Jump to content

bmw 330xd


eu e46

Recommended Posts

Hai sa va satisfac curiozitatea. Asa am dat eu de articol, uitandu-ma la Mirciulica.

 

http://www.antena1.ro/s/webcast/gura_prese...ei_1_6_2007.wmv

 

Incercati cu ultima versiune de Media Player (daca sunt ceva probleme) ca sa puteti derula pana la minutul 32:20. Acolo incepe fragmentul despre articolul in cauza. Merita. :)

244078[/snapback]

 

E frumoasa si telenovela de la inceput :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Felul in care fac cei de la Antena captura chiar nu am inteles-o... In weekend sunt desene animate la inceput :blink:

 

Are idee cineva cum se pot captura in mod elegant stream-urile astea? Adica vreau sa le salvez pe calculator ca AVI.

Link to comment
Share on other sites

Fisiere media downloadezi bine cu FireFox, cu addon-ul DownloadHelper.

 

Merge sa iei si flv-uri de pe youtube, google video, etc.

244126[/snapback]

 

iar apoi, daca tot vrei sa-ti mearga sigur ce salvezi, instaleaza-ti acemega codecs. nu toate, ca ajung la vreo 100MGB, dar macar cateva.

 

si da, subscriu la faptul ca badea e un dobitoc. da, e amuzant. chiar nu ma intereseaza opinia lui si, sincer, nu cred ca pe el l-ar interesa opinia noastra. :) la cate o vedea si el pe forumul de la antena 3 nici nu vreau sa ma gandesc. :blink:

 

pacat doar ca s-a luat de pasiunea unui om care a stiut sa scrie mai bine decat poate el sa gandeasca despre gaina lui. daca o avea una.

Link to comment
Share on other sites

pana la urma f multi s-au ofuscat aiurea la comentariul lui Liiceanu. si m-am gandit ca poate din cauza ca masina careia i se aduc elogii este un BMW. eu sincer as fi apreciat articolul la fel de mult daca vb despre o japoneza, o coreeana, orice alta germana, ba chiar si despre o dacie amarata. intamplator si mie imi place acelasi tip de masina. intamplator.

clar ca multi au sarit de fund in sus pt ca nu suporta BMW si nu pot intelege alaturarea unui om de carte ca Liiceanu cu o masina pt baietii de bani gata sau cei care se dau avuti, ca BMW-ul. si in plus cele doua componente care provin din categorii atat de diferite (beshi ma! :blink: !) se inteleg atat de bine si in plus se si apreciaza f mult.

sunt din ce in ce mai convins de ideea asta. pariu ca daca era vorba de un Opel(de ex) nu mai sareau atatia cu gura pe Liiceanu?

Edited by c0sta
Link to comment
Share on other sites

corect, pentru ca sunt superficiali si s-au oprit la marca masini, pe mine m-a impresionat ca e si el pasionat de masina pe care o conduce, indiferent de marca, cum ai spus si tu , prin coincidenta avem aceeasi tip de masina, dar as fi fost la fel de impresionat chiar daca ar fi fost vorba de alta marca, pasiunea cu care a scris era de urmarit si nu neaparat contextul but oh well :blink: .
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
articol liiceanu; nu stiu cine ar putea descrie mai bine cum poate sa faca un bmw. :twoup:

 

 

Liiceanu la volan: elogiu lui Siegfried

________________________________________

In urma articolului „Masinile-surpriza ale intelectualilor de elita“ publicat de Cotidianul pentru weekend, Gabriel Liiceanu ne-a trimis un „drept la replica“, la insistentele prietenului sau Siegfried, un BMW seria 3.

O „masina de fenomenolog trecut prin scoala pilotilor de Formula 1“, caruia i-am facut o mare nedreptate confundindu-l cu un BMW seria 5, „masina de racheti si de recuperatori“

Stimate domnule Cristian Teodorescu,

Cotidianul din 25 mai a.c. a publicat, sub semnatura doamnelor Raluca Ion si Steluta Voica, un articol despre „masinile scriitorilor“. Desi se mentioneaza ca am refuzat sa particip la „ancheta“ initiata de ziarul dumneavoastra, in textul amintit se vorbeste despre masinile „pe care le am in posesie“ si se pomeneste (lucru care mi s-a parut total impudic, intrucit tine in mod strict de intimitatea mea si a celor doua masini) chiar si numele lor: Siegfried (BMW-ul) si Marcello (Alfa Romeo).

Pina aici, treaca-mearga. Mi-am inghitit supararea facind unele reflectii despre felul in care se incalca viata intima a oamenilor in Romania zilelor noastre. Intimplarea face insa ca, din neglijenta (eram si foarte obosit), am uitat numarul din Cotidianul (deschis chiar la pagina cu pricina) pe scaunul de piele de culoarea antracitului din dreapta mea (ma aflam in Siegfried), unde, dupa lectura, il aruncasem plin de suparare.

Am revenit dupa 15 minute. Am pus cheia in contact si, pentru intiia oara in doi ani, motorul nu a pornit din prima. Am simtit ca ceva nu e in regula. Inima a inceput sa-mi bata mai repede si pe frunte mi-au aparut citeva broboane de sudoare. Nici mormaitul inconfundabil al lui Siegfried, mugetul acela infundat, amestec de furtuna ce sta sa inceapa si de monstru marin in calduri, nu mai era acelasi. Ochii mi-au alunecat pe ziarul abandonat de pe scaun si dintr-o data am inteles: in sfertul de ora in care lipsisem din masina, Siegfried citise articolul! Exact lucrul de care ma temusem - ca Siegfried ar fi putut afla cumva de articol, dar eu ma gindeam la o discutie neatenta, purtata pe tema asta in masina sau in preajma ei - se petrecuse.

Mai mult ca sigur ca o sa va intrebati ce anume l-ar fi putut supara pe Siegfried atit de tare (si ce l-a suparat efectiv dupa citire) in articolul scris de cele doua gratioase doamne de la ziarul dumneavoastra. Ei bine, in primul rind - pentru ca dupa o vreme a binevoit sa-mi explice ce s-a intimplat in absenta mea si a recunoscut ca citise articolul - l-a scos din sarite poza din ziar. Imediat si-a dat seama ca nu e a lui. Cum si-au imaginat cele doua gratioase autoare ale articolului, fie si pentru o clipa, ca Siegfried s-ar fi putut lasa inselat atit de copilareste? El a observat de indata ca era vorba de poza unui impersonal BMW, luata de pe Internet si pusa in ziar. (Ziarul dumneavoastra a trisat, domnule Teodorescu, a trisat si nu stiu daca am sa-l pot opri pe Siegfried sa va dea in judecata pentru lezare de imagine si de identitate).

Bineinteles ca l-a scos din minti si faptul ca – sta scris acolo! - el, Siegfried, ar fi facut parte din Seria 5! Acum imaginati-va si dumneavoastra o clipa, dle Teodorescu, ca ati fi avut, sa zicem, 90 de kilograme si ca dupa o dieta complicata ati fi reusit sa atingeti greutatea mult visata de 78 de kilograme, cea pe care o avuseserati in plina forta si tinerete, in jurul virstei de 28 de ani. V-ar placea sa va puna cineva numele in ziar sub o huiduma de 90 de kile? Pai Siegfried, domnule Teodorescu, face parte din Seria 3. Este un 330 xd. Ceea ce inseamna ca are talie medie, 3 litri capacitatea cilindrilor, 230 de cai-putere, tractiune pe patru roti si motor diesel. E suplu, domnule Teodorescu, este suplu ca o sageata care s-a dat de trei ori peste cap si s-a prefacut in sotul unei antilope gnu. Nu are burta, domnule Teodorescu, ca fratii lui din Seria 5 despre care, fie vorba intre noi, toata lumea stie ca sint masini de racheti si de recuperatori. Or, Siegfried, draga domnule Teodorescu, este masina de fenomenolog trecut prin scoala pilotilor de Formula 1, este un ogar afgan care ajunge la 100 pe ora in 6,3 secunde, tinind in timpul asta Sein und Zeit in gura si fiind capabil sa ti-l povesteasca dupa ce a trecut linia de sosire!

Va veti fi intrebind de ce il cheama Siegfried. Evident ca de la eroul nibelungic, dar mai ales pentru ca in numele sau se imbina victoria (Sieg), binecuvintarea (Segen) si pacea (Frieden). Fiecare cursa a lui Siegfried pe Valea Oltului este o victorie a inteligentei suple, repurtata cu binecuvintarea Celui de Sus asupra sufletului involburat al celui de la volan. Adevarul e, domnule Teodorescu, ca Siegfried imi coboara pacea in suflet.

 

 

Siegfried, pe DN 1, asistind neputincios

la zdrobirea nemiloasa a unui fan al

presedintelui Basescu, Traian Ungureanu.

Cind s-au exprimat atit de frumos („cele doua masini pe care le are in posesie“), autoarele articolului nu si-au dat, iarasi, seama (de-asta nu e bine sa intram cu picioarele in viata oamenilor si a masinilor!) ce loc sensibil au atins. Siegfried nu e al meu! Ca si Marcello, el nu e nici macar al Editurii Humanitas care a angajat leasingul, ci e al firmei care l-a dat in leasing. Or, Siegfried sufera teribil din cauza asta. Este pur si simplu terorizat ca firma de leasing o sa-mi propuna, dupa doi-trei ani, o alta masina si ca am sa renunt la el. (Tentative au existat deja si, dupa ce am condus o sora a lui din Seria M - a aflat, bineinteles -, am crezut ca o sa moara pur si simplu. Argumentul ca orice amanta de o noapte te face sa-ti iubesti mai tare sotia l-a lasat complet rece.) Sint momente cind se opreste pe marginea soselei si cind ma pune sa jur ca, atunci cind se va putea, am sa-l cumpar si ca va fi cu adevarat al meu. Sper si eu din tot sufletul ca viata ne va uni cindva definitiv.

Cind Marcello a aparut in garaj, in boxa de linga Siegfried, am crezut ca o sa se surpe cerul. Trei zile nu m-a mai lasat sa ma urc in el. „Siegfried!“, i-am spus, „intelege baiatule, tu nu esti masina de Bucuresti. E pacat de amortizoarele tale! Pe urma, dupa trei-patru parcari la Casa Scinteii, ramii fara oglinzi. Adu-ti aminte ce ne-a spus domnul de la firma, ca se fura pe capete oglinzile de BMW. Ne-a sfatuit chiar, ca sa putem parca linistiti, sa-ti crap oglinzile cu o lovitura usoara de ciocan si ne-a aratat, iti mai amintesti?, si locul in care trebuie lovit. M-am infiorat, tii minte. I-am raspuns ca mai bine mi-as fi dat cu ciocanul peste degete decit sa comit barbaria pe care mi-o propunea. Ti-am vazut atunci ochii splendizi, arcuiti fin spre aripa, cum au inflorit intr-un zimbet recunoscator. Cred ca din clipa aceea ai inceput sa tii la mine. Dar sa revenim. Marcello, Siegfried draga, o sa ne ajute, lasindu-se frecat toata ziua in acest oras care, vorba lui Cioran, arata din ce in ce mai mult ca un sancru, sa raminem in forma pentru drumurile mai lungi“. N-a raspuns. Am schimbat tonul. L-am rugat, cu o severitate abia mascata in glas, sa termine o data cu nationalismele timpite nemtesti, i-am explicat ca am intrat cu totii in Europa si ca, oricum, traim intr-o lume a globalizarii: motoarele sint nemtesti, designul e italian, soferii sint romani. Si ca trebuie sa invete odata si odata sa respecte pe „altul“ si „diferitul“.

Siegfried este insa trufas. (S-ar putea ca superbia lui sa-l piarda intr-o buna zi.) Seria 3 a BMW-ului este singura care a produs un bolid, lasind recognoscibila linia clasica a prototipului. (Din cauza asta seamana cu un campion pe suta, care se prezinta la start imbracat intr-un costum Balmin.) Daca francezii au dat lumii brinza perfecta (Brie de Meaux), iar italienii lauta perfecta (Stradivarius), nemtii au dat lumii motorul perfect. El s-a numit BMW, iar intruparea acestui geniu intr-un individ poarta numele de Siegfried. Trebuie sa luati, cu mine si cu Siegfried, o curba pe Valea Oltului, domnule Teodorescu, in care sa intrati cu 110 pe ora si sa iesiti cu 130, bind in timpul asta, fara ca un strop sa va alunece pe pantalonii de culoarea oului de rata, o ceasca de cafea, pentru ca sa puteti intelege ceva din minunea numita Siegfried. Trebuie sa mai stiti ca mugetul motorului, un muget tandru si salbatic totodata, e cel care ii innebuneste pe fericitii soferi ai unui Siegfried. Mugetul acesta inconfundabil, obtinut prin combinatii sofisticate de filtre executate in laboratoarele de testare ale BMW-ului, este rezultatul muncii unei echipe din care fac parte deopotriva ingineri, sunetisti si constructori de orga. La auzul lui, soferul simte ceva ce nu poate fi comparat decit cu efectul afrodiziac al mirosului de frezie asupra unui indragostit sau cu gustul unui simbure de maslina asupra unei pisici. El se lasa auzit la cea mai mica apasare a piciorului pe pedala de acceleratie. Si atunci se mai petrece ceva. Motorul pe diesel al lui Siegfried are o latenta de o zecime de secunda; el nu raspunde in prima zecime de secunda comenzii. Si exact in clipa in care incepi sa te nelinistesti, Siegfried, cu aspectul lui de inalt functionar de banca imbracat in haina la doua rinduri, face un formidabil salt inainte care-ti taie respiratia si te infunda in scaun. Viteza manevrei de depasire este fulgeratoare. Si, din aceasta cauza, Siegfried e o masina pentru Romania, nu pentru Germania. Cine nu a lasat in urma, inghitind instantaneu, una cite una, masinile care se tirasc in cirduri in spatele unui convoi de TIR-uri pe soselele Romaniei a trait, intr-un anume sens, degeaba.

O ultima precizare. Data fiind stilistica lui Siegfried, pe care nu stiu in ce masura am reusit sa o redau in aceste citeva cuvinte, as propune ca la volanul unui BMW 330 xd sa le fie interzis sa se urce celor care nu au citit capitolul „Antinomiile ratiunii“ din Critica ratiunii pure si cele 25 de versuri din Henric al IV-lea (Partea I), care alcatuiesc faimosul schimb de replici dintre Hotspur murind si printul invingator. Cu speranta ca am reusit sa elimin citeva din inexactitatile strecurate in articolul gratioaselor dumneavoastra colaboratoare, va rog sa primiti, stimate domnule Teodorescu, expresia sentimentelor mele distinse.

 

 

hello.

 

nu ma asteptam sa vad un articol scris de G. Liiceanu aici sincer sa fiu.

Intamplarea face ca eu sa fi lucrat cu ani in urma pentru Ed. Humanitas timp de 1 an pe un post nesemnificativ la acea vreme, dar care mi-a oferit extraordinara sansa de a-l conduce pe Siegfreid. In momentul respectiv nu mai condusesem niciodata un BMW. Pana atunci doaer le admiram pe strada in timp ce treceau in viteza pe langa mine, si visam si eu la un asemenea model. Faptul ca am condus acea masina, nici nu stiam macar motorizarea , caii putere sau alte detalii, m-a determinat sa imi cumpar peste ani masina pe care o am acum.

Tot ce vreau sa spun e ca Mircea Badea si alti carcotasi anonimi nu sunt in cunostiinta de cauza cand fac acele afirmatii tampite. Domnul Liiceanu dar mai ales Omul Liiceanu, isi iubeste cele 2 masini foarte mult. Iar BMW ul cel mai mult. Faptul ca el conduce un E46 modelul vechi si un Alfa 147 nu cred ca e semn de bogatie exagerata domnule Badea si altii. Atata timp cat eu , un fost simplu angajat al Domniei Sale, mi-am putut permite un BMW, nu vad de ce unul dintre cei mai de succes scriitori din omania postdecembrista si actionar majoritar la cea mai prestigioasa editura din Romania nu ar putea avea o asemenea masina. La banii lui putea sa isi permita un M6 fara macar sa simta lipsa banilor generata de achizitionarea unui asemenea model.

Tot respectul pentru Liiceanu, tot respectul pentru Siewgfried. Ei sunt cei care m-au facut fan BMW. Nu Mircea Badea.

Link to comment
Share on other sites

Un cretin mai mare ca acest Liiceanu se gaseste f rar. un lingau basescian, o coada te topor, un oportunist si un frustrat. Ma scuzati, nu prea apreciez lingaii puterii, indiferent de culoarea politica - ii consider niste jigodii infecte oportuniste.

Faptul ca un om trecut bine de 50 de ani venereaza o masina, ii pune nume, o personicifica, imi aduce mai mult a afectiuni psihice demne de luat in seama in centre specializate - Spitalul 8+1, Socola, din astea.

 

Jigodii gen Liiceanu si alti "intelectuali" sunt carati cu avionul la neptun pt discutii cu timonierul de la cotroceni pe banii nostri, asa ca idee, limbile lor distinse fiind probabil necesare in dosul prezidential, ca doar asta e ratiunea de a trai a multor "intelectuali".

Despre BMW numai de bine - apropo de Mircea Badea, un tip sportiv si demn ca el ar da oricand mai bine intr-un BMW decat o basina grasa si limbista ca dl intelectual Liiceanu. Mircea Badea are obiceiul barbatesc de a spune lucrurilor pe nume, chiar daca exagereaza uneori, dar omul are coloana vertebrala, nu e sluga puterii sau a altcuiva. Dl badea alearga, se antreneaza si la box si la fiare. eu insumi m-am nimerit in sala cand a trecut si badea sa-si faca antrenamentul, deci nu sunt povesti la mana a saptea.

 

Dl liiceanu in afara de limbi in dos prin varful penitei nu prea executa, e un balot de osanza. Intelectuala osanza, desigur.

Raman la ideea ca BMW este manusa pt sportivi, iar pt osanze si budinci ambulante pozitionarea intr-un BMW le confera un aer de sportivitate in ciuda aspectului lor slaninos indolent si nesimtit.

Link to comment
Share on other sites

...Mircea Badea are obiceiul barbatesc de a spune lucrurilor pe nume, chiar daca exagereaza uneori, dar omul are coloana vertebrala, nu e sluga puterii sau a altcuiva...

 

Nu vreau sa ajungem la discutii politice, dar Badea e pana la urechi bagat intre fesele lui Dan Voiculescu, plus ca mai e si la moda sa fii anti-presedentie in ziua de azi. Si eu savurez cateodata emisiunile lui, dar pana la om cu coloana vertebrala mai are mult.

Link to comment
Share on other sites

Mircea Badea are obiceiul barbatesc de a spune lucrurilor pe nume, chiar daca exagereaza uneori, dar omul are coloana vertebrala, nu e sluga puterii sau a altcuiva.

 

Total de acord.

 

Eu urmaresc emisiunile lui si mi se pare un om dintr-o bucata.

Cateodata o mai ia razna insa emisiunea lui este foarte interesanta si amuzanta.

Link to comment
Share on other sites

...Mircea Badea are obiceiul barbatesc de a spune lucrurilor pe nume, chiar daca exagereaza uneori, dar omul are coloana vertebrala, nu e sluga puterii sau a altcuiva...

 

Nu vreau sa ajungem la discutii politice, dar Badea e pana la urechi bagat intre fesele lui Dan Voiculescu, plus ca mai e si la moda sa fii anti-presedentie in ziua de azi. Si eu savurez cateodata emisiunile lui, dar pana la om cu coloana vertebrala mai are mult.

Nu trebuie sa ajungem la discutii politice, total de-acord.

Pe de alta parte, poti argumenta ceea ce ai afirmat? cum ca ar fi bagat badea acolo unde spui tu? iar sa fii contra unei jigodii penale (adica jigodie antrenata in procese penale, gen basescu) mi se pare o atitudine civica, nu ceva trendy sau in pas cu moda. Cine il place pe nesimtitul care face o ziarista tiganca imputita, e liber sa-l voteze. Cei care nu-l plac isi pot exprima de asemenea punctul de vedere, inclusiv in afara procesului electoral.

 

Revenind la badea, a lua salariu (sau a avea contract cu)de la un trust patronat de un cetatean, nu te face automat sluga acelui cetatean patron si nici nu te pozitioneaza atat de sexy precum subliniai anterior. Daca ai si argumente, le asteptam. Coloana vertebrala are omul asta de care si-a batut joc justitia si PSD. Nu as dori nimanui sa-si cumpere o fabricuta si sa vina unii sa i-o ia efectiv cu japca.

Crede-ma, reactiile antiprezentiale nu sunt rezultatul unui curent nou in moda, sunt alte cauze - principala fiind aia cu "traitul bine"

 

Mai uita-te la badea, daca-l vezi fara coloana vertebrala, poate imi explici si mie de ce spui asta. Nu afirm cu tarie ca e cum spun eu, doar ca asa vad situatia. Poate ai tu elemente care imi scapa.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Sfantul Badea daca se muta la PRO (de exemplu) va folosi acelasi tipar, doar ca indreptat impotriva lui Voiculescu eventual. Este aservit intereselor politice ce ii platesc salariul.

 

Iar "talentul" sau incontestabil este surclasat poate numai de oportunism si "osanza" fripturista.

 

PS: Ma distreaza de altfel... este un "entertainer"...un fel de clovn.

Link to comment
Share on other sites

cu osanza fripturista ai dat-o la fix. :twoup: la pro nu are cum sa se mute, l-a mai ars o data nea cameramanul executiei lui ceausescu. cat de gasca sa fii sa iei 2 tepe la rand de la acelasi SARBU.

apoi, cand ai invatat sa faci un lucru intr-un fel - cum ai spus cu tiparul, eu presupun ca-l faci exact precum l-ai invatat. adica de ex un fotbalist - cum a jucat la ajax asa va juca de ex si la urmatoarea echipa, nu-si schimba stilul dupa n ani de activitate.

 

nu e vb de badea, ci despre nebunia fripturistului pupinbasescian liiceanu, mare osanza nesimtita oportunista, care personifica el o masina, el fiind o basina de om. desigur intelectual, sa nu uitam asta - :twoup:)

 

Un idiot - in rest, despre BMW, toate cele bune.

Edited by contabilu
Link to comment
Share on other sites

E interesant cata inversunare se aduna in contabili, frustrarea trebuie sa fie mare :twoup:

:D m-ai prins, boss :twoup: scuze ca nu venerez si eu lingaii grasi revarsati si intelectuali. daca am ranit sentimentele vreunui fan al gunoiului liiceanu, il asigur cu toata sinceritatea ca nu asta a fost intentia mea.

revenind la bmw, e un simbol al sportivitatii si nu trebuie asociat cu jegurile oportuniste umflate de osanza si pupinbasesciene. Alaturarea cu un simbol international al sportului, Gheorghe Hagi, a fost una f potrivita.

 

Poate mult mai demna luat in seama decat articolul unui limbist notoriu cu pretentii intelectuale.

Edited by contabilu
Link to comment
Share on other sites

E interesant cata inversunare se aduna in contabili, frustrarea trebuie sa fie mare :twoup:

:D m-ai prins, boss :twoup: scuze ca nu venerez si eu lingaii grasi revarsati si intelectuali. daca am ranit sentimentele vreunui fan al gunoiului liiceanu, il asigur cu toata sinceritatea ca nu asta a fost intentia mea.

Foarte tare si impresionant limbajul tau! Nu sunt chiar un fan al lui Liiceanu, dar pot sa zic ca il apreciez. Cat despre ranirea sentimentelor, stai linistit, e greu sa se intample asa ceva doar ca urmare a unor invective de la "contabilu". Ar trebui ceva mai mult decat atat, sa injure poate orice nefericit :D

Link to comment
Share on other sites

@ exxe "Nu sunt chiar un fan al lui Liiceanu, dar pot sa zic ca il apreciez" - explica putin ce apreciezi la acest pupincurist - poate el implineste vreun model aspirational modern. In cazul acesta, fii bun si deschide si altora ochii, poate l-or aprecia mai multe persoane. Unii vor sa fie soferi de camion, altii manelisti, oare sa se fi ajuns pana acolo incat sa-si doreasca unii sa fie...liiceanu? Edited by contabilu
Link to comment
Share on other sites

explica putin ce apreciezi la acest pupincurist - poate el implineste vreun model aspirational modern. In cazul acesta, fii bun si deschide si altora ochii, poate l-or aprecia mai multe persoane.

Mda. Dupa cum ai putea, cu un efort minimal, sa vezi si in thread-ul asta, chiar nu e nevoie sa deschid eu ochii altora. In ceea ce priveste ochii tai, nu imi pasa daca raman inchisi.

Link to comment
Share on other sites

[...] revenind la bmw, e un simbol al sportivitatii [...] . Alaturarea cu un simbol international al sportului, Gheorghe Hagi, a fost una f potrivita.

Cred ca a fost asocierea cea mai fada cu putinta. Hagi nu mi s-a parut deloc reprezentativ pentru imaginea BMW. Dupa ce a terminat de batut mingea pe stadioane fost tipul care a iesit de cele mai multe ori pe usa din dos, vesnicul infrant.

 

Lucrezi cumva la "antene" sau esti membru al partidului televizor? Doar asa s-ar explica inversunarea si cliseele pe care le folosesti.

Aveti tema, indiferent de subiectul discutiei, la final trebuie sa subliniati ca base e de vina si el poata responsabilitatea. Oricare ar fi subiectul, trebuie neaparat facuta o asociere cu "jegurile oportuniste umflate de osanza si pupinbasesciene". Ati devenit predictibili si plictisitori ...

 

Cea mai buna descriere a facut-o chiar amicul base : tonomatele cu euro.

 

Vorbind de coloana verticala a lui badea, o are probabil doar pentru a arata ce mobilitate are si cat de jos se poate apleca. Nu este decat un frustrat. Atat si nimic mai mult. Orizontul lui se limiteaza la jigniri "esti prost" si "daca esti smecher vino sa ne batem".

Slugoi mai mare ca el nu exista. Nu trebuie decat sa-l urmaresti pe voiculescu, sa vezi cu cine s-a certat, ca sa deduci subiectul emisiunii lui badea. Badea face parte dintr-un cor care canta doar la comanda.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.