Jump to content

e36 - nu se infige


Recommended Posts

d ceva timp pisicuta mea nu prea mai toarce problema a inceput mai demult cand sa bulit regulatoru de presiune si un mecanic prea destept mia umblat la reglajul de la debitmetru bine sia schimbat mersul dar dupa vreo 3 ani a inceput sa se inece sa aibe fluctuatii la relanti, sa nu se infiga si sa haleasca mult, sa innegreasca bujiile (am incercat cu 2 si cu 4 electrozi nici o diferenta).

am schimbat intre timp regulatoru de presiune care era de fapt buba dar am descoperit k in timpu asta din cauza fluctuatiilor la relanti sa bulit banda de grafit pe care oscileaza acul, am schimbat si debitmetrul cu un sh, am schimbat toba pana la toba finala, am vreificat sa nu primeasca aer fals, masina sia schimbat din nou mersul nu mai sunt oscilatiile la relanti, a scazut consumul (cu 1-2% fata de 13%) dar a ramas problema cu puterea, oricat ai infige piciorul in acceleratie mai ales in a I-a si a II-a se tureaza dar putere lipsa pleaca de pe loc ca si cum deabia ai apasa acceleratia in a 3-a dak ii dau un spritz si dupaia calc te baga in scaun nici unul din mecanicii la care am fost nu au facut decat sasi dea cu parerea ceea ce nu prea ma ajuta fiindca au dat vina pe ceea ce deja schimbasem

 

astept niste idei

Link to comment
Share on other sites

pai s-o luam usor:

 

- filtrul de benzina

- filtrul de aer

- injectoarele

- debitmetrul cu unul verificat, sau reparat al tau (am eu o metoda :blink: )

- bujiile cu unele dupa catalog, nu dupa ureche (nu ai nevoie de 2,3, 4, 9 electrozi)

- compresia in toti cilindrii

- avansul

 

incepe cu avansul, e cel mai usor :) dupa ce le verifici pe toate, ne mai gindim

Link to comment
Share on other sites

pai s-o luam usor:

 

- filtrul de benzina

- filtrul de aer

- injectoarele

- debitmetrul cu unul verificat, sau reparat al tau (am eu o metoda :) )

- bujiile cu unele dupa catalog, nu dupa ureche (nu ai nevoie de 2,3, 4, 9 electrozi)

- compresia in toti cilindrii

- avansul

 

incepe cu avansul, e cel mai usor :) dupa ce le verifici pe toate, ne mai gindim

25093[/snapback]

care avans :blink: e motor M40 doar

Link to comment
Share on other sites

filtru de benzina e nou (2 luni)

filtru de aer e nou(2 luni)

injectoarele sunt bune au fost verificate de curand

bujiile sunt beru luate de la un service dupa seria de pe talon

raman ultimele 2

 

si povestestemi si mie ce idee ai cu debitmetrul

25096[/snapback]

Debitmetrul de regleaza dupa miros :blink: cel putin asa fac niste oameni de pe aici,cel mai sigur imprumuta de la cineva un debitmetru si vezi ce se intampla.

Link to comment
Share on other sites

debitmetru care lam luat de la sh este sigilat si nu are surbubelul de reglare ca cel vechi deci nu prea am ce sa-i fac, decat sa il desigilez desi nu prea mi-ar surade ideea, atat timp cat este sigilat inseamna k are reglajele din fabrica.

 

un alt lucru, de care imi e frica, este sa nu fie de ursulet si sa limiteze puterea, sau nu se poate sa faca asta?

Link to comment
Share on other sites

motorul m40 este acelasi si pe pisica si pe urs, debitmetrele sunt la fel, asa ca nu conteaza ca e de urs sau de pisica, atata timp cat cele 2 motoare au fost montate si pe e30 si pe e36. :blink:
Link to comment
Share on other sites

florian,

 

surubelul "de reglare" despre care vorbesti afecteaza numai si numai relantiul.

uite cam asa se repara un debitmetru cu banda de carbon tocita:

 

post-21-1116426019_thumb.jpgpost-21-1116426024_thumb.jpg

 

cu furtunul dintre debitmetru si admisie cum stai ? e bun ? e crapat ? e lipit cu scoci ? e innadit cu vreo tzava ? nu ride, asa il facuse un nene pe masina mea :blink:

Link to comment
Share on other sites

adica sa stramb acul incat sa nu mai pice pe portiunea unde sa exfoliat, da, foarte buna idee. totusi am rezolvat probl cu debitmetrul, l-am schimbat dar o sa-l repar si pe cel vechi.

 

furtunul este ok, l-am verificat acum cateva zile, nu are nici macar o zgarietura, am strans si colierele.

 

in cazu asta inteleg ca debitmerul e in regula si trebuie sa fie de la altceva, oricum mersi pentru idee (cine pana mea?!?), foarte original :blink:

 

apropo mai merg facute reglaje si din alta parte in afara de debitmetru?

Link to comment
Share on other sites

mia aduso cineva din germania, din cate stiu eu era noua, chestia e ca a umblat un nene la electromotor la un mom dat si pornea bine dar dupa ceva timp a inceput sa faca la fel (partea cea mai tare este ca doar a strans un surub) si acum nu il mai gasesc
Link to comment
Share on other sites

nici eu n-am vazut nici o curea la electromotor, cat despre suruburi sunt vreo 4, dar mie unu mi se par stranse doar sa mai fie vreunul dedesupt si sa nu se vada, nu pot sa-mi dau seama, si am fost la un mecanic care mi-a zis ca nu se poate sa fi strans un surub si sa porneasca normal, totusi eram de fata cand a strans omul surubul
Link to comment
Share on other sites

debitmetru care lam luat de la sh este sigilat si nu are surbubelul de reglare ca cel vechi deci nu prea am ce sa-i fac, decat sa il desigilez desi nu prea mi-ar surade ideea, atat timp cat este sigilat inseamna k are reglajele din fabrica.

 

un alt lucru, de care imi e frica, este sa nu fie de ursulet si sa limiteze puterea, sau nu se poate sa faca asta?

25103[/snapback]

 

 

Nu umbla la reglaj! :blink:

 

Este o mare diferenta intre debitmetre la M40.Difera daca este 1,6-1,8 ,daca are sau nu catalizator,daca este mai veche sau mai noua de 92.Inteleg ca ai 1,8.Exista 4 variante.

 

Iti recomand sa nu mai faci incercari pe masina ta :) si sa cumperi piesele care au fost montate din fabrica.Daca instalezi piese care "arata la fel" o sa ai numai probleme cu masina.

 

Parerea mea...

Link to comment
Share on other sites

da mai bavaria ai prefecta dreptate, si eu sunt de aceeasi parere totusi eu pana acum nu am gasit un mecanic bun, care sa imi zica clar care sunt problemele masinii, ca sa stiu exact ce trebuie sa schimb si o alta probl ar fi pretul 285 de euro fara tva + debitmetrul meu fata de 3 mil de la sh si singura chestie e ca difera ultimele 2 cifre din serie.

 

si pana la urma daca nu ii dau de cap decat sa iau un debitmetru nou, mai bine iau un motor sh. totusi daca ai cumva un debitmetru acasa si nu ai ce sa faci cu el .... :blink:

 

P.S.: apropo stiti careva un mecanic bun in cta?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.