Jump to content

bmw 316i valvetronic. pe joja pata crem


rze

Recommended Posts

Salut!

 

Verifica si capacul de la ulei, daca si acolo ai o emulsie albicioasa / crem este clar ca ti-a intrat antigel in ulei. Nivelul uleiului este crescut?

Garnitura de chiulasa poate ceda chiar fara sa fie supraincalzit motorul.

pe capac nu am pic de substanta crema e doar ulei... te rog frumos poti sa imi spui cum verific motorul daca este supra incalzit.

Link to comment
Share on other sites

Pata respectiva mai apare de la condens, avand in vedere ca in ultima vreme au fost variatii mari de temperatura; completeaza cu antigel si urmareste fenomenul, poate ai scurgeri la un furtun, colietr, in mod normal garnitura chiulasa se arde daca motorul a fost supraincalzit, adica nu a avut o racire corespunzatoare.
Link to comment
Share on other sites

Verifica si vasul de expansiune, la e46 are tendinta sa crape sau cauza busonului care nu mai elimina suprapresiunea din instalatia de racire, se bombeaza radiatorul si apar fisuri. De aici s-ar putea sa ai pierderi de lichid de racire. Am patit-o eu la 325.

 

Poti sa mai faci urmatorul test, scoate busonul de la vasul de expansiune, completeaza cu lichid de racire la nivel maxim si fii sigur ca nivelul ramane la maxim. Apoi cu busonul scos pornesti motorul, daca in timp ce motorul merge iti apar mici bule in lichidul de tacire in mod constant, inseamna ca ai garnitura de chiulasa ciupita. Acele mici bule indica faptul ca iti scapa compresia in instalatia de racire, ceea ce isneamna ca lichidul de racire poate ajunge si in baia de ulei.

Link to comment
Share on other sites

Verifica si vasul de expansiune, la e46 are tendinta sa crape sau cauza busonului care nu mai elimina suprapresiunea din instalatia de racire, se bombeaza radiatorul si apar fisuri. De aici s-ar putea sa ai pierderi de lichid de racire. Am patit-o eu la 325.

 

Poti sa mai faci urmatorul test, scoate busonul de la vasul de expansiune, completeaza cu lichid de racire la nivel maxim si fii sigur ca nivelul ramane la maxim. Apoi cu busonul scos pornesti motorul, daca in timp ce motorul merge iti apar mici bule in lichidul de tacire in mod constant, inseamna ca ai garnitura de chiulasa ciupita. Acele mici bule indica faptul ca iti scapa compresia in instalatia de racire, ceea ce isneamna ca lichidul de racire poate ajunge si in baia de ulei.

da am sa fac asta

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.