Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

la 10000-15000 de lei pe an pe casco, in 2 ani teoretic acoperi orice avarie mai serioasa (asta daca nu explodeaza masina cu totul)

 

 

Daca citeai de la inceput, probabil aflai ca eu dau 2000 EUR pe an pentru casco la o valoare asigurata de 45.000 EUR.

 

Sunt curios in cati ani acoperi tu furtul din rata casco.

Edited by CatalinP
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

cred ca poate gasi asigurare casco pe la Allianz cu o cota de maxim 5%, asta insemnand 2000 euro anual.

 

cu 4000 de euro(banii pe 2 ani) nu poti acoperi decat avarii minore la o astfel de masina, atat. plus ca exista stresul furtului, stresul de a nu a face un accident minor sau altul cu un RCA ieftin sa nu dea peste tine pt ca in veci nu vei reusi sa repari masina pe RCA-ul aluai. in general, stresul sa bagi cheia in contact

Edited by edit
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

am calculat si la allianz, este 3000 de euro pe an, la o valoare de 40.000 de euro, vechime auto 4 ani. Deci la 5-6 mii de euro in 2 ani eu zic ca o rezolvi. Daca ai ghinion, vei pierde oricum pe alta parte cu casco sau fara, asa e viata....

dar acum fiecare cum stie

 

Daca citeai de la inceput, probabil aflai ca eu dau 2000 EUR pe an pentru casco la o valoare asigurata de 45.000 EUR.

 

si pana acum ai beneficiat de ceva ? de cat timp platesti la casco ?

 

asta cu furtul da, e singurul argument valabil din punctul meu de vedere

 

LE: daca esti dispus si hotarat sa cumperi casco pentru masina, eu nu vad de ce nu ai cumpara in sistem leasing. Intr-adevar cred ca iesi mai scump per total , dar pe o perioada mai indelungata, dar vei avea o masina noua (sau aproape noua daca ei SH de la dealer cu leasing)

Edited by andreisaioc
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

iti rupe unul oglinda in parcare si pleaca, sau te rezolva baietii de sticle de 3-4 ori si sa vezi ce plangi dupa CASCO ala.Nu poti spune ca modelul asta e gasit frecvent in dezmembrari.In Bucuresti ai slabe sanse de ex sa scapi intr-un an fara macar o zgarietura pe masina. Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

iti rupe unul oglinda in parcare si pleaca, sau te rezolva baietii de sticle de 3-4 ori si sa vezi ce plangi dupa CASCO ala.Nu poti spune ca modelul asta e gasit frecvent in dezmembrari.In Bucuresti ai slabe sanse de ex sa scapi intr-un an fara macar o zgarietura pe masina.

 

eu am spart geamul la oglinda pentru e70 (incalzita si heliomata) si am gasit pe ebay, cu sub 100 de euro. De la seller certificat.

oricum asta poate fi inca o discutie interminabila si fara final. A zis cineva mai sus, daca ai bani umbli fara casco la o asemenea masina

Edited by andreisaioc
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ai un conceptie ciudata despre asigurari in general.

 

Tu nu iti faci asigurare de viata pe motiv ca nu mori maine?

 

La cate masini neasigurate circula pe sosele, Casco e un lucru bun, daca ti-l permiti. Nu mi-am facut niciodata Casco in ideea de a il folosi, nu imi doresc evenimente, ci doar sa dorm linistit, indiferent ce se intampla.

 

Si da, platesc Casco de vreo 9 ani la toate masinile pe care le-am avut.

  • Like 4
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

nu neaparat. Eu am zis ca singurul lucru viabil pentru casco este furtul. Plus singura situatie cand vad un beneficiu la casco este cand cumperi o masina in sistem leasing si este noua. In rest la masini SH....puncte de suspensie.....

 

Si da, platesc Casco de vreo 9 ani la toate masinile pe care le-am avut.
foarte frumos
Link to comment
Share on other sites

@andreisaioc, si eu cand mi-am luat masina, era o spinare de bani pe site, insa trebuie sa fii fie plin de bani, fie sa nu te pricepi, sa platesti suma din configurator.

un casco serios pt masina de 40.000 este maxim 2000 anual maxim. punct.

 

in toate aceste 8 luni de cand am masina am patit urmatoarele: parbrizul super ciobit de la niste pietre(doua gauri profunde si altele mai mici), bara spate si portiera dreapta spate gasite zgariate in parcare(portiera un pic infundata), o janta zgariata de mine intr-o bordura, pragul dreapta spart intr-o buturuga.

plus diverse maruntisuri: un ornament din cauciuc rupt sub bara fata din cauza unei borduri prea inalte, vopsea sarita pe toata bara fata si nu numai de la pietricele, un ornamet din aluminiu din jurul geamului fata deteriorat de la spuma de la spalatorie.

 

toate astea costa mii de euro pt a fi rectificate. am schimbat deocamdata doar pragul spart pt ca venea iarna considerand ca e prematur sa intind vopsea noua pe celelalte parti afecatate ale masinii pt ca e clar ca va fi mai prost aplicata decat cea din fabrica. Astept sa se mai adune si apoi trec la reparatii.

E drept ca pot circula la nesfarsit asa cum este masina acum, dar mi se pare ciudat sa mergi cu un X5 sau ceva similar ca si cum masina ar fi mancata de caini pt ca nu ai casco iar ca sa revopsesti un element este prea usturator.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

masina fiind in leasing, casco este fix pt 4 ani.

e drept ca, la una sh, costul casco poate creste in procente in anul urmator insa tinand cont ca masina se devalorizeaza, atunci costul absolut ca si suma, ramane constant fix cum e la una noua luata in leasing

 

deocamdata eu nu am schimbat decat pragul. astept sa trec iarna sa vad in ce conditii va fi masina si apoi, in functie de ceea ce consider a fi necesar, mai fac reparatii.

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Care e diferența din punct de vedere financiar intre a da 40.000 euro pe o mașinĂŁ nouĂŁ, respectiv aceeași suma pe una SH?

 

De banii dați pe SH te lipsești mai ușor?

 

DacĂŁ stai sa te gândești, devalorizarea va fi mai mare oricum la cea noua, deci implicit și suma asigurata.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

nu era vorba de asta, la leasing oricum te obliga sa ai casco, si consider ca avantajul de a nu da toti banii odata (leasing) plus casco (care oricum esti obligat sa il faci) reprezinta un pachet mai atragator pentru mine de exemplu.

Plus ca daca vei tine masina 4 ani, dezavantajul devalorizarii va fi compensat cu faptul ca ai masina noua, folosita doar de tine, si teoretic nu te astepti la nici o problema tehnica (mai putine sanse ca la un SH)

 

aveam un coleg, care zicea ca vrea masina noua, ca sa dea el primul partz in ea

 

le: nu dati cu pietre nu sunt impotriva casco, avantajele si dezavantajele sunt puse intr-o balanta care nu se inclina in nici o parte din privinta mea. Doar ca la leasing si masina noua , are mai mult sens, atat vroiam sa zic

Edited by andreisaioc
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

daca dai pe o masina mai mult de 20.000 euro, e cam musai sa-i faci casco; macar unul care acopera doar furtul.

 

nici eu nu sunt fan casco, pentru ca am un stil de condus preventiv si nu am avut pana acum (doamne ajuta!) incidente din vina mea.

dar chiar si asa, la cat de mult costa orice reparatie, ma costa 1.000 euro pe an sa dorm linistit; o oglinda laterala cu rabatare electrica, side assist si heliomata ma costa minim 3-400 euro, in cazul in care trage cineva tare de ele sa le fure; si acum pot traversa relaxat Bulgaria la vara :frantics:

Link to comment
Share on other sites

Exista niste principii financiare sanatoase dupa care orice om ar trebui sa se ghideze. Nu e normal sa conduci o masina mai scumpa decat casa, nu e normal sa iti dai ultimul banut pe o masina, nu e normal sa nu o poti intretine cu consumabile recomandate, nu e normal sa faci economie la anvelope, etc.

 

Nu e nicio problema sa nu iti permiti, e o problema sa incerci sa minimizezi un lucru pe care nu ti-l permiti, pentru ca te pacalesti singur.

  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

bine zis. cineva zicea ca ar trebui sa ai cel putin suma data pe o masina in banca, ca sa ti-o permiti

 

@ wolfenstein99: nu cumva trebuie sa platesti extra pentru a acoperi furtul si pagubele din afara tarii ? eu asa stiam.

 

nu stiu daca v-ati confruntat cu ce zice aici https://www.rca-ieftin.ro/stiri-asigurari-auto/ce-trebuie-sa-stim-despre-asigurarea-casco-pentru-furt-3604.html

dar mi se pare tare complicat sa iti primesti banii pe piesele furate, sau pe masina furata daca ai casco.

 

la piese zice ca trebuie sa astepti 60 de zile... daca iti fura oglinzile ce faci 60 de zile ?

la furt total zice ca trebuie sa ai acetele in original, si minimum 2 seturi de chei. Eu am 2 seturi cu totul. Sa zicem ca imi fura masina si pierd cumva cheia, ce fac ? sau am uitat talonul in masina cand mi-a furat-o..

Link to comment
Share on other sites

pt a detine si a intretine un X5, presupunand ca platesti rate la banca pt el, trebuie sa castigi minim 20.000 lei net lunar(daca esti singur si nu mai ai si familie de intretinut pt ca probabil ai rate la banca pt apartament).

bine, suma asta este valabila in Romania, pt ca in vest, unei familii care nu castiga minim 10.000 euro net nici prin cap nu ii trece o astfel de masina. O familie care castiga in vest echivalentul a 20.000 lei net, isi ia de regula vw golf sau echivalentul...dar asa este romanul.

 

eu am fost obsedat de ideea de a-mi cumpara un bun care nu imi trebuia si pt care trebuia sa platesc 28.000 euro. m-am sucit si am facut calcule peste calcule, ma imprumutam de minim 20.000, plateam rate, ma chinuiam si cumva parea ca o scot la capat.

pt compania care imi vindea acel bun, era de neimaginat ca eu sa fiu atat de sarac tinand cont de ceea ce voiam sa cumpar, fiind evident ca nu poti dori ceva ce este peste propriile puteri. am renuntat si probabil imi voi lua o chestie entrylevel dar care costa pe la 13.000

 

cum spunea si CatalinP, nu este nicio rusine ca un lucru pe care ni-l dorim sa fie peste puterile noastre. in viata trebuie sa fim realisti

Edited by edit
  • Like 8
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Severin...zici ca nu crezi ca o sa ai probleme cu o masina de 3-4 ani cu sub 100k km care sa coste mai mult de 4-5k euro?

 

http://www.bmwclub.r...ost__p__2179654

 

A fost catre 6k euro reparatia si da asigurarea celui in cauza a acoperit dauna dar am fost despagubit dupa 7 luni...ce faci daca nu ai bani/casco in cazu asta? Stai 7luni sau cat a trebui sa te despagubeasca vinovatul?

Edited by MuscleMike
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dap...

 

Jucariile astea nu-s ieftine deloc...si daca toti banii tai is 40k euro chiar nu te-as sfatui sa iei masina de toti banii fara CASCO sau cel putin 10k euro pusi deoparte pt rainy days...

 

P.S. La cayenne/panamera 4.8 problemele cunoscute is cu vanosurile...suruburile sunt din alumiuniu si se rup...la 20-50 sau 200k km...dar se rup...si atunci ce faci...mergi asa cu masina poate se rup poate nu sau le schimbi si ai scapat de problema dar te costa 3600eur distractia...chiar daca am garantie 2 ani pe masina am zis sa nu ma risc (oricum nu-s eu foarte norocos) dupa care se rup sa ma apuc sa umblu prin tari straine, certuri stres bla bla pana rezolv problema...

 

3600eur later is un om linistit.

Edited by MuscleMike
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.