Jump to content

Cati km sunt prea multi pentru un seria 5


sedative

Recommended Posts

Salut,

 

As dori sa stiu cati km sunt prea multi pentru a achizitiona un seria 5 (520d de preferat) din 2008.

Pe net gasesc ceva modele cu 180-300 mii km.

Am auzit diferite pareri cum ca de la 200 mii deja te astepti la f multe schimburi la el, dar si alte pareri care spunea ca poti sa il achizitionezi si la 400 mii km si sa mearga brici (evident, cu ceva schimburi dar f mari)

Vorbesc de masini care au carte service si verificat istoricul la dealer, cu schimburi facute la timp.

 

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

In principiu cam 90% din ce gasesti in anunturi au km dati inapoi, deci nu m-as orienta dupa ce scrie acolo prea mult. Oricum ai face, e60-ul este o masina care cere destul de multi bani, fie ca are 150k sau 400k km. Ce buget ai?
Link to comment
Share on other sites

Bugetul e de 11.000E

Din ce vad pe net, m-as incadra la un 200-230 mii km cu banii astia.

Banii pe care ii am sunt pe credit, deci as spera sa nu fie nevoie sa bag inca 1-2 mii in primele luni macar. Evident ca ceva schimburi voi face instant cand voi gasi una, dar nu de ordinul miilor sper.

Link to comment
Share on other sites

Evident ca riscul de a ceda o piese creste proportional cu nr de km.

Dar limita asta de 200.000 e pur arbitrara. Daca te uiti pe site urile de la noi, mai toate masinile au 200.000km, ca au 4-5 (modele noi, km se deu mai greu inapoi, iar istoricum e mai greu de verificat) sau 14-15 ani (de fapt poate au trecut de 500.000). Si astfel a ramas intiparita cifra asta in mintea noastra.

Important e ca masina sa aiba istoric inregistrat in reteaua dealerilor (nu carte, se falsifica usor) cu servisarea facuta la timp, cateva reparatii ca doar nu a pers numai pe ulei si filtre etc

Desi un exemplu nu se poate generaliza, masina precedenta am vandut-o cu 250.000 km. Ce am schimbat pe la ea a fost pana la 100-120000km. De atunci un singur senzor la filtrul de particule, intretinere/consumabile la 12-13000km si atat.

 

LE: daca ai 11000, mai ales luati si prin credit(rate, dobanzi etc) aloca-i masinii 9-9500 maxim. E totusi SH, nu exista vreo regula. Poti lua si masina cu 60000km, cu istoric la zi si te trezesti ca ti pica injectoarele (eu am patit o la 80000, din fericire a fost pe garantie), ambreiajul, turbina sau ca trebuie schimbata distributia. Cu atat mai mult la una de 8 ani.

E totusi BMW, piesele sunt scumpe.

Edited by coldone
Link to comment
Share on other sites

Defapt 11000 este ce as aloca masinii, sperand sa o iau din 2008, poate 2009.

~1000E pe schimburi la achizitie nu e pb, dar ce depaseste asta, e nasol.

Intr-adevar nu poti prezice nimic. Dar o masina care se comporta impecabil chiar si la 300.000km (istoric la BMW, etc) cred ca merita mai mult decat una la 200.000 care a fost rulata destul de mult prin RO, si stim noi cum se rezolva lucrurile pe aici...

 

Off topic - poate as avea mai multe sanse la un 320d automat, 2009+? pareri pro/contra?

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu votez pentru 320d, cel cu motorul de 163hp (sper sa nu gresesc, dar din cate am inteles acesta ar fi mai fiabil decat cel de 177hp, a fost fabricat pana in 2007). Cel mai sigur iei pe cineva care se pricepe cu adevarat si a mai facut asta si te duci sa iti aduci unul. Nu te baza pe faptul ca daca dai multi bani pe unul din Ro, o sa fie in stare buna. Am prieteni care si-au cautat e90 320d si au descoperit ca aveau 400-450k km, desi costau o caruta de bani. Asa din Germania stii sigur cati km are, nu a fost rupta pe drumurile de la noi etc.

Sa zicem ca te costa 8500 euro cu tot cu adusul, adaugi costurile de inmatriculare si ramai si cu bani de reparatii. E si putin loterie, un Bmw poate sa ceara foarte multe cheltuieli la intretinere, deci cel mai bine sa mergi la sigur si sa ai o rezerva serioasa. Desigur ca seria 5 este o masina superioara, dar implica si costuri considerabil mai mari (intretinere, consum).

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

In apropierea lui 300k km e bine sa pui deoparte bani pentru ..intinzatoarele lantului, adica distributia. Am cautat in multe locuri (..tocmai ce am trecut cu, cateva mii de km.. peste) pe alte forumuri; sunt destule - asta-i bine; cei mai multi spun ca ar trebui schimbata distributia.. la acesti kilometri. ... si asta daca s-a condus batraneste, adica moderat in accelerari..

 

Inca o data, mai sus am transmis o opinie generala.

 

Si intinzatoarele .... "cat sa insemne distributie pe viata motorului!?"

 

Pana la urma e pacat sa nu-i fie schimbata distributia unui motor care a ajuns la 300k km cu, cea de fabrica.. cum e cel de 163cp. ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.