Jump to content

Fum alb si lipsa antigel


Recommended Posts

Salutare!

Detin un e46 320d si de ceva timp am o problema la care nu reusesc sa ii dau de capat.

Dupa ce pornesc masina cu motorul rece scoate un fum foarte gros si alb cu miros intepator(mai mult ca sigur este antigel) iar dupa ce merg cu ea 10-20 de minute fumul dispare. Am patit de 2-3 ori ca fumul sa fie asa puternic incat a trebuit sa opresc motorul pentru ca deranjam circulatia. Inafara de faptul ca scoate fum, dispare si apa/antigelul din borcan (cam 1l la 50km) pe la coliere nu curge si nici la radiator(nu ramane pata sub masina). Masina trage normal, la relanti se comporta normal, ulei nu baga in apa nici apa in ulei si nici in borcan nu apar bule de aer cu motorul pornit ceea ce ma face sa cred ca nu este garnitura de _chiulasa_. Am verificat si racitorul de gaze si este ok. Daca stie cineva ce solutii ar mai fii rog sa posteze aici. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Daca erau garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata sau blocul fisurat iti baga presiune in instalatia de racire pentru ca presiunea din cilindrii este mai mare decat presiunea din instalatia de racire

Eu cred ca este fisurat racitorul de gaze de la egr si iti baga antigel pe admisie

Desfa-l de acolo si uita-te bine la el

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Daca erau garnitura de chiulasa sau chiulasa fisurata sau blocul fisurat iti baga presiune in instalatia de racire pentru ca presiunea din cilindrii este mai mare decat presiunea din instalatia de racire

Eu cred ca este fisurat racitorul de gaze de la egr si iti baga antigel pe admisie

Desfa-l de acolo si uita-te bine la el

Ai dreptate si eu la asta m-am gandit insa probabil nu am verificat cum trebuie... doar am desfacut colierul si am vazut ca nu lasa apa sa treaca. Am sa il dau jos sa verific mai bine. Deci sa inteleg ca este putin probabil sa fie garnitura de _chiulasa_ sau chiar _chiulasa_?

Mersi frumos!

Link to comment
Share on other sites

Cum a scris Razzvan , si eu banuiesc ca sa spart racitorul de gaze de la EGR. Fenomen intalnit destul de des la motoarele astea.

Partea nasoala e, ca este destul de scump.

Tot mai bine e decat sa fie garnitura de _chiulasa_ sau chiar _chiulasa_... mai ales ca in ziua de azi greu gasesti mecanici buni care sa nu isi bata joc si sa aiba habar

Link to comment
Share on other sites

A auzit cineva de aceasta solutie? https://www.emag.ro/reparatie-_chiulasa_-etansator-camasi-bloc-motor-rislone-680-gr-rislone-680/pd/DY6LSYBBM/?ref=similar-exp_center-1_1&recid=j81y66l1-7w13j1azf50-C.c17_a185.S.SIMILAR-1o09p2l

Daca nu se rezolva problema nici cu racitorul de gaze intentionez sa folosesc acest produs, din cate am vazut are rewiev-uri foarte bune si pare ok. A mai folosit/auzit cineva de aceasta solutie, merita incercat?

Link to comment
Share on other sites

A auzit cineva de aceasta solutie? https://www.emag.ro/reparatie-_chiulasa_-etansator-camasi-bloc-motor-rislone-680-gr-rislone-680/pd/DY6LSYBBM/?ref=similar-exp_center-1_1&recid=j81y66l1-7w13j1azf50-C.c17_a185.S.SIMILAR-1o09p2l

Daca nu se rezolva problema nici cu racitorul de gaze intentionez sa folosesc acest produs, din cate am vazut are rewiev-uri foarte bune si pare ok. A mai folosit/auzit cineva de aceasta solutie, merita incercat?

Nu baga porcarii in motor.. mai ales daca vrei sa pastrezi masina.. (dar nici nu incurajez practici necistite..)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Nu baga porcarii in motor.. mai ales daca vrei sa pastrezi masina.. (dar nici nu incurajez practici necistite..)

Ai dreptate insa nu gasesc nici o solutie... din 3 mecanici am auzit 3 pareri diferite, incepand de la _chiulasa_ si racitor de gaze pana la turbo ceea ce ma face sa rad...

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai presiune mare( asta insemnand cand ica iti iese aproape tot lichidul cand ncerci sa deschizi capacul de la vasul de expansiune ) poti exclude _chiulasa_

Nu am presiune mare, banuiesc ca si furtunurile ar trebui sa fie foarte tari iar la mine este normal

Link to comment
Share on other sites

La e46 gasesti racitorul de la egr la niste costuri modice la dezmembrari

 

Nu baga porcariile alea in motor gen stop leak sau ce ai zis tu sub nici o forma

Vei pune motorul pe butuci, vei infunda toate canalele de racire din bloc

 

Desfa teava care vine din racitorul de gaze si intra in egr si vei gasi umezeala acolo

Uite un tutorial

Edited by razzzzvan
Link to comment
Share on other sites

La e46 gasesti racitorul de la egr la niste costuri modice la dezmembrari

 

Nu baga porcariile alea in motor gen stop leak sau ce ai zis tu sub nici o forma

Vei pune motorul pe butuci, vei infunda toate canalele de racire din bloc

 

Desfa teava care vine din racitorul de gaze si intra in egr si vei gasi umezeala acolo

Uite un tutorial

Mersi frumos de raspuns, am desfacut acea teava si intradevar era umed si la turati parca stropea cu ceva. Am sters cu o carpa uscata si am mai lasat asa cateva minute timp in care nu am vazut sa curga nimic, sa umezit insa foarte putin. Acel loc trebuie sa fie perfect uscat?

Link to comment
Share on other sites

Fagurele pe unde trec gazele si intra in egr trebuie sa fie perfect uscat

Dupa ce rezolvi problema si schimbi racitorul de gaze este indicat sa schimbi si filtrul epurator

pentru ca mai mult ca sigur sunt depuneri de antigel de la vapori si este posibil sa nu mai functioneze in parametri supapa

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat racitorul de gaze si problema sa rezolvat, multumesc mult pentru sfaturi! (inca de la primul surub destrans cu care este prins de galerie a inceput sa picure antigel deci era clar...)

Insa acum am alta problema... cand am desfacut racitorul de gaze s-a rupt un surub cu care este prinsa de galerie si a mai ramas doar unul. Am fost la mai multi mecanici sperand ca se poate scoate cumva surubul rupt insa mi-au spus ca doar daca dau jos galeria se poate rezolva. Momentan am pus racitorul nou doar cu un surub si pe cealalta parte am improvizat ceva sa nu se dilateze sa scape gaze (mie mi se pare ca sta foarte bine), voi ce parere aveti o pot lasa asa sau este riscant?

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat racitorul de gaze si problema sa rezolvat, multumesc mult pentru sfaturi! (inca de la primul surub destrans cu care este prins de galerie a inceput sa picure antigel deci era clar...)

Insa acum am alta problema... cand am desfacut racitorul de gaze s-a rupt un surub cu care este prinsa de galerie si a mai ramas doar unul. Am fost la mai multi mecanici sperand ca se poate scoate cumva surubul rupt insa mi-au spus ca doar daca dau jos galeria se poate rezolva. Momentan am pus racitorul nou doar cu un surub si pe cealalta parte am improvizat ceva sa nu se dilateze sa scape gaze (mie mi se pare ca sta foarte bine), voi ce parere aveti o pot lasa asa sau este riscant?

Vezi ca a meritat sa incepi cu, ce e mai usor? :thumbsup:

 

Ar trebui sa rezolvi problema cand gasesti timp; probleme pot fi pentru ca sunt vibratii destule de la motor si drum; mecanicii au avut dreptate foarte probabil..

 

(Surubul acela trebuia ciocanit usor (cat sa intre penetrantul..) si pus pe imbinarea pieselor penetrant inainte de a desface pentru ca rugina e prietena galeriei...)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Se pare ca m-am bucurat degeaba... problema s-a rezolvat doar partial. Masina intradevar nu mai scoate fum deloc insa antigel tot ,,mananca'' si in cantitati mari (aprox. 0,5l la 30km) si nu se vede a fi umed nicaieri iar sub masina nu ramane pata niciodata. Daca mai are cineva ceva idei rog sa posteze. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.