Jump to content

Anulare clapete galerie admisie e90 cu dpf


costyserbanescu

Recommended Posts

BunĂŁ ziua, dețin un e90 cu motor m47 și am citit ca ar avea probleme la clapetele de de la galeria de admisie. Vreau sa știu dacĂŁ trebuie scoase sau nu și dacĂŁ le scot ce diferene o sa fie ĂŽn afara de cuplul mai scĂŁzut la turații joase și frana de motor . E posibil sa se ducĂŁ dpf-ul mai repede dacĂŁ le scot ?? O sa se simtĂŁ asa tare diferența de cuplu dacĂŁ ele sunt scoase ?? O seara buna
Link to comment
Share on other sites

BunĂŁ ziua, dețin un e90 cu motor m47 și am citit ca ar avea probleme la clapetele de de la galeria de admisie. Vreau sa știu dacĂŁ trebuie scoase sau nu și dacĂŁ le scot ce diferene o sa fie ĂŽn afara de cuplul mai scĂŁzut la turații joase și frana de motor . E posibil sa se ducĂŁ dpf-ul mai repede dacĂŁ le scot ?? O sa se simtĂŁ asa tare diferența de cuplu dacĂŁ ele sunt scoase ?? O seara buna

 

 

Verificare suplimentara la fiecare clapeta și vezi dacĂŁ au uzura... Daca nu au eu zic ca nu are rost sa te complici...

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa dai jos admisia si sa le cureti, eu am facut opratiunea aceasta in fiecare an si clapetele nu au joc deloc. Problemele au fost la e46 la e90 cazurile au fost rare si in general se datoreaza faptului ca lumea nu isi curata admisia anual.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Corect.

Am 344k km in prezent.

Am demontat galeria de admisie pentru schimb de bujii si curatat manual... :Devil:

Am demontat mecanismul clapetelor, curatat pana la metal, uns lagarele; gasit JOC MINIM in lagare si absolut nici o clapeta nu se misca pe ax! Pentru ca am observat ca SURUBURILE cu, cap-stea SUNT NITUITE/"inflorite" LA VARFUL LOR daca te uiti cu atentie (sa faca imposibila desurubarea in vibratii).

"..De ce sa dau clapetele jos!?"

 

Acum trage mai bine motorul datorita curatarii :Devil: admisiei! :sweat: .

:offtopic: (nu mai spun cum trage si dupa rectificarea turbinei..)

 

Nu am motor cu DPF dar nu cred ca gresesc daca spun ca gazele [si toata aceea mizerie din admisie] (ne)recirculate din lipsa clapetelor si anularea EGR-ului se opresc in filtru si nu prin galeria de admisie, ca de obicei.. :purple:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salutare!

daca tot a venit vorba despre galerie, voi cu ce o curatati?

ma gandeam sa fac si eu aceasta operatiune, am luat si oringurile de la galerie pentru ca am vazut niste picaturi de ulei pe acolo,dar sunt urme de ulei si pe langa clapeta de acceleratie si pe langa intercooler (din cate am inteles e cam normal)

masina: e90 320d din 2006..dpf-off

Edited by billy1
Link to comment
Share on other sites

oare e din plastic sau metal?

mie mi se pare ca e din plastic si la fierbere sa nu pateasca ceva...

NU e din plastic; v-a rezista la fierbere in apa cu soda caustica.

Singurul metal care il ataca (dizolva complet) soda caustica este aluminiu.

Aluminiu nu am vazut pe galerie niciunde.. preventiv as demonta clapetele (si pentru inspectie) tija, tot ce tine de acel sistem de tije-pargii si pentru ca acela este dintr-un metal..

 

Cand am curatat admisia eu am folosit doar diluant de vopsea si o periuta de dinti atasata la o alta tija din plastic.. de imaginat ca la gaurile acelea 4 rotunde stratul de mizerie era de 3-4mm pe pereti. EGR-ul in schimb era cat se poate de curat poate pentru ca folosesc de 2 ani ulei 2T sintetic.. . Pregateste-te sa te murdaresti bine, de necuratat vreo 2-3 zile pe maini, daca faci curatare manuala.

 

Intr-un an doi cand o sa dau admisia jos din nou, direct in soda caustica la fiert merge!

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

ok

multumesc frumos pentru sfat!

sper sa-mi iasa toata operatiunea

(am mai desfacut odata galeria pt ca imi dadea motorina pe langa un injector, l-am strans si s-a rezolvat)

dar nu m-am gandit sa ma uit la ea sa vad in ce stare e, acum am luat si oringurile sa le schimb

Edited by billy1
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Salutare!

Inca nu am desfacut galeria, am zis sa se mai incalzeasca, dar vreau s-o sau jos, acum mai am o intrebare, gasesc oringurile de la clapetele galerie, si cel de la furtunul care intra in clapeta de acceleratie (pe acolo mai da un pic de ulei,aburi), si cel dintre egr si clapeta de acceleratie, poate le-a mai schimbat cineva.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Eu am primit sfatul sa le anulez cu dopuri.

https://www.olx.ro/oferta/dopuri-anulare-clapete-galerie-admisie-bmw-4-x-22mm-garnituri-ID7PXsp.html

 

Nu ma pot pronunta, nu cunosc...

 

Hadrian

cine te-a sfatuit hadriane ca eu mai nesfatuit am cumparat galeria noua ,stiam ca la afacerea asta cu dop in loc de clapeta in curand pica turbina.. poate ma insel sau poate doar la motor 3.0l este ceea ce cred eu

Edited by minicoop
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.