Jump to content

Bmw 120d


Maryan1991

Recommended Posts

Salut.am si eu o intrebare ,vreau sa achizitionez un 120d 2006-2008 din Romania,am un buget de 8000 euro,imi place mult 120(e prima masina diesel) fac putin I km in timpul saptamanii munca-acasa 5km dus 5 intors,in weekend fac 30-50 pe zi,imi puteti da niste sfaturi? Va multumesc! Edited by Maryan1991
Link to comment
Share on other sites

Salut.am si eu o intrebare ,vreau sa achizitionez un 120d 2006-2008 din Romania,am un buget de 8000 euro,imi place mult 120(e prima masina diesel) fac putin I km in timpul saptamanii munca-acasa 5km dus 5 intors,in weekend fac 30-50 pe zi,imi puteti da niste sfaturi? Va multumesc!

Eu am un 120d de 1 an si sunt foarte multumit de el, l-am luat la 240 000 km din germania si nu am avut pana acum nicio problema, insa saptamana trecuta mi-a cazut turbina pt ca se infundase filtrul de particule, cost 2700 lei (turbina reconditionata, filtrele si uleiu + manopera).

Link to comment
Share on other sites

In ritmul asta de mers 5km dus 5km intors chiar nu are niciun rost sa iei diesel. O sa ai consum destul de mare, o sa te deranjeze ca se incalzeste mai greu iarna, o sa se uzeze prematur anumite piese (turbina de exemplu) etc.

Recomand 118i-120i.

Link to comment
Share on other sites

ia ti frate diesel daca asta ti place. iti iei benz si o sa regreti ca nu ti ai luat masina dorita ... o viata ai

 

Tu de ce crezi ca a scris aici pe forum sa ceara pareri? Daca era sa mearga pe instinct nu mai avea rost sa vina cu intrebari deastea pe aici...

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu de ce crezi ca a scris aici pe forum sa ceara pareri? Daca era sa mearga pe instinct nu mai avea rost sa vina cu intrebari deastea pe aici...

 

Toti cei care il sfatuiesc sa ia benzina au diesel. E straniu, :) Eu merg cu diesel de 10 ani in oras si nu au nicio greata nici filtrele de particule, nici turbinele. Probabil mai conteaza si stilul de mers si cum o intretii si la ce interval ii faci reviziile. Sau poate am avut eu noroc la ultimele 10 masini si nu s-au stricat. :))

Ca sa fim ontopic, argumentul ca daca faci km putini merita benzina, e cu dus si intors. In principiu nici benzinarele nu sunt ferite de probleme. Si fiind masina sh, e mai relevant proprietarul anterior decat daca e benzina sau diesel. Pentru ca daca masina a fost batjocorita, poti sa iei 120 i la 80 miii km si sa fie o ghena. Pe de alta parte , diesel cu km putini iar e utopie. Daca a fost masina de Ro, e probabil sa nu fi facut extrem de multi km, pentru ca nu prea ai pe unde. In schimb, Germania spune clar ca un rulaj de 30 40 mii pe an este minim si normal. INcearca sa cauti si pe bmw used cars, au preturi mai mari insa sunt sanse sa fie masini ok.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Un diesel vechi de ~10 ani il gaseste cel mai probabil cu 300-350k km, benzinar sigur gaseste sub 200k. Ba chiar sunt ferite de probleme benzinarele, nu am auzit de persoane cu motor pe benzina sa se planga ca:

- au de platit 5000 lei pe injectoare (la benzina nu doar ca sunt mult mai ieftine, dar nu pica), 3000 lei pe turbina (reconditionata,ca una noua la reprezentanta trece de 4000-5000 lei)

- ca li s-a infundat EGR-ul

- ca au probleme cu DPF-ul

- ca trebuie sa bage aditiv in combustibil cand sunt sub -5 grade afara ca le clantane dintii in gura la cat de urat merge motorul. Asta daca porneste, ca am vazut ca multi dau la automat pana se consuma bateria ca sa plece cu ele din parcare.

- ca dureaza 15min sa ajunga la temperatura optima

Eu am vazut persoana cu X3 luat din reprezentanta, la care dupa 3 ani (70k km) de mers preponderent prin oras a picat turbina (7000 lei la reprezentanta), deci nu sunt basme.

Cand iei masina noua parca nu ii simti asa rau(in raport cu pretul masinii) dar cand dai 5000euro pe una sh si trebuie sa bagi deodata inca 2000e, parca nu mai merge.

 

P.S: In momentul de fata sunt proprietar de diesel, unul intr`o stare foarte buna chiar, cu care nu am avut probleme. Sa nu creada cineva ca sunt "hater".

Edited by All
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci ma gandesc ca inainte de plecare sa o las la relanti 3-4 minute ,in cei 5 km ajung si la 120 de km/h,si la oprire o lasat la relanti 1/2, minute, sperand ca in acest mod sa ma tina fara prea multe probleme. ...

 

Asta depinde daca aceeasi chestie a facut-o si proprietarul/ii anterior/i :) daca masina pe care o iei doamne fereste sa zicem ca a avut parte de un "tratament" mai aparte poti sa ii faci slujbe cu apa sfintita ca in reclama aia ca ea saraca e posedata si greu o scoti la lumina :p adica greu daca nu stai prea bine cu finantele..asa ca bafta si verifica cat poti de bine masina inainte de achizitie fie ea diesel sau benzina !

Link to comment
Share on other sites

Si eu am 120D si fac cam 20 km pe zi (10 dus, 10 intors) prin oras, preponderent in sezonul rece sau pe ploaie, deoarece in rest umblu cu motorul. Masina se comporta excelent.

La drum lung insa e cu adevarat o placere sa o conduci.

Cateva detalii care te-ar putea interesa:

 

Consum afara = 5,6-6l / 100 km

Consum oras = 8-9l / 100km

Tocmai am schimbat filtrele (MANN) + ulei (SHELL) = 760 lei cu tot cu manopera, ca sa ai o idee de costuri.

 

Pentru dotari nu stiu ce sa iti zic, depinde de fiecare persoana in parte ce isi doreste.

 

In ceea ce priveste benzina vs motorina, intr-adevar, km putini prin oras = benzina. Dar daca iti doresti diesel neaparat, atunci 120D e o alegere chiar buna.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deci ma gandesc ca inainte de plecare sa o las la relanti 3-4 minute ,in cei 5 km ajung si la 120 de km/h,si la oprire o lasat la relanti 1/2, minute, sperand ca in acest mod sa ma tina fara prea multe probleme. ...

In alea 3-4minute de mers pe loc o sa ai uzura mai mare decat pe tot restul traseului pana la destinatie,dar tu stii mai bine.(o masina se incalzeste in mers nu pe loc, chiar nu e indicat sa faci asta)

Link to comment
Share on other sites

In alea 3-4minute de mers pe loc o sa ai uzura mai mare decat pe tot restul traseului pana la destinatie,dar tu stii mai bine.(o masina se incalzeste in mers nu pe loc, chiar nu e indicat sa faci asta)

 

E bine ca atunci cand motorul este rece la prima pornire sa o lasi maxim un minut sa urce uleiul si sa isi faca ungerea apoi sa pleci de pe loc si sa conduci moderat,fara a brusca acceleratia sau sa o urci in ture mari pana ajunge la temperatura optima. Iar cand e foarte incinsa asta la diesel dupa un traseu mai lung e recomandat sa nu se opreasca brusc motorul ci sa o lasi la relanti putin sa se raceasca turbina.

Link to comment
Share on other sites

Ai avut tu noroc ce sa spun. Motorul cand ii rece ii ca si voi cand va treziti dimineata. Esti in stare sa te trezesti sa sari din pat si sa alergi sau sa faci exercitii?

 

Eu chiar am intrebat la BMW Cluj, pentru ca tot timpu las masina 3-4 minute cand ii rece si tot 3-4 minute dupa un drum lung ,chiar analogia de mai sus am primit-o.

 

Pentru colegul cu intrebarea, eu iti recomand 120D . Eu am de oras 120i (2006 150HP N46) si benzinarul are problemele lui plus consumuls. La N43 (120i 2007-2011) nu ma prea pricep ,dar din cate am inteles nu ii un motor lipsit de probleme.

Edited by sone
Link to comment
Share on other sites

am avut in uk un x5 cu 80k mile. l am luat din reprezentanta bmw - cu garantie . o porneam si i dadeam talpa imediat in dusmanie , nu am avut nicio problema niciodata in 14 luni. deci asta cu incalzitul motorului nu o cred

 

14 luni..dupa asta ce s-a intamplat? Dar sincer nu as vrea sa fiu proprietarul masinii tale daca ai vinde-o.

Link to comment
Share on other sites

Pai multi fac asa ca el, pornesc motorul si ii dau instant gonetĂŁ si apoi cand vand masina iti zic ca e superingrijita. :)) E ca si cum l-ai trezi pe unul dimineata cu niste palme peste fata si l-ai pune sa alerge sprint.

In tot cazul, producatorul recomanda imediat ce pornesti sa pleci insa sa turezi moderat motorul pana se incalzeste si sa accelerezi lin.

Link to comment
Share on other sites

as mai avea inca o nelamurire , ar fi indicat sa evit anii 2007-2009? sau sa ar fi indicat de urmarit 2006/2010 ? avand in vedere ca as dori navigator,pilot automat,consola centrala ? (pt un model din 2010, as ajunge cu bugetul la 10 000 ).va multumesc anticipat. Edited by Maryan1991
Link to comment
Share on other sites

2006 vine cu motorul M47, in principiu lipsit de probleme la distributie. Cam asta e avantajul (pe langa pret), insa e model non facelift. Depinde de pretentii/prioritati. Toate pot avea pilot automat. Nu stiu ce intelegi prin consola centrala.
Link to comment
Share on other sites

2006 vine cu motorul M47, in principiu lipsit de probleme la distributie. Cam asta e avantajul (pe langa pret), insa e model non facelift. Depinde de pretentii/prioritati. Toate pot avea pilot automat. Nu stiu ce intelegi prin consola centrala.

consola care iti permite sa intri in meniu navigator ,idrive parca

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.