Jump to content

vibratie caroserie si motor 320d


Recommended Posts

Salutare, detin un e46 320d Touring din 2004. Am schimbat volanta(luk) si kitul de ambreiaj(sachs) de un an si ma confrunt cu urmatoarea problema:

- la relanti indiferent daca motorul este rece sau cald se simte si se aude o vibratie ciudata in volan si caroserie , daca apas pedala de ambreiaj nici mai mult sau mai putin de 1cm vibratia dispare la fel daca o calc de tot. Am inlocuit tampoanele de la motor cu Lemforder, tampoanele de la cutie nu le-am schimbat (mecanicul a apus ca is noi)

Vibratia de care zic a inceput sa apara dupa ce am schimbat volanta la nici 500 de km pe langa asta iarna trecuta la pornire dimineata daca lasam masina la relanti cel putin 1 minut se auzea sub masina un sunet ciudat de fier care freaca pe fier dupa care disparea iar la oprire indiferent daca motorul ii cald sau rece, motorul scoate un sunet ciudat si tremura(nu se opreste lin cum ar trebui).

Linia de tobe ii ok dupa spusele mecanicilor. Racordul flexibil ii ok, fulia de la vibrochen ii ok.

Ce am inteles ca volantele astea aftermarket sunt foarte slabe...

Ar trebui sa trimit volanta inapoi? si sa incerc cu alta noua sau second ? O volanta originala noua nu pot cumpara ca nu imi permit.

Edited by 3e666
Link to comment
Share on other sites

Volanta LUK e volantul pus de BMW pe E90, ca si kitul ambreiaj.

Β 

Ma gandesc ca frecarea aceea fier pe fier de care zici sa nu fi de-balansat ceva (pentru ca si volantul si kitul sunt balansate inainte sa fie vandute..) si de aici vibratie fata cu pedala apasata la relanti.. cand putem presupune ca kitul ambreiaj e pe cale sa se desprinda de volant si este desprins la capat de pedala de volant. :hairy:

Β 

Dar poate altii au trecut prin asa ceva si au solutia..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Volanta LUK e volantul pus de BMW pe E90, ca si kitul ambreiaj.

Β 

Ma gandesc ca frecarea aceea fier pe fier de care zici sa nu fi de-balansat ceva (pentru ca si volantul si kitul sunt balansate inainte sa fie vandute..) si de aici vibratie fata cu pedala apasata la relanti.. cand putem presupune ca kitul ambreiaj e pe cale sa se desprinda de volant si este desprins la capat de pedala de volant. :hairy:

Β 

Dar poate altii au trecut prin asa ceva si au solutia..

Stiu ca Luk face volantele pentru bmw dar nu poti compara volanta OE Luk calitate de fabrica cu pocnitorile astea aftermarket ca is luk sau sachs tot slabe is. Ma gandeam sa nu fie o problema de montaj...

Edited by 3e666
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Incompatibilitate intre volanta pe marca LUK si kitul de ambreiaj pe sachs, din cate stiu eu placa de presiune sachs nu potriveste pe volanta Luk si invers, nu au facut ceva improvizatii pe acolo? diferenta este pe nituri destul de mica dc largesti putin locasul din placa de presiune il cam pui pe volanta Luk, nu stiu zic si eu :frantics: Edited by cristianpop2016
Link to comment
Share on other sites

Aveti idee de ce motorul nu se opreste frumos fara sa tremure? poate fi de la volanta? sau ii altceva baiul? din ce am citit pe forum foarte multi au aceasta problema. Scria cineva pe un forum strain ca nu inchid bine sau raman deschise clapetele din admisie si din cauza aia face asa.
Link to comment
Share on other sites

Aveti idee de ce motorul nu se opreste frumos fara sa tremure? poate fi de la volanta? sau ii altceva baiul? din ce am citit pe forum foarte multi au aceasta problema.

Β 

Motoarele N47 se opresc mai frumos/linistit fata de M47; asta ca regula generala.

M47 se opreste/..scutura ca un diesel normal. :rolleyes:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Și mie Δ‚Ε½mi scutura destul de urat la oprire (M47). Am schimbat suporΘ›ii motor Θ™i s-a simΘ›it o Δ‚Ε½mbunĂŁtĂŁțire, dar tot scutura.

Nu cred ca are legĂŁtura cu volanta ca am schimbat de curant volanta+ambreiaj Θ™i nu s-a schimbat absolut nimic.

Link to comment
Share on other sites

Și mie Δ‚Ε½mi scutura destul de urat la oprire (M47). Am schimbat suporΘ›ii motor Θ™i s-a simΘ›it o Δ‚Ε½mbunĂŁtĂŁțire, dar tot scutura.

Nu cred ca are legĂŁtura cu volanta ca am schimbat de curant volanta+ambreiaj Θ™i nu s-a schimbat absolut nimic.

Salut, ce volanta si kit ai pus? Cand o montat volanta si kitul de ambreiaj o folosit ceva scule de fixare?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
aceeasi problema am avut si eu pe masina mea(150 cp),Mecanicul a intervenit la motor avand ceva probleme si a observat ca unul din tampoane era defect,l-a inlocuit cu unul second si mai rau a facut,de atunci masina mea vibra din toate incheieturile,mai mult mecanicul a zis ca asa vibreaza dieselulπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚.Am schimbat mecanicul si tampoanele de la motor si am scapat de acele vibratii.Sper sa iti fie de folos cele spuse de mine.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.