Jump to content

Ambreiaj patineaza


denis_125

Recommended Posts

Salut, ma poate ajuta cineva sa identific aceasta cauza?

Masina este 530D, 2001.

A inceput sa patineze ambreiajul, de intrat in viteze intra bine, la plecarea dupa loc se comporta normal.

Am cumparat kitu-l ambreiaj pe sachs ( disc,placa,rulment)

Surpriza este ca dupa inlocuire ambreiajul tot patineaza ,parca chiar mai accentuat.

Patineaza doar cand accelerez( se tureaza in gol) daca o iau usor din acceleratie nu patineaza.

Urme de ulei nu au fost pe discul vechi, volanta nu are zgomote si nici urme ca ar fi defecta.

Se poate sa fie cilindrul secundar de pe cutie sau cel din spatele pedalei?

Astept pareri sau sfaturi de la cine a mai intalnit aceasta problema.

Va multumesc! Si o duminica frumoasa!

Link to comment
Share on other sites

Salut, ma poate ajuta cineva sa identific aceasta cauza?

Masina este 530D, 2001.

A inceput sa patineze ambreiajul, de intrat in viteze intra bine, la plecarea dupa loc se comporta normal.

Am cumparat kitu-l ambreiaj pe sachs ( disc,placa,rulment)

Surpriza este ca dupa inlocuire ambreiajul tot patineaza ,parca chiar mai accentuat.

Patineaza doar cand accelerez( se tureaza in gol) daca o iau usor din acceleratie nu patineaza.

Urme de ulei nu au fost pe discul vechi, volanta nu are zgomote si nici urme ca ar fi defecta.

Se poate sa fie cilindrul secundar de pe cutie sau cel din spatele pedalei?

Astept pareri sau sfaturi de la cine a mai intalnit aceasta problema.

Va multumesc! Si o duminica frumoasa!

Fie kitul schimbat nu a fost cel avut, fie s-a facut o greseala la montare (disc ambreiaj montat invers).

Cilindrii aceia au rolul doar la cuplare-decuplare a ambreajului, nu influienteaza patinarea. In clindri se formeaza o anumita presiune (prin circuitul de frana..) necesara apasarii pe ambreaj in decuplarea cutiei de motor.. si doar in spatele pedalei mai exista un arc de revenire/mentinere a pedalei in punctul initial..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Fie kitul schimbat nu a fost cel avut, fie s-a facut o greseala la montare (disc ambreiaj montat invers).

Cilindrii aceia au rolul doar la cuplare-decuplare a ambreajului, nu influienteaza patinarea. In clindri se formeaza o anumita presiune (prin circuitul de frana..) necesara apasarii pe ambreaj in decuplarea cutiei de motor.. si doar in spatele pedalei mai exista un arc de revenire/mentinere a pedalei in punctul initial..

Montaj gresit este exclus deoarece si cu cel vechi patina.

Discul vechi era bun, dar daca tot am cumparat nou, l-am inlocuit.

Eu ma gandeam ca poate ramane decuplat foarte putin, datorita griparii unui cilindru (sencundar sau cel de la pedala) poate nu revine100%

Link to comment
Share on other sites

Montaj gresit este exclus deoarece si cu cel vechi patina.

Discul vechi era bun, dar daca tot am cumparat nou, l-am inlocuit.

Eu ma gandeam ca poate ramane decuplat foarte putin, datorita griparii unui cilindru (sencundar sau cel de la pedala) poate nu revine100%

Atunci demonteaza cilindru acela de pe cutie..curata sau cumpara nou sa il scoti din cauza.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.