Jump to content

Sfat achizitie BMW 530d Gran Turismo


SVEMYY

Recommended Posts

Salutare tuturor , membru nou , multumesc pt acceptare.....

Vreau sa achizitionez un BMW 530d GT.... SI AM NEVOIE de niste sfaturi de la posesorii sau cunoscatorii acestei masini.

1 . este o masina care are multe probleme.?..( am un preiten cu BMW seria 5 F10 probleme xdrive si cutia de transmisie si ma sfatuit sa imi iau model pana in 2012 fara xdrive si imediat facut

schimbul de ulei la cutia de viteza care am inteles ca se face undeva la fiecare 80.000)

2. intretinerea la acesta masina este scumpa???? ( ex: distributie, turbina,.......)

3. unde as putea afla reviziile la aceasta masina ce implica ele si la cati km trebuiesc efectuate???

Multumesc mult

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Eu am F10 520D si-ti spun din experienta mea ce si cum:

1. a mea nu are xDrive dar n-am auzit de probleme cu sistemul atata timp cat ai grija sa respecti dimensiunile rotilor recomandate de BMW. Este recomandat sau TREBUIE facuta revizia la cutia de viteze la maxim 100.000 km si (mai mult ca sigur) aceiasi treaba si cu cutia de transfer.

2. Intretinerea este ca pentru o masina de talia ei: de ex la Bavaria o revizie ulei + filtre originale este cam 2200 lei, iar cu 1100 lei poti s-o faci la un service autorizat, cu filtre Mahle si ulei BMW,(la motorul de 3.0 e posibil sa coste cu 100-200 lei mai mult ca o sa intre mai mult ulei) distribuita ~3500 lei completa tot la acest service, cu turbina nu stiu sa ma pronunt ce costuri sunt.

3. Ti-am scris sus de cutia de viteze automata o faci la maxim 100.000 km, la motor la 15.000 km, lichidul de frana la doi ani = 200 lei, lichidul de racire nu stiu sa-ti zic la cat timp se schimba. Ar mai fi de schimbat uleiul de la diferential care este ~100€.

Mie unul personal imi place 530 GT, nu mi se pare o masina hidoasa cum spun majoritatea despre ea...

Succes!

Edited by X X L
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat esti atent cand cumperi masina si nu cauti cele mai ieftine de pe piata ai sanse mari sa dai de o masina buna.

 

La fel ca la orice masina conteaza foarte mult cum a fost intretinuta, iar un F07/F10 530d intretinut corect e chiar o masina misto si fara mari probleme.

 

Am un f10 530d si desi are deja 7-8 ani fiind primul an de fabricatie, 2010, achizitionata la un pret corect din Germania, nu a papat nimic in afara de o bucsa la diferential si placute pe spate, practic consumabile.

 

Motorul N57 fie el de 245 HP fabricatie pana in 2011 si cel de 258 HP dupa 2011, e chiar un motor reusit si sanatos, sincer n-am auzit de probleme cu turbina, mecanicul la care merg eu si care a lucrat initial la reprezentanta n-a avut niciun caz de turbina defecta si are ani buni de experienta doar pe BMW. Ma rog, nu inseamna ca n-au fost cazuri sau nu vor fi, ce vreau sa spun e ca, chiar nu e o problema intalnita frecvent sau ceva comun.

 

Cutia ZF 8HP70 e o cutie foarte reusita, ca mai toate de la ZF, atata timp cat e servisata la timp si de cineva competent.

 

La fel cum a spus si colegu, nu sunt probleme cu Xdrive atata timp cat respecti dimensiunea jantelor si anvelopelor recomandate de producator.

 

Oricum, trebuie sa fi constient ca poate inghiti dintr-un sut 2-3-4k euro, e o masina care a costat de noua 70-80k Euro sau chiar mai mult in functie de dotari, a mea a fost 92k noua.

 

Pana si la un Golf pot aparea probleme de 2k euro.

 

In general, daca nu sunt probleme, intretinerea nu e exagerat de mare, dar mai mare decat al multor masini care circula pe drumurile noaste, evident depinde si de posibilitatiile fiecaruia.

 

O masina si intretinerea ei nu trebuie sa-ti afecteze/restrictioneze in vreun fel viata, in 99% din cazuri e doar o pierdere.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Reviziile la interval de 15000- 20000Km cost intre 1300- 2300 (depinde unde faci revizia si de filtrele folosite)

Schimb ulei si filtru la cutie intreval 80000 - 100000Km cost aproximativ 2700 ron

Consum 12/14l urban, 8/10l extra

Nu stiu ce sa zic de X ca nu am, dar din cauza greutatii destul de mari a masinii, sunt situatii in care se simte lipsa unei tractiuni integrale.

Probleme aparute la masina mea in aproximatin 100.000Km de cand e la mine.

manerele de la usi ambele pe stanga schimbate la 112000Km (1500 ron/buc) in cazul in care masina are keyless entry system

acum s-au dus si cele de pe dreapta 196000Km

pernele de pe spate, ambele schimbate la 160000Km (1100 ron/buc)

Bujii si releu bujii pret 900- 1000ron schimbate pe la 140000Km

butoanele de la portbagaj, vine tot ansamblu (ambele butoane si luminile de la numar) nu mai tin minte costul piesei schimbata pe la 110000Km

Singura problema la turbine a fost o garnitura la turbina mica, inlocuita in garantia extinsa

In rest consumabile:

placute, discuri, antigel si lichid de frana se schimba la 2ani,

Masina din discutie este un 535d GT din 2010

In rest acelas sfat dat si de dragos1801 atentie mare la achizitie

Spor la cautat.

Edited by crazydriver
Link to comment
Share on other sites

Releul l-am schimbat si eu, a fost 350 lei BERU + manopera, am inteles ca pica si astea destul de des.

 

Ciudata chestia asta la manerele cu comfort access, tot am mai auzit si eu de la cunoscuti ca se duc intr-o veselie.

 

Eu n-am avut probleme cu ele pana acum, sper sa nici nu am.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

De pe ce masina vii acum? Scump si ieftin sunt 2 chestii ft relative. Castigi 3000 de ron pe luna, da, 530 GT-ul va fi ft scump. Castigi intre 6000 si 10 000 ron ? atunci o conduci cu placere. Costurile de intretinere si consum nu sunt mici deloc la 530GT.

 

Revizie: 1200-2200 ron

cauciucuri: 200 euro bucata

Consum 10% extraurban si in oras 14-17%

SChimb ulei cutie viteze la 80k km: 2200 ron la ZF

+ altele.

 

Daca iti mai pica vreun modul sau pompa sau calculator...mai pune cu usurinta un 500 euro asa la prima strigare.

 

Fa-ti calculele bine inainte s-o cumperi ;)

 

Spor la achizitie!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc mult tuturor ....... de foarte mare ajutor sunteti........

momentan conduc un opel insignia 2009 131cp achizitonata la 66.0000km , in 3ani am facut 100.000 km si am schimbat asa

- distributie cu tot cu pompa

-placute si discuri fata spate

-cauciucuri fata spate

-o problema legat de turbina cost 200euro (nu turbina)

si 4 schimburi de ulei cu tot cu filtre: motorina aer polen...---schimbul de ulei nu il vezi in bord sau se schimba automat la 15.000-20k. ??? majoritatea km sunt facuti pe autostrada locuiesc in belgia momentan si am fuacut schimburile de ulei undeva la 25k iar in bord imu arata uleiul 10%-20%.

In total undeva la 3k euro care nu mi sau parut exagerat de mult.

Acum as vrea sa imi schimb masina si nu stiu ce sa aleg intre : LAND ROVER RR EVOQUE, BMW 530 GT ( BUGET 20KE) sau OPEL INSIGNIA 2017 ( am facut o configurare si cu scaune sport, stofa bej, trapa , camaera fata spate , Lane Assistant 25k masina noua)

Sunt o persoana care isi intretine masina dar nici nu vreau sa ma privez de anumite lucruri. De asta sunt interesant ce costuri implica un 530 GT ca sa stiu daca mi-o si PERMIT..

Am gasit si ceva care imi place:

 

:https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=254282558&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&grossPrice=true&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=65&maxMileage=100000&maxPrice=22500&pageNumber=1&scopeId=C

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.