Jump to content

E60 parasire sau ?


bmwantony13

Recommended Posts

Salutare,

 

Trebuie sa recunosc masina are multe probleme si nu stiu daca mai pot investi in ea daca nu gasesc pe cineva serios sa o repare. De ce spun asta? pentru ca nu am fost satisfacut de mecanici. Chiar am avut intentii bune si mi-a placut masina, imi place dar acum sta parcata si nu imi mai vine sa ma urca in ea. Problemele cu, care m-am confruntat la alta masina nu am intalnit si nu cred o sa mai intalnesc. Cum a spus fostul proprietar are ceva special masina asta, e unica. Pot sa confirm ca a avut dreptate, nu pot sa mint am primit multe laude dar m-am confruntat si cu neplaceri de-a dreptul rusinoase pentru marca ei, asa ca sunt intr-o dilema... sa o trimit in ro pe remorca sa fie reparata sau o trimit in ro pe remorca la dezmembrare, sunt dispus sa investesc in ea 2-3 mii euro doar atunci cand acel mecanic nici nu pune testarul pe ea nici nu ii da cheie sa auda motorul si sa imi poata spuna sa stau linistit ca o repara.

Va spun in mare problemele - IBS, Turbo, Inchidere centralizata, Senzori parcare, Airberg(centuri), poate lant slabit (parerea mecanicului), eroare geamuri, baterie moarta din cauza "IBS ului reparat recent de mecanici" Poate am mai uitat mici amanunte dar in principiu cam problemele astea ma fac nelinistit.

Poate ma ajutati cu un sfat eu am ajuns la neputinta.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Despre ce motor e vorba(lant)? Ce probleme ai cu airbag-urile? Becul rosu din bord?

Senzorii de parcare se schimba si functioneaza.

Turbo cum l-ai verificat ca e dus?

 

 

530d 218 ps, becul rosu din bord sunt de la centuri(am inteles ca sunt ceva cabluri de vina pe sub scaun) .. senzorii de parcare i-am schibat pe toti din spate originali in urma unui accident apoi m-am uitat pe youtube de ce e posibil sa nu functioneze senzorii de parcare, daca nu pulseaza senzorul cand atingi cu degetul atunci par stricati, la mn nici unul nu pulseaza, tind sa cred ca e modulul sau poate iar vreun cablu, turbo mai merge dar o sa cada daca nu isi baga cineva mainile in el.

Poate nu e turbina poate e infundat ...imi apare debitmetrul de aer pe testar si el e nou. Deci ?

Edited by bmwantony13
Link to comment
Share on other sites

Becul rosu se rezolva cu un tester. Modulul de pdc se inunda si e gata. Acesta il schimbi si ai totul functional.

Inchiderea centralizata daca iti merge doar de aproape 1-2m, pui alt modul de antena diversity.

Ti-ai ales gresit mecanicul daca acesta nici nu a pus diagnoza pe masina, cu atat mai mult una dedicata bmw. Iar probleme de care vorbesti nu sunt asa costisitoare.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

becul rosu l am mai sters si a reaparut, modulul il cumpar zilele astea 100euro cred ca e... sa vedem daca el e problema, cu inchiderea centralizata sa ma interesez cu acel modul despre care spui... de ce nu are vlaga masina de ce atatea eroari pe partea electrica astea chiar nu le pot rezolva...si chiar mi-as dori... in ultimii 2 ani am fost la 6-8 mecanici. is satul.

am ajuns sa cumpar regulatorul de la geam secand sa il schimb eu cand nu am batut mai mult de 100 cuie in viata mea ... am blocat usa dupa ce am pus toate la loc... din motive gen neputinta am ajuns sa le fac singur si mai prost.

Edited by bmwantony13
Link to comment
Share on other sites

Becul rosu - eroarea, nu se sterge, se codeaza si nu se mai aprinde. Cand nu te pricepi e bine sa alegi pe cineva care stie problemele unui bmw/ e60. Mecanicii la care ai fost si nu te-ai putut ajuta, nu-s mecanici, sunt orice altceva dar nu mecanici.

De unde esti?

Link to comment
Share on other sites

daca poti face si ce tine de mecanica, turbina sau ce o fi... ti-o trimit cu remorca luna viitoare...daca ar mai exista oameni de buna credinta ... masina am cumparat o acum 2 ani nici macar nu m-am dat cu ea nici nu am vazut-o doar ce a spus bmw din pitesti si am trimis banii ... deci vreau doar sa zic ca daca nu tineam la ea poate nu ma ardeam asa tare...

i am dat la unu 300 euro doar sa se uite la motor daca trebuie sa bag bani in vreo piesa ... m i scarba...

Edited by bmwantony13
Link to comment
Share on other sites

de joi sapt trecuta nu am mai urcat in ea... cand am vazut ca s-a aprins si becul de la baterie AGM cumparata in februarie si motorul avea un sunet ciudat am trantit usa si am plecat.

Daca tin bateria cuplata se deschid geamurile peste noapte ... deci e un infern de neintelegere din partea mea....de acolo si incercarea mea sa schimb regulatorul de la geam.

Edited by bmwantony13
Link to comment
Share on other sites

Nu dispera. In Deva ai, cred eu, cei mai buni electricieni din tara. Si eu am avut cam aceleasi probleme ca si tine. Ei le-au rezolvat. E61.

 

Pe parte de turbo te costa max 800 ron conditionatul ei cu montat cu tot ... te pot indruma ... sau te trimit la mecanicul meu ... e ceva gen, schimba semeringuri supape fara sa dea jos chiulasa, din astea nasoale ... :).

 

Asa ca ... go on and love this car :) ...

 

PS ... da-mi un mesaj cand ajunge masina in tara ... sa te indrum ...

Edited by Coscho
Link to comment
Share on other sites

Nu dispera. In Deva ai, cred eu, cei mai buni electricieni din tara. Si eu am avut cam aceleasi probleme ca si tine. Ei le-au rezolvat. E61.

 

Pe parte de turbo te costa max 800 ron conditionatul ei cu montat cu tot ... te pot indruma ... sau te trimit la mecanicul meu ... e ceva gen, schimba semeringuri supape fara sa dea jos chiulasa, din astea nasoale ... :).

 

Asa ca ... go on and love this car :) ...

 

PS ... da-mi un mesaj cand ajunge masina in tara ... sa te indrum ...

 

 

|Tinem legatura in principiu luna viitoare pleaca spre casa ... acum ca am sunetul asta la motor ce ar putea fi?

Sunt doua videoclipuri.

My link

My link

Dupa ce scot cheia din contact apare bateria in bord...am mers in spate am masurat inainte de pornire avea 12, 7...si dupa ce am oprito 11-12 oscila.

Edited by bmwantony13
Link to comment
Share on other sites

deci am urcat in ea ... si am mers 5 min... au dat multe erori transmission foult airbag mai multe si a inceput sa mearga pe baterie ... am fugit repede cu ea acasa...am oprit-o dar nu mai pleaca....

Dupa simptome nu iti incarca bateria. Verifica pe alternator ce tensiune ai la ralanti si in accelerare

Multe dintre erori pot fi cauzate de tensiunea mica sau de lipsa acesteia

Link to comment
Share on other sites

Bravo, cred ca asta i cel mai important rol al acestui forum, sa ajutam, sa incurajam si sa indrumam! Toata stima colegi de forum, ca un sfat, ar trebui verificat si alternatorul, carbunii, releul de incarcare! Eu zic ca daca vei da de cineva priceput si pasionat de aceasta marca, vei rezolva toate problemele, nu sunt grave deloc!
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.