modelul e90. In broasca sunt 2 motorase: unul incuie/descuie, iar celalalt este actionat doar la inchiderea din telecomanda si blocheaza complet broasca, adica nu mai poti deschide usa nici daca esti in interiorul masinii. Daca se arde e foarte rau: nu poti deschide usa.

Garniturile de la pompa de vacuum le-am inlocuit pentru ca ajungea ulei pe galeria de evacuare si iesea fum de sub capota.

Am inlocuit intinzatorul lantului de la distributie, masina mea este din anul 2005 si avea modelul vechi.

Nu am ajuns la inlocuirea simeringurilor de la supape (inca!).

Daca circul mult in oras, ambreiajul produce o trepidatie la plecarea de pe loc, volanta este compusa din 2 piese si exista joc (uzura) intre ele.

Am inlocuit pe spate discurile, placutele de frana si senzorul uzura placute. Le-am inlocuit din cauza ca erau fisurate discurile vechi. Pe etrier este scris TRW, nu stiu daca este cel original... contrar parerii majoritatii, am pus discuri si placute TRW, iar dupa vreo 6000 km nu am nici o problema.

Am cumparat roata de rezerva ingusta pe 16 (de la un e46), cric si cheie de roti.

Nu este masina de concurs, dar 200 km/h prinde cu usurinta, problema este ca nu ai unde sa mergi cu viteza asta, legal. Poate in Germania... De consum nu stiu ce sa iti zic, depinde foarte mult de orasul in care circuli.

Ai intrebat de avantaje... cu masinile si cu femeile esti in pierdere tot timpul.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poti sa te orientezi si dupa un 320i, are 150 de cai si tot aceeasi cilindree are. Sunt curios care a fost motivul pentru care au ales ca 318i E90 sa produca doar 129 de cai. Nu am avut ocazia sa conduc unul, insa pentru dimensiunile unui E90 mi se par putini.
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Poti sa te orientezi si dupa un 320i, are 150 de cai si tot aceeasi cilindree are. Sunt curios care a fost motivul pentru care au ales ca 318i E90 sa produca doar 129 de cai. Nu am avut ocazia sa conduc unul, insa pentru dimensiunile unui E90 mi se par putini.

 

Da curioasa alegere. Am avut 318i E46 si producea 143 CP.

Link to comment
Share on other sites

Din ce am auzit ar fi mai reusite motoarele de 129 cai decât cele de 150.

Motorul este acelasi (N46B20), la 318i si 320i. Nu stiu de unde vine diferenta de putere. Uita-te aici la comparatia dintre ele: http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=5635&id2=126&u=metric. Referitor la ce ai zis, ca sunt mai reusite motoarele de 129 cai, posibil sa ai dreptate pentru ca motorul nu functioneaza la capacitatea maxima. Vezi ca exista 320i si de 170 cai: http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-e90-2005.html#aeng_bmw-3-series-e90-2005-320i-6mt-170-hp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Motorul este acelasi (N46B20), la 318i si 320i. Nu stiu de unde vine diferenta de putere. Uita-te aici la comparatia dintre ele: http://www.autoevolution.com/carcompare.php?id1=5635&id2=126&u=metric. Referitor la ce ai zis, ca sunt mai reusite motoarele de 129 cai, posibil sa ai dreptate pentru ca motorul nu functioneaza la capacitatea maxima. Vezi ca exista 320i si de 170 cai: http://www.autoevolution.com/cars/bmw-3-series-e90-2005.html#aeng_bmw-3-series-e90-2005-320i-6mt-170-hp

 

Cel de 170Hp, are motor nou N43 ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Poti sa te orientezi si dupa un 320i, are 150 de cai si tot aceeasi cilindree are. Sunt curios care a fost motivul pentru care au ales ca 318i E90 sa produca doar 129 de cai. Nu am avut ocazia sa conduc unul, insa pentru dimensiunile unui E90 mi se par putini.

 

Eu am un e46 318i cu 143cp si de cativa zile am luat si un e90 318i cu 129cp. Sa sti ca e mare diferenta intre ele, pentru cine nu e innebunit dupa viteza, ajung cei 129cp. Mi se pare frumos ca are 6 trepte de viteza

 

Referitor la achizitie. Daca vrei sa iei din Germania cred ca oricare necesita semeringuri la supape, si garniturile de la culbutori, pompa vaccum, corp ulei, solenoizi. Astea sunt cauzele pt care le vand multi

Edited by mihaitza123
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.