Jump to content

a auzit cineva de METABOND?


Recommended Posts

Un link ar fi util, este tot ce lipseste.

 

 

Stiu ca asta lipseste insa nu am timp sa caut.Probabil daca cauti cu google vei gasi ceva ...

 

Tocmai, ca sunt cateva de pagini cu trimitere in resursadefun, nici eu nu am timp sa le deschid pe toate. Multumesc pentru raspuns.

Link to comment
Share on other sites

Un link ar fi util, este tot ce lipseste.

 

 

Stiu ca asta lipseste insa nu am timp sa caut.Probabil daca cauti cu google vei gasi ceva ...

 

Tocmai, ca sunt cateva de pagini cu trimitere in resursadefun, nici eu nu am timp sa le deschid pe toate. Multumesc pentru raspuns.

 

Da, este foarte fun cred.

post-66-1203462313_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Un link ar fi util, este tot ce lipseste.

 

 

Stiu ca asta lipseste insa nu am timp sa caut.Probabil daca cauti cu google vei gasi ceva ...

 

Tocmai, ca sunt cateva de pagini cu trimitere in resursadefun, nici eu nu am timp sa le deschid pe toate. Multumesc pentru raspuns.

 

Da, este foarte fun cred.

 

Part Number: 82 14 0 413 341

Link to comment
Share on other sites

Part Number: 82 14 0 413 341

 

Eh, bine ca nu mai este fun macar.

 

Nu am zis ca nu mai este fun, dimpotriva, ajungem sa transformam BMW-ul in Trabant. la urma urmei, tot autoturism german era si ala, nu? Si mergea si cu petrol lampant.

Din cate am citit, chiar BMW recunoaste (citat:) "In addition, engine components may deteriorate over time when in contact with ethanol" Dupa care o da putin cotita si accepta un maxim de 10%. Este un fel de ulei de rapita in motorina.

Link to comment
Share on other sites

Din cate am citit, chiar BMW recunoaste (citat:) "In addition, engine components may deteriorate over time when in contact with ethanol" Dupa care o da putin cotita si accepta un maxim de 10%. Este un fel de ulei de rapita in motorina.

 

Aditivul de benzina fabricat de BMW nu contine etanol.Si oricum nu ar conta, dupa cum bine ai spus este admis pana la 10%.

Link to comment
Share on other sites

'Se reduce cu minim 20-30% emisia de gaze toxice (CO). · Protejeaza interiorul instalatiilor ĂŽmpotriva coroziunii, asigurând o autocuratare permanenta. · Se poate utiliza la orice tip de masina, motor, instalatie indiferent ca ele sunt noi sau vechi, cu conditia ca sa se ĂŽncadreze ĂŽn parametri normali de functionare. · Se garanteaza, ca nu se produce nici o deformare, deteriorare daunatoare, deci nu apare nici un dezavantaj ĂŽn urma utilizarii produsului!

Se elimina problemele pornirii la rece, motoarele sunt protejate de efectele negative ale functionarii la rece, fara ungere efectul protector nu este influentat de temperatura.

Reduce ĂŽn mod spectaculos frecarea interioara a masinilor (40-60%).

Se elimina problemele pornirii la rece, motoarele sunt protejate de efectele negative ale functionarii la rece, fara ungere efectul protector nu este influentat de temperatura.

 

 

Protejeaza metalele ĂŽmpotriva uzurii, durata de viata ramasa a masinilor folosite se dubleaza, iar a celor noi se tripleaza'

 

 

 

Avantajele sunt evidente, este un produs revolutionar.

Din pacate nu pot beneficia de acest miracol.Daca fac leasing la un BMW nou, motorul probabil va functiona aprox 200-300.000km pana se va observa o importanta crestere a consumului de ulei.Daca i-as pune Metabond, ar rula aproape 1 milion de km si nu as mai avea motiv sa schimb masina mai repede. :blink:

Asteptam si pareri din partea celor care au utilizat acest miracol al stiintei si tehnicii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
O sa radeti, dar este treaba voastra. Azi am pus Metabond in motorina. Asa cum recomanda prospectul produsului, nu si al masinii. Pur si simplu am fost curios. Am alergat apoi masina sa simt ceva. Am ajuns pana la Predeal. Mai departe mi-a fost teama. Teama de a nu apela la vreo platforma. M-am intors acasa. Nu stiu ce efect va avea in timp ceea ce am facut, ramane de vazut. Cert este faptul ca masina pare sa aibe ceva de spus, in sensul ca la intoarcere parca mergea ceva mai lin. Sau poate din cauza faptului ca veneam "la vale" :twoup:
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
O sa radeti, dar este treaba voastra. Azi am pus Metabond in motorina. Asa cum recomanda prospectul produsului, nu si al masinii. Pur si simplu am fost curios. Am alergat apoi masina sa simt ceva. Am ajuns pana la Predeal. Mai departe mi-a fost teama. Teama de a nu apela la vreo platforma. M-am intors acasa. Nu stiu ce efect va avea in timp ceea ce am facut, ramane de vazut. Cert este faptul ca masina pare sa aibe ceva de spus, in sensul ca la intoarcere parca mergea ceva mai lin. Sau poate din cauza faptului ca veneam "la vale" :twoup:

 

 

cred ca la sinaia la intoarcere ai dat de fata morgana :twoup:

glumeam

Link to comment
Share on other sites

O sa radeti, dar este treaba voastra. Azi am pus Metabond in motorina. Asa cum recomanda prospectul produsului, nu si al masinii. Pur si simplu am fost curios. Am alergat apoi masina sa simt ceva. Am ajuns pana la Predeal. Mai departe mi-a fost teama. Teama de a nu apela la vreo platforma. M-am intors acasa. Nu stiu ce efect va avea in timp ceea ce am facut, ramane de vazut. Cert este faptul ca masina pare sa aibe ceva de spus, in sensul ca la intoarcere parca mergea ceva mai lin. Sau poate din cauza faptului ca veneam "la vale" :twoup:

 

Exista metabond si pt combustibil?

Eu stiam ca e aditiv de ulei. Ma mai documentez si revin.

 

Este si de carburant. Sorry.

Sincer eu ma feresc de aditivi de uleiuri dar si de carburant. La o Dacia Nova aproape ca am stricat motorul, folosind un aditiv de ulei 2+2.

Edited by rupere2004
Link to comment
Share on other sites

Da, aici se face mare confuzie, lumea vorbeste de rau .. Metabond-u de pus in ulei, adica tratamentul pentru motor, in schimb Metabond de pus in combustibil, se pare ca ar fi foarte bun...

Decu CC23298 a facut un lucru bun....

Nu va vine sa credeti ce explicatii auziti de la "vanzatorii" de metabond... ca il pui peste ulei si firesc, creste nivelul uleiului, dar nu e nici o problema

ca in 30 de km... se intampla nustiu ce la nivel molecular, si se depune in metal..sau din ce e blocul motor, si nivelul uleiului revine la normal ca doara tratamentul intra in motor... si altele de genul acesta :twoup:

 

La masina mea sincer, dupa 27.000 km, si o tura de solutie de curatat injectoare pusa in carburant, injectoarele sunt in conditie mai buna fata de cand am adus masina, dupa parametrii cititi la tester acum se comporta aproape aproape ca niste injectoare noi.

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

[

La masina mea sincer, dupa 27.000 km, si o tura de solutie de curatat injectoare pusa in carburant, injectoarele sunt in conditie mai buna fata de cand am adus masina, dupa parametrii cititi la tester acum se comporta aproape aproape ca niste injectoare noi.

 

Crezi ca, la ce presiune are combustibilul cind ajunge la injectoare, aditivul mai are timp sa faca ceva? Sincer eu nu cred! ( Am intrebat mecanici mai noi si mai vechi despre Efix si vrajeala cu, curatatul injectoarelor si supapelor si etc si au zis ca e apa de ploaie.... minciuni )

Dar asta e parerea mea si atat. Chimistii tre' sa manace si ei,nu?

Link to comment
Share on other sites

Da, aici se face mare confuzie, lumea vorbeste de rau .. Metabond-u de pus in ulei, adica tratamentul pentru motor, in schimb Metabond de pus in combustibil, se pare ca ar fi foarte bun...

Decu CC23298 a facut un lucru bun....

Nu va vine sa credeti ce explicatii auziti de la "vanzatorii" de metabond... ca il pui peste ulei si firesc, creste nivelul uleiului, dar nu e nici o problema

ca in 30 de km... se intampla nustiu ce la nivel molecular, si se depune in metal..sau din ce e blocul motor, si nivelul uleiului revine la normal ca doara tratamentul intra in motor... si altele de genul acesta :twoup:

 

Din moment ce producatorul nu recomanda aditivul Metabond, nu merita riscat.

 

La masina mea sincer, dupa 27.000 km, si o tura de solutie de curatat injectoare pusa in carburant, injectoarele sunt in conditie mai buna fata de cand am adus masina, dupa parametrii cititi la tester acum se comporta aproape aproape ca niste injectoare noi.

Ai testat injectoarele inainte si dupa curatare?

Link to comment
Share on other sites

Ciupanezu: pe tester, dupa ce am adus masina, in august a fost pus testeru pe masina si softul indica la 4 injectoare ca aveam valori de +- 0,5 ; 0,6 si la 2 injectoare aveam 1,2; -1,3 , din cate zicea el, in cazul celor cu 1,2.. era posibil ca 1 sa fie mai dus, si al 2-lea compensa ptr primul, si mi-a recomandat sa pun ceva solutie si sa mai vad. Am pus o tura de solutie de "curatat injectoare" ceva valvoline , si dupa aproape 1 an, am pus din nou testerul pe masina, si la toate injectoarele am acum +- 0,3 ; +- 0,4..., Motorina pun in general Euro4 de la Lukoil si OMV, la drumuri lungi bag Euro 5. Cert este ca injectoarele stau foarte bine... o fi solutia de curatat injectoare, o fi stilul de alergat masina... habar nu am.

 

oricum la Renaulturi.. diesel, eu cu ochii mei am vazut pe prietenu asta ca scapa lumea de fum, cu 5ml de Metabond pus in rezervor... vine omu se plange ca scoate fum masina, ii baga 5 ml ,merge omu da cateva ture cu masina, revine in 20 de minute, si zice ca nu mai da fum...

 

Daca nu ma mananca nu ma scarpin, asa aiurea "odata pe an" sau cine stie la ce intervale, nu ma apuc sa bag solutie in motorina, am bagat o data la recomandarea celui din service, acum dupa 1 an daca nu sunt probleme nu mai bag.

 

Rupere: nu stiu daca au timp sau nu sa dizolve ceva, dar de asemenea sunt si multi care se plang, ca dupa ce au bagat solutie de curatat injectoare au inceput sa le curga injectoarele (din cate am auzit, nu stiu cum au testat ca le curg,...etc..)

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.