Jump to content

E92 320i vs 330i


flou23

Recommended Posts

Salut! Am si eu cateva intrebari ptr posesorii de E9x 320i sau 330i. Urmeaza sa-mi schimb masina si eram intre mai multe toate coupe sau cabrio. Bugetul ar fi in jur de 15 000E. In final m-am hotarat la un E92 cutie manuala si fara xDr. Acum intrebarile mele ar fi cat costa reviziile la fiecare model, cat costa discurile, placutele, etc. Cam care ar fi diferenta de intretinere a fiecarui motor. Diferentele dintre motoare pentru asigurare si impozit mi le permite, dar daca diferenta de intretinere este inca 1000E pe an parca as merge mai mult pe un 320i.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Pai vreo 300-500 euro ar fi diferenta de benzina in plus dintre ele(depinde cat mergi,poate sa fie si mai mult sau mai putin), dar majoritatea nu vor motorare mari din cauza consumului + impozit+asigurare, in rest nu sunt diferente mari, da e posibil ca unele piese sa fie mai scumpe la 530i decat la 520i, dar nu cat sa conteze la decizia de cumparare.

 

Clar 330i manual sau automat sau xdrive, nu cont!

Link to comment
Share on other sites

Ms de raspunsuri. Logic ca intre cele doua 330i e mai ok :D dar ca si compromis cred ca merge un 320.

 

Fac in jur de 25 000 km pe an si cred ca 18 000 sunt in oras. Daca o sa ramana 330i atunci clar o sa mai apara niste modificari pentru masina in special un LSD. Am intrebat cat costa reviziile pentru ca nu gasesc ceva concret pe net. Undeva am gasit o revizie ptr un 320 400 de lei altundeva 1200 de lei. Pentru 330 n-am gasit nimic. N-as putea sa platesc mai mult de 1500 max 2000E pe an diferenta intre ele si in banii astea intrand benzina, taxele, asigurarea si intretinerea.

 

Acum chestia e daca iau 320 n-o sa-l tin mai mult de 2 ani, in schimb 330 l-as tine mai mult pentru ca as investii mult mai mult in el si ca putere n-as avea nevoie de altceva.

 

Cei care aveti vreunu din motoare mi-ati putea spune va rog cat costa reviziile, piesele la ficare si cam ce v-a cazut la ele? Si daca ati modificat ceva la ele si daca ar merita :)

 

Cei cu 320 se simte nevoie de ceva mai puternic la drum intins?

 

Multumesc!

Edited by flou23
Link to comment
Share on other sites

Daca-ti permiti sa platesti statului pentru un 3.0i ia-ti 6 in linie si nu te uita inapoi. In 330i intra 6.5 l de ulei iar in 320i 4.25.

 

Filtru ulei: 26

 

Polen: 69

 

Aer: 62

 

Combustibil: (ar fi lifetime dar stim cu totii ce inseamna asta).

 

Ulei: 1l de 0w40 este 44 ron pe care l-as recomanda la motorul acesta sau 5w30 este intre 36-40 ron litru.

 

Preturile de mai sus sunt si pentru 320i si pentru 330i +/- doi sau trei lei. Nu voi spune sursa sa nu se considere reclama dar imi poti da PM si iti dau.

 

Edit: Adauga 2 bujii, 2 bobine, 2 sonde lambda in plus :)

Edited by eneh
Link to comment
Share on other sites

ok.

 

De 2 zile fost posesor de E92 320i.

 

Ce as alege eu in locul tau? 335i sau 330d.

 

Revizia depinde unde o faci, la un service, gen cele de pe forum cam 500lei, la BMW vreo 800-900. Mie mi-au facut oferta la filaret 489 ulei filtru de ulei si manopera. Nu e subiect de panica o revizie. La 330 cred ca vin vreo 200-300 in plus.

 

 

O mica observatie, ca 330i l-ai tine mai mult de 2 ani.. nu o sa fie asa, o sa te plictisesti de ea, cel putin in interior e o masina care a aparut in 2005. Apoi tehnologia evolueaza.. deja ai aceleasi performante din 2l (F30 328,330i) si atunci pt ce sa ramai cu 3l aspirat, doar daca nu este nostalgic.

 

La cati km faci tu, te apropi de un diesel, iar la 18k in oras, nici nu as lua in calcul manuala.

 

320i l-as lua manual, 330i doar automat, dar eu as lua 335i :laugh:

 

In mod realist, nu o sa ai probleme in depasiri cu 320i, o lasi sa se duca in ture (6700 putere maxima) si aia e. Dar, in mod clar un 330i (repet, de ce nu 335i?) e mult mai fun si daca iei coupe vrei ceva fun.

Link to comment
Share on other sites

Ms de raspuns eneh sunt de acord cu tine cu 6 in linie. Pentru mine un BMW inseamna motor benzina 6 in linie fara turbo, cutie manuala si tractiune spate. Dar daca nu ma incadrez la el m-as multimuii si cu un motor de 2l :) Acum am 140 de cai dar care cred ca la raportul cai greutate se apropie de 320i si parca as vrea ceva mai puternic. Imi e sa nu iau 320i si sa nu simt nici o schimbare in afara de confort dar imi e sa nu iau si 330i si sa fie alte costuri fata de cat am calculat :)

 

Cosmin daca imi pica sa spunem ambreiaju` sau un injector ma gandesc ca sunt alte costuri la 330.

 

Merlin sa-l conduci cu placere ;)335i nu vrea din cauza turbinei din ce am citit pe net 320i si 330i sunt cam cele mai fiabile. Si in legatura cu dieselul nu stiu nu-mi place deloc. N-am avut niciodata masina pe motorina, dar am condus si parca nu ma atrage. Si zic ca l-as tine mai mult ptr ca nu cred ca o sa am nevoie de mai mult de 270 de cai. Dupa 2 ani sa spune ca i-as pune un LSD si alta suspensie si ar fi alta masina :) Si automata da e perfecta pentru oras. Dar m-am obisnuit la a mea cu heel n toe si parca e satisfactia mai mare cand te dai la ea si retrogradezi asa:D

Edited by flou23
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Depinde ce 140 de cai ai. Daca vii de pe diesel, o sa ti se para ca nu trage (o sa schimbi mai repede decat trebuie), daca vii de pe benzina, o sa iti placa sigur.

 

Pe mine inca ma mai suprindea uneori masina ca si putere.

Eu zic sa vb cu cineva care vinde una si sa o conduci, sau sa conduca el, dar mai sport. Poti sa iti faci o idee. Daca nu o dadeam eu pe a mea, iti aratam eu.

 

Ca si putere si consum e o alegere f buna 320i. Ca si fun factor 330i e din alt film.

 

Apropo de BMW egal 6 in linie fara turbo si manuala, pai pt tine BMW a murit... prin 2011 :smile:

Edited by Merlin21
Link to comment
Share on other sites

Am un MR2 Spyder, da a murit :D la fel si Porsche de cand face diesel :D

 

A si inca ceva cu dieselul eu fac drumuri scurte si nu cred ca ar rezista mult turbina :) Adica merg 20 de km acum mai merg iar in 3-4 ore, dupa iar tot asa

Edited by flou23
Link to comment
Share on other sites

20km e ok, nu e chiar drum scurt.

 

La ce masina ai acum, eu as lua un E93 335i, sau 330d.

O sa isi pastreze si valoarea destul de bine.

 

Corect! Dar un 330i aspirat este mult mai fiabil decat un 335i care are injectie directa si doua turbine, plus ca au probleme cu HPFP si injectoarele. 335d am inteles ca e putin mai ok decat 335i in termeni de fiabilitate.

Link to comment
Share on other sites

Teoretic un 335i ajuns la varsta asta are deja rezolvate probleme de care vb tu.

330i e tot injectie directa, si are probleme comune cu 320i (gen injectoare, piesele la distributie erau 70% aceleasi)

 

Mie personal nu imi place cum trage 335d, as alege oricand un 330d

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Teoretic un 335i ajuns la varsta asta are deja rezolvate probleme de care vb tu.

330i e tot injectie directa, si are probleme comune cu 320i (gen injectoare, piesele la distributie erau 70% aceleasi)

 

Mie personal nu imi place cum trage 335d, as alege oricand un 330d

 

Confunzi, n52-ul de pe e90 330i este injectie multi-punct, nu directa. Plus ca nu prea gasesti in romania sau germania 335i care sa fi fost folosite ca daily driver, majoritatea sunt masini de weekend in special coupe-urile. Cunosc destule cazuri cu achizitii de 335i in care au cazut pompa de apa, injectoarele, pompa.

Link to comment
Share on other sites

Eu am impresia ca citesti pe diagonala.

Vorbim de E92, nu E90, care are N53B30O0 200 kW (268 hp) 320 N·m (236 lb·ft). Come on, chiar nu e asa greu.. folosesti google si gata.

 

Si exemplul tau mi se pare f amuzant, imi spui ca stii destule cazuri in care au cazut cele de mai sus la 335i. Pai bun si nu le-au schimbat? Si asta nu inseamna ce am zis eu, ca majoritatea 335i-urilor au piesele astea schimbate, adica au problemele astea rezolvate?

:hyper:

Link to comment
Share on other sites

Exista 330i cu N52(vanos+valvetronic) si 330i cu N53(injectie directa,fara valvetronic).Primul cu 258cp iar al doilea 272cp.Noul seria 3 va aparea in 2018 iar coupe-ul(seria 4) probabil in 2019.Deci mai e ceva pana E92-ul va deveni mai vechi cu doua generatii.Si oricum,cand ai un motor puternic sub capota,nu te vei plictisi prea usor.Alege 330i, parerea mea.
Link to comment
Share on other sites

si o sugestie.Iti iei o masina ieftina dedicata pt. drumurile din oras si E92-ul il folosesti mai mult pt. drumuri lungi si weekend.Astfel o vei menaja si pe termen lung vei iesi in castig.Solutia asta vreau sa o abordez si eu pt. E90-ul meu.Cred ca la anul o sa-mi iau si eu o masina ieftina exclusiv pt. oras.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand benzinara se foloseste pentru drumuri de oras (aglomeratie,porniri-opriri,etc) si atunci nu are rost alta masina pentru drumuri lungi, doar nu o sa iei masina mai ieftina si mai proasta la un drum de sute de km unde vrei comfort-putere deci si prin urmare trebuie folosit atat in oras, atat si in afara.Benzinara nu se menajeaza in oras, dieselul da.
Link to comment
Share on other sites

Pai in primul rand benzinara se foloseste pentru drumuri de oras (aglomeratie,porniri-opriri,etc) si atunci nu are rost alta masina pentru drumuri lungi, doar nu o sa iei masina mai ieftina si mai proasta la un drum de sute de km unde vrei comfort-putere deci si prin urmare trebuie folosit atat in oras, atat si in afara.Benzinara nu se menajeaza in oras, dieselul da.

 

Daca va fi N52, s-ar putea ca de la drumurile scurte din oras sa intalneasca tacanitul de la celebrele hidraulic lifters.

Link to comment
Share on other sites

Logic ca 330i e peste 320i, dar eu am intrebat altceva. Asa intr-o situatie ideala da merge 330i cu ochii inchisi da` in viata reala mai si pica ceva pe la masina si doar nu se repara singura :)

 

Am spus mai devreme ca merg un drum de 20km dupa ar sta masina. Am gresit mai devreme, am vrut sa scriu ca masina ar merge cam 20 de km pe zi in total si dupa am scris altceva. Deci un drum pe 5 km dupa pauza dupa altul de 3, altul tot de aprox 3 si dupa inca 5 :) Deaia am zis ca nu cred ca ar rezista o turbina.

 

Chestia cu masina a doua masina nu prea renteza. Pentru un cuplu da merge sa fie doua masini. Daca dupa ce-mi fac calculele si vad ca nu-mi permit sa folosesc masina cand vreau nu are rost s-o iau. Daca mi-o pica ceva la ea si cine stie cat o fi reparatia si trebuie sa iau din alta parte sa o fac nu e bine deloc, doar nu pot sa ma uit pe geam la masina si sa-mi treaca foamea :D

 

Oricum eu am intrebat care ar fi diferenta ca pret pe termen lung de rulare a celor doua motoare. Ca si consum, impozit , asigurare mi-am calculat si ar fi relativ ok. Consumul nu ma sperie ca pana la urma sunt aproape 300 de cai. Masima de o am acum imi consuma aproape 15 si e de 2 ori mai slaba. Si oricum masina. orice motor ramane nu o sa fie deloc menajata :) deasta ii intreb pe cei care detin modelele cam ce pret au piesele, pe net nu gasesc absolut nimic.

 

Cosmin mi-a scris ca nu te intereseaza costurile de intretinere cand dai 500 impozit sau e masina de 15 0000. Eu am spus ca 15 000 ar fi maxim am vazut modelele respective pornesc si de la 11 000. Pana la urma 15 000 e un hatchback realtiv ok nou, nu mi se pare asa mult incat sa nu te intereseze ce costuri de intretinere ar fi

Edited by flou23
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.