Jump to content

Paleti turbo ciupiti bmw e46 320d NFL


Recommended Posts

Buna seara,

 

Dupa cum am scris si in titlu am o nelamurire legata de turbina. Am reconditionato acum aproximativ jumatate de an si acum avand de lucru in zona ei am zis sa ma uit la ea cum arata. Surpriza vine cand observ paletii de pe admisie, acestia aratand ca in pozele de mai jos.

Masina e in service, evident ei nu recunosc ca ar fi scapat ceva ce ar putea sa ii fi deteriorat(prima data au dat vina pe montaj, acum au schimbat-o ca poate o fi din cauza calaminei din admisie). Am sunat si la service-ul care mi-a montat turbina, ei zicand ca daca era vina lor se gasea piesa care a ciupit paletii+ nu mergeam 10k km pana acum.

 

Intrebarea e, in turbina vine direct furtunul din filtrul de aer sau se mai bifurca pe undeva, chiar existand sansa ca ceva din admisie sa imi fi provocat dauna.

PS: Codul furtunului e asta (13712247394), vad ca la baza se mai bifurca cu unu dar nu gasesc unde merge.

post-51374-0-86526800-1481661971_thumb.jpg

post-51374-0-02964100-1481661982_thumb.jpg

post-51374-0-79145500-1481661992_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am mai vazut acest fenomen la alta marca, e clar ca ceva obiect strain au dus la ciobirea ei, se vehiculeaza printre meseriasi ca de vina este intercolerul, bucatele mici de mizerie, parti din fagure, se desprind si sunt absorbite de turbina, acum tu l-ai spalat curatat bine inainte de a monta turbina reconditionata? Sau ar mai fi varianta materialului slab din care sunt facute, au pori mici din turnare, am inteles ca toate kit-urile astea de reconditionare sunt China, Taiwan, producatorii de turbine originale nu ar vinde componente de schimb. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Am mai avut varianta asta cu intercooler-ul dar dupa ce am mai intrebat in stanga si in dreapta si uitat pe realoem, paletii pe admisie nu au legatura cu zona aia.

 

Si da, cica au curatat tot traseul de ulei+schimbat filtru epurator in service, facut totul cu factura si garantie dar la chestii deastea nu prea am ce face cu ea...

post-51374-0-55367400-1481666131_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Avand in vedere din ce material este facut rotorul si paletii turbine , eu cred ca a ajuns acolo ceva mult mai tare de cat niste bucati de alumminiu din intercooler.... Ce ai aratat tu in poza cu galben este furtunu ce iasa din turbine si duce in intercooler si dupa in admisie , aerul care intra in turbine intra pe gaura din centru care nu are nici un furtun in poza , si provine direct de la filtru de aer , deci doar daca nu a trecut ceva de filtru ce nu are cum sa fie o bucata asa de mare , sau sa nu se fii desprins ceva din cutia unde este filtru.
Link to comment
Share on other sites

OPaul, poza am pus-o sa ii arat la calinus68 ca furtunu de la intercooler intra pe alta parte si nu pe gaura din centru unde am paletii afectati.

Nu pot sa copiez poza de pe realoem dar pun link-ul, poate merge. Ala e furtunul care intra pe gaura din centrul turbinei si mai are un furtun la baza care nu stiu unde merge. Oricum vinovatul nu il mai gasesc desi eu inclin sa cred ca e service-ul unde am eu acum masina, ca doar ei au umblat in zona aia dupa montajul turbinei.

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL71-EUR-06-2000-E46-BMW-320d&diagId=11_5229

 

Sau asta http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AL71-EUR-06-2000-E46-BMW-320d&diagId=13_0652

Edited by Rulipe
Link to comment
Share on other sites

UP

 

Ramane intrebarea initiala cu furtunul care vine de la filtrul de aer si intra in turbina. El se bifurca(dupa realoem) aproape de turbina si duce cine stie unde.

Vreo idee care e traseul lui si daca pe acolo putea sa vina ceva sa deterioreze turbina.

 

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Link to comment
Share on other sites

De ce nu si o bucata de zgura scapata pe epurator, tot traseul de admisie devine suspect in acest caz, de oriunde, chiar cum am mai spus se poate desprinde ceva care sa fie aspirat in palete, totul e posibil. Pe la filtru este cel mai putin probabil sa penetreze cartusul filtrant. Edited by calinus68
Link to comment
Share on other sites

Epuratorul am tipul vechi din pasla si nu stiu daca e posibil sa treaca ceva de el.

Dupa schimbarea turbinei, cam acum 3k km au fost demontate 2 injectoare, schimbat debitmetrul, filtrul de aer etc., si ma gandesc ca la montare sa se fi scapat ceva in carcasa si implicit in furtunul spre turbina. Asta daca nu chiar de la reconditionare sa se fi uitat ceva, desi nu am simtit lipsa puterii de la montarea ei.

Link to comment
Share on other sites

Doar materialul de cacat din care sunt facute made in China este de vina....am vazut odata un documentar despe tancurile americane care au motoare de sare basca......in desert cu toate filtrele lor de aer(filtre frate nu gluma)nisipul foarte ,foarte fin care totusi trece de ele reuseste sa roada din paleti de zici ca a ros soarecele....reparatie totala la un nr mic de Km.

La cat costa un tanc din ala nu se pune problema de calitate .....

Link to comment
Share on other sites

Aici se vad indoiti de ceva nu macinat :pinch: . Oricum daca schimb paletii de pe admisie (restul nu cred ca au ceva) o sa merg la alta firma de reconditionari.

Eu pana acum nu am sesizat lipsa de putere, probabil ca nu sunt asa de afectati. Singurul lucru suparator e ca dai un ban si dupa cateva luni vezi ca arata asa. Daca nu ma uitam mergeam asa cu ea mult si bine cu gandul ca e ca noua.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.