Jump to content

N42 accelereazĂŁ intrerupt


N42b20

Recommended Posts

Salutare,

 

Deschid acest topic in speranța ca ĂŽmi da cineva Un rĂŁspuns sau a mai trecut print asta.

Ănainte de CrĂŁciun a crĂŁpat pompa de benzina, am ĂŽnlocuit-o acum câteva zile. Pur și simplu a ĂŽnceput sa ĂŽntrerupĂŁ, pierdea putere pana a murit motorul. Mașina este in service și acum dupĂŁ schimbul Pompei, filtru ulei și ulei moțul 5w30 x Clean, baterie noua și câteva Garnituri pe la motor mașina accelereazĂŁ intrerupt și acum. S au verificat bujii, fise, bobine, pe tester nu aratĂŁ nimic. Mecanicul mi-a zis ca s-ar putea sa fie vanosul ( explicația lui: vanosul ĂŽnvârte cu ĂŽntârziere axa cu came și de acolo ĂŽntrerupe. 0.o wtf). Mi-a zis sa o las și mâine sa mai facĂŁ niște teste. O sa revin și cu un video mâine când ajung acolo.

 

Când o accelerezi mai tare ĂŽntrerupe și in sarcina, cât și când sta pe loc, asta se ĂŽntâmpla de la ~1200 pana la ~3000 de ture. A mai pĂŁțit cineva?

Motor n42b20a an 2003/12

 

Mulțumesc si aștept si niște sfaturi din partea voastrĂŁ!

Edited by N42b20
Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze pentru double post.

 

Mecanicul: trebuie desfacut motorul sa vedem.

 

In drum spre casa am bagat piciorul in ea, mi s-a aprins check engine. Motorul mergea in suturi, avea vreo 30 de cai, statea la relantiu la 500 rpm, tremura foarte tare motorul. Am oprit-o si am pornit-o din nou, check engine s-a stins, masina mergea ca inainte (cu intrerupere la acceleratie mai tare). Am uitat si de filtru de combustil Mahle nou. Masina merge doar cu benzina 99.

 

Video: https://www.youtube.com/watch?v=3EM8jd3GycY&feature=youtu.be

Edited by N42b20
Link to comment
Share on other sites

Gaseste un mecanic mai competent care se pricepe si cu testerul.imposibil sa nu ai vreo eroare de undeva daca zici ca ti s-a aprins si check engine. Un debitmetru,o sonda lambda,valva pcv,poate chiar motorasul valvetronic sau vreun solenoid...cine stie ca asa schimbi totul pana dai de problema
Link to comment
Share on other sites

Eu nu inteleg ce fel de mecanici sunt astia de le vin masini cu check engine aprins si lor "nu le da nimic pe tester". Eroare trebuie sa fie, problema e la el ca e incompetent si nu stie el sa o interpreteze. Cum adica verificarea fiselor si bujiilor? Ce le-a facut? S-a uitat daca sunt inca acolo? Bobinele cu probleme intotdeauna inregistreaza eroare in ECU, n-ai ce sa verifici la ele altfel. Nu e ca la bujii sa le verifici cu lera sau din ochi si sa spui daca sunt in stare buna. Scoate masina din service si schimba mecanicul, pentru ca sa ii mai lasi masina? Sa schimbi piese degeaba pana face mecanicul bani sa isi ia si el una la fel?

 

Nu il lasa sa demonteze motorul ca se alege praful, ce naiba vrea sa afle din demontat motorul daca el nu e in stare sa interpreteze niste erori? Din ce oras esti?

Edited by All
Link to comment
Share on other sites

De asta si intreb, pentru ca n-as vrea sa schimb tot motorul si sa fie de la un lucru minor (adica as vrea, dar nu sunt finante).

 

Am auzit de Florin din Chitila ca s-ar pricepe la acest motor. Are cineva numarul lui de telefon?

 

LE: Sunt din Constanta, dar acum stau in Bucuresti, Sector 6 (facultate) pe Timisoarei.

 

Am luat masina azi dimineata de la el. Check engine se aprinde doar in momentul in care accelerezi foarte tare in sarcina, palpaie si apoi ramane aprins (simptomele le-am scris in al doilea post). Dupa ce o repornesti se stinge martorul, dar ramane acea intrerupere.

 

Nu-l lasam sa desfaca motorul. Am fost o singura daca la service sa vad ce se intampla (schimba garnitura termoflot + carcasa ulei) si lucra alt mecanic la motor care nici macar nu avea habar ce cilindree avea motorul, sa nu mai zic de altceva. Asta mi s-a zis.

Edited by N42b20
Link to comment
Share on other sites

Diagnoza iti fac eu gratuit in Bucuresti, iar pentru umblat in motor uite numarul lui Florin: 0728 444 108. Dar ma indoiesc ca ai vreo problema grava, probabil mecanicul tau a vazut ca ai vreo bobina pe duca sau vreo prostie de genul si incearca sa faca bani de pe urma ta. Pana la demontat motor mai ai 100 de lucruri de facut in privinta diagnozei. Edited by All
Link to comment
Share on other sites

Salutare,

 

In seara asta m-am intalnit cu Alex (All), ii multumesc pentru diagnoza.

 

Mi-a dat urmatoarele erori:

 

-Misfire identification, sum fault

-Misfire cyl. 2

-DME self test Reset

-Thermal oil level sensor

-Ignition coil 2

 

Pentru primele 2 si eroarea ignition coil 2 e bobina. Sa ma corecteze cineva daca gresesc.

Thermal oil level sensor. http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY72-EUR-12-2003-E46-BMW-318i&diagId=11_3174 l-am gasit, ce rol are si daca e urgent sa-l schimb?

 

Ce inseamna eroarea DME self test reset ?

Link to comment
Share on other sites

DMEface parte din calculatorul masinii si face diagnosticarea intregului calculator ,si din cauza erorilor persistente e necesarĂŁ un reset al intregului calculator inainte ca el sĂŁ o ia din nou de la zero.

Calculatorul masinii dĂŁ si comanda pentru bujii si prin intermediul senzorilor externi primeÂşte rĂŁspunsul.Acest raspuns trebuie sĂŁ se ĂŽncadreze ĂŽn setĂŁrile de fabricĂŁ, dacĂŁ nu , se ĂŽnregistreazĂŁ ca eroare ĂŽn memoria internĂŁ. Acest DEM se poate si audar.....in cazultica, dar.....in cazul erorilor provocate de partea electricĂŁ el se poate autoreseta, si asa programul o ia de la capĂŁt.

Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc frumos pentru rĂŁspuns.

 

Am schimbat bobina, mașina a mers ok vreo 2 km. Am apĂŁsat accelerația puțin mai tare a ĂŽnceput sa pâlpâie check engine, dupĂŁ care a rĂŁmas aprins. Pornește bine, relanti ok 700rpm, RĂŁspunde bine la acceleratie, dar se aude un sunet ciudat de pe la 3500 rpm, ca și cum ar freca ceva metalic, dar nu la fel de ascuțit. A mai pĂŁțit cineva?

DacĂŁ merg cu ea sub 3000 merge și se aude normal.

Edited by N42b20
Link to comment
Share on other sites

Pe tester la sistemul valvetronic, vanos nu mi-a dat nici o eroare. Cu distributia sarita de la punct, daca nu ma insel, scria cineva pe aici ca ar da eroare la senzorul de la arbore. Am vorbit si cu Florin din Chitila, o sa ma duc maine la el sa vad ce si cum. Si el mi-a zis telefonic, din ce i-am povestit, ca ar fi distributia sau ax valvetronic. Ramane de vazut!

 

O sa revin cu o constatare, daca mai pateste cineva sa aibe de unde sa se inspire.

Link to comment
Share on other sites

Da am fost la Florin aseara, de la distributie e, face un zgomot pe deaccelerare, asa ca o sa ma apuc de desfacut. Intra in reparatie la sfarsitul lunii sau luna viitoare. Daca tot umblu acolo o sa schimb pe langa distributie si simeringuri supape si toate garniturile aferente: garnitura capac tacheti, solenoizi, baie ulei, valva pcv etc, ca sa rezolv in acelasi timp si scurgerile de ulei.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.