Jump to content

motor 525i


cata08

Recommended Posts

Se potriveste, daca ai si calculatorul masinii E39 525, plus ceva modificari la instalatia electrica.

De omologat cred ca e mai greu, deoarece pe E34 nu au fost montate motoare M52. Cel putin asa stiu eu.

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Merge omologare artizanala, dar sunt bani mai multi, pentru ca se fac niste inspectii.

 

Poti pune si motor de BMW pe Ford, nu conteaza, atata timp cat indeplineste niste standarde stabilite de RAR.

 

Seamana un pic cu omologarea de tip.

 

 

ON TOPIC, Nu cred ca e chiar plug and play, suportii cred ca sunt diferiti, prinderea cutiei (asta daca vrei sa pastrezi cutia de pe E34, in caz contrar problema se muta la cardan/diferential), etc.

 

Nu cred ca merita, mai ales ca exista motorul M50B25 de aceeasi CP, si care a fost montat de fabrica pe E34, astfel incat nici una din problemele prezentate mai sus nu mai sunt reale.

Link to comment
Share on other sites

Merge omologare artizanala, dar sunt bani mai multi, pentru ca se fac niste inspectii.

 

Poti pune si motor de BMW pe Ford, nu conteaza, atata timp cat indeplineste niste standarde stabilite de RAR.

 

Seamana un pic cu omologarea de tip.

ON TOPIC, Nu cred ca e chiar plug and play, suportii cred ca sunt diferiti, prinderea cutiei (asta daca vrei sa pastrezi cutia de pe E34, in caz contrar problema se muta la cardan/diferential), etc.

 

Nu cred ca merita, mai ales ca exista motorul M50B25 de aceeasi CP, si care a fost montat de fabrica pe E34, astfel incat nici una din problemele prezentate mai sus nu mai sunt reale.

241041[/snapback]

 

 

in primul rand multumesc pentru sfaturi.

ideea este ca eu am pe al meu e34 motorul de 192 cp despre care am impresia ca a inceput sa se dea la ulei..

mi-a venit gandul la motorul (oarecum similar) de pe e39 pt ca stiu ca are aceleasi caracteristici (ma refer la capacitate, cai putere...)

intrebarea de fapt este: ce fac cu al meu? se poate segmenta, il schimb cu altul (de unde sa il iau, ce garantii de fiabilitate...)?

Link to comment
Share on other sites

Se potriveste, daca ai si calculatorul masinii E39 525, plus ceva modificari la instalatia electrica.

De omologat cred ca e mai greu, deoarece pe E34 nu au fost montate motoare M52. Cel putin asa stiu eu.

240995[/snapback]

 

 

nu cred ca este problema cu omologarea.

altfel, nu am calculatorul de pe e39...cred ca ai dreptate, ala citeste niste chestii pe acolo...

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa te bagi sa il repari pe al tau. Se gaseste tot ce vrei, si - dupa mine - sunt 80% sanse ca pierderea de ulei sa NU fie cauzata de uzura pistoanelor/camasilor, si de la semeringurile de supape sau alete sigilii de la distributie, etc.

 

Sunt extrem de solid construite camerele de ardere la motoarele BMW, eu unul nu am auzit pana acum de unul cu uzura acolo. Inclusiv pe al meu, cand imi manca ulei, l-am desfacut si nu am gasit uzura, doar semeringurile de supape erau duse. Si e un M20 din '88!

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este sa te bagi sa il repari pe al tau. Se gaseste tot ce vrei, si - dupa mine - sunt 80% sanse ca pierderea de ulei sa NU fie cauzata de uzura pistoanelor/camasilor, si de la semeringurile de supape sau alete sigilii de la distributie, etc.

 

Sunt extrem de solid construite camerele de ardere la motoarele BMW, eu unul nu am auzit pana acum de unul cu uzura acolo. Inclusiv pe al meu, cand imi manca ulei, l-am desfacut si nu am gasit uzura, doar semeringurile de supape erau duse. Si e un M20 din '88!

241441[/snapback]

 

usor de zis greu de facut. unde pot sa il repar in conditii optime?

tin sa precizez ca anul trecut a fost pe mana unui mecanic care cica mi-a rectificat supapele...

ca o mentiune, masina imi haleste 18l/100km. e adevarat ca nu o menajez deloc si in general fac distante scurte (6-7 km). e normal?

Link to comment
Share on other sites

Nu este normal 18%. Trebuie schimbat debitmetru. Cat despre reparatii la chiulasa, am incercat acelasi lucru la un E39 2,8 benzina si nu mi-a reusit.

Parerea mea, este, ca in momentul in care motorul are pb. reparatia eate o chestie de noroc.

Decat sa bagi bani in el, mai bine cauti un M50B25 bun si-l inlocuiesti.

De ex. acum am si un E39 525i cu numere de Italia, pe langa E34 si ma batea gandul sa fac un transplant, dar nu se merita munca! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.