Jump to content

Piesa deconectata


dakes12

Recommended Posts

The vacuum actuators on your engine are part of the intake manifold runner control system, and allow internal flaps in the intake manifold to be opened up, allowing more air to enter the engine, when a specified speed or rpm is reached. If faulty, you will notice a lack in performance, especially when the pedal is open at full throttle. Repair your faulty components today and get your engine running strong again.

 

sursa https://www.ecstuning.com/b-genuine-bmw-parts/intake-actuator-no-longer-available/11617511383/

 

vezi ca iti lipseste si scutul de plastic de sub motor - se vede carosabilul in poza pe care ai anexat-o :console:

Link to comment
Share on other sites

La ce te referi cu mai multe? Capacele si alte cele, le-am dat jos sa am acces acolo.

Scutul Ăâ˘tiu ca lipseĂâ˘te, urmeazĂŁ sa il ĂŽnlocuiesc. Mai intai prioritĂŁĂâşile, dupĂŁ care elementele mai puĂâşin importante.

Mufa care se conecteazã acolo, nu o gãsesc nici unde.. ma refer sa atârne pe undeva..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by dakes12
Link to comment
Share on other sites

Am gasit sub capacul de la motor, o piesa care nu este conectata. Nu stiu ce piesa e si nu gasesc nici mufa care sa intre in ea. Masina functioneaza bine..

Poate cineva are un n42b20 si ma poate ajuta.

Multumesc

ad9fe6a154261d1e0948fce1304b726a.jpeg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Nu are nimeni un suflet asa mare, cat sa dea capacul acela jos si sa faca o poza, sa vad de unde vine mufa aceea? ðŸËâðŸËâ

 

 

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

google it

(fa abstractie de sagetile rosii sau verzi, alea arata altceva)

 

http://i1136.photobucket.com/albums/n497/madmojojojo/Oilseparatorlocation.jpg

 

http://i1136.photobucket.com/albums/n497/madmojojojo/Oilseparatorlocation1.jpg

 

$_86.JPG

 

si mai citeste si topicul asta:

 

http://www.bmwfanatics.co.za/showthread.php?tid=8342

 

si vezi video

 

Link to comment
Share on other sites

Tu sigur ai 318i? Nu cumva e 316?

Eu am ambele motoare:

318i - N42B20 - are acel actuator si cablu+mufa corespunzatoare

316i - N46B18 - nu tin minte sa fi vazut are acel actuator

 

Daca te uiti pe realoem la cele 2 motoare galeria de admisie este identica in poze dar piesele 21-23 nu sunt in tabel.

 

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=AY31-EUR-02-2002-E46-BMW-316i&diagId=11_3194

 

Eu cred ca ori ai 316i cu galeria pusa de la un 318i ori chiar ai 318 dar instalatia e de 316i. poate ne mai confirma cineva ca 316i nu are acel actuator.

Link to comment
Share on other sites

1995 cmc... n42b20. Hai ca nu dau chiar asa cu batĂŁ in balta :))

Exista actuatorul dar nu exista mufa. Iar camasa de plastic care acopera firele, nu are bucata de plastic pe unde trebuie sa iasa firele pentru acea mufa (e o chestie neagra cu o gaura).

Va trebui sa fac o analiza mai amanuntita..

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Eu imi mentin parerea ca un proprietar anterior a schimbat ceva aiurea, mai exact o parte din instalatia electrica.

asta ii tot spun si eu...

 

daca avea 316i n-ar fi avut deloc actuator, ci doar un dop/capac

 

dar el are actuator si nu are conector electric pt el :D

actuatorul nu e pus acolo la misto... :console:

Link to comment
Share on other sites

E 318, 1995 cmc, in acte, inpa, rheingold,la rar etc.

 

Ca eroare am una singura. Differential pressure sensor. Dar e cu totul altceva. E un senzor ce il voi ĂŽnlocui curand.

Singura eroare.

 

Totusi, cum ziceam si mai sus. Cineva cu un N42B20 daca ma poate face 2-3 poze exact in acea zona, ma va ajuta enorm.

 

De schimbat, nu cred ca a schimbat cineva instalatia si sa anuleze actuatorul... nu e logic. Masina a avut un singur proprietar in Germania de noua, revizii doar la bmw. Nu cred ca-s asa idioti nemtii incat sa fi taiat firul.

 

Multumesc.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Tocmai ca s-ar putea sa aiba legatura. Senzorul de care spui tu e tot pe galeria de admisie. In INPA poti monitoriza ce valori da acel sensor - vezi poza . La tine cum apare?

Poate reusesc sa fac eu cateva poze la ambele motoare.

 

Acel senzor este defect si ca urmare, deconectat. Daca il conectez masina nu sta la relanti, oscileaza sus jos. Deoarece e scos, primesc eroare.

Differential pressure sensor, intake manifold.

 

Daca ma poĂâşi ajuta cu poza la n42b20, pe traseul unde e mufa actuatorului, ramân dator.

Mersi !

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.