Jump to content

Traseu evacuare E36 328i


calinbmw2000

Recommended Posts

Vreu sa modific evacuarea la 328i .

Deocamdata am achizitionat finala Scorpion cu 2 intrari si 2 iesiri din inox.

 

Mai vreau sa adaug un filtru de aer mai permisiv + remap.

Nu o sa pun admisie de M50 pentru ca nu vreau sa mut puterea la limita de sus a turatiilor.

 

Cum credeti ca ar trebui sa procedez cu evacuare.

Sa pastrez catalizatoarele sau nu?

Sa pun unele sport!De care?

Link to comment
Share on other sites

Am inteles ca ar merge ceva sport (gen magnaflow)care sa nu fie asa restrictiv.

 

Fara catalizator am inteles ca se simte un miros ciudat in masina de la gazele ce ies pe esapament.

 

Fara catalizator nu apar probleme la sondele lambda?

Link to comment
Share on other sites

Nu,sondele sunt inainte de catalizator.

 

Hmm, la single vanos sunt 2 sonde?

Eu am 4 bucati, 2 inainte si 2 dupa, la double vanos. De asta ma gandesc ca trebuie sa pun catalizatoare numaidecat.

Link to comment
Share on other sites

Dar esti sigur ca daca spargi catalizatorul miroase ciudat de la gaze?

Cand aveam 316, tragea prost la un moment dat si un asa zis mecanic, care mi-a facut diagnoza mi-a zis ca e catalizatorul infundat, si bineinteles ca l-am spart, si degeaba, ca tot asa mergea, si nu am simtit nimic ciudat, nici macar cand stau in spatele masinii... Se simte doar mirosul specific de combustibil ars, ca la orice alta masina.

Poate o fi mai intens putin, dar nu am sesizat vreo schimbare...

Link to comment
Share on other sites

La 2.8 catalizatoarele sunt deja sport din fabrica adica au interior metalic fata de altele care au interior ceramic.

Nu faci mare lucru daca le inlocuiesti cu Magnaflow.

Cele metalice sunt mult mai permisive si rezista la turatii fara sa se sparga ca si cele ceramice.

Link to comment
Share on other sites

Deci nu se merita sa cheltuiesc 100e pe catalizatoare sport deoarece nu ar fi cu mult mai permisive.

 

Ce spui despre anularea lor si construirea unui traseu inox pana la finala?

Plus ca iese si o reducere de greutate.

 

In cel mai rau caz sa le sparti, sau sa le golesti, daca pui teava in loc de catalizatoare s-ar putea sa faca urat tare evacuarea - vibratii plus zgomot.

 

Legat de construirea traseului, ce teava trebuie?

Ce diametru, ce grosime?

Link to comment
Share on other sites

Eu am bagat o ranga lunga, si am batut pana l-am strapuns. Sau, ca sa il scoti cu totul, decupezi un patrat, scoti tot ce e acolo, apoi sudezi capacul.

 

Oare cum e mai bine? Din doua sau din o bucata? Si cam cati mm grosime trebuie sa aiba?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Eu am avut si scos din catalizatoare, si inlocuite cu teava si cu ele sus, indiferent ce se spune, e imperceptibila diferenta. Si daca schimbi grosimea tevilor scazi puterea si cuplul, deci grija cum te joci.

 

Si da, fara cats sus, miroase a fum ca la un motor fara cats, e simplu. Nu miroase mai grav sau alt gen de miros.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Am montat intre timp finala.

Multa bataie de cap mi-a dat pt ca nu era compatibila cu masina.

 

Pun si un video cu pornirea dimineata.

Am pastrat si catalizatoarele ..chiar se aude bine ,dupa 3500 rpm dispare sunetul finalei care incepe pe la 1200 rpm.

 

 

O sa pun mai multe detalii pe topicul dedicat masini.

Edited by calinbmw2000
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.