Jump to content

E90 325i USA 3000cmc si doar 218cp :(


mucalete

Recommended Posts

Salut, va las aici o scurta prezentare a unui E90 venit de pe alt continent:

 

E90, fabricat in 2005, cumparat de un nene roman din Florida, adus prin 2008 in tara si tinut de acelasi nene pana anul trecut cand l-am luat de la el. Modelul e 325i, dar cu 2996 cmc, adica e un 3.0 detuned, cu 218 cp, vandut pe post de 2.5 la americani..mindfuck. Km sunt cam 180.000 in momentul de fata. Dotari nu foarte multe, configurata cu strictul necesar pt climatul de acolo, are piele, ornamente de lemn, trapa, clima (conform vin decoder-elor cica e hot-climate edition), proiectoare, pilot automat cu franare, perdelute luneta si geamuri spate. Lipsesc multe dotari, dar are un anumit farmec, fiind asa mai spartan la interior. Ah si e titansilber, adica argintiu batranesc si anost. Nu sare in ochi, nu iese in evidenta cu nimic, lumea zice ca e 320d.

 

Sunt multe nimicuri de facut pe la ea, de la retusuri pe la exterior pana la defecte minore pe la plastice, prin interior. Ma chinui de ceva timp sa rezolv o taietura de pe scaunul soferului, mi s-a cerut pe retapitare partiala cat costa un interior intreg.. poate aveti vreunul un scaun impecabil, din piele din asta sintetica si vreti sa il vindeti..slabe sanse.

 

 

Las niste poze, am inclusiv manualele de folosire, afisul cu care a stat in geam la reprezentanta, fiind vanduta la ei ca o masina cu consum mic, CD de prezentare, harti cu dealeri BMW din state si alte nimicuri de genul.

 

O si vand, dar nu sunt foarte hotarat..

 

https://postimg.org/gallery/28ipjk7w6/

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Imi place americanca, in afara de impozitul nesimtit din Romania nu cred ca te deranjeaza prea mult faptul ca e 3 litri cu specificatii de 2.5. Cred ca inginerii de la BMW au vrut sa scoata si un model mai economic si de ce nu, mai fiabil, nu cred ca vei avea probleme cu motorul. Legat de dotari are cam tot ce trebuie pentru 2005 si am observat ca asa sunt americanii, mai spartani, orientati pe functionalitate mai degraba, drept dovada omul traind intr-o zona calda si-a pus cam tot ce se putea ca sa aiba o viata usoara la bord (perdelute, moon roof, Clima). F. multe sunt cu AC normal ceea ce in EU ar fi blasfemie la un BMW.

BTW, care e consumul, conform cu pliantul ala ar trebui sa fie undeva de 8 extern 13 intern in medie.

Link to comment
Share on other sites

Imi place americanca, in afara de impozitul nesimtit din Romania nu cred ca te deranjeaza prea mult faptul ca e 3 litri cu specificatii de 2.5. Cred ca inginerii de la BMW au vrut sa scoata si un model mai economic si de ce nu, mai fiabil, nu cred ca vei avea probleme cu motorul. Legat de dotari are cam tot ce trebuie pentru 2005 si am observat ca asa sunt americanii, mai spartani, orientati pe functionalitate mai degraba, drept dovada omul traind intr-o zona calda si-a pus cam tot ce se putea ca sa aiba o viata usoara la bord (perdelute, moon roof, Clima). F. multe sunt cu AC normal ceea ce in EU ar fi blasfemie la un BMW.

BTW, care e consumul, conform cu pliantul ala ar trebui sa fie undeva de 8 extern 13 intern in medie.

 

 

ce sa zic, numai asta aud, frumoasa, pacat ca n-are xenon si navi :)) consumul e relativ, in oras intre 13 si 16, in aglomeratie, cu AC, mers haotic. Afara intre 8 si 10, decent, zic eu. Se poate merge si batraneste, pentru cine urmareste economia. M-a surprins, ma asteptam la consumuri de 20 pe oras, fiind totusi veche tehnologia. Se poate trai cu ea, daca nu faci taximetrie :p

 

Foarte frumoasa masina :thumbsup:

 

Pacat ca marea majoritate a romanilor nu se vor uita la ea pentru ca nu consuma 4%, n-are xenon si navi si nu e FULL, FULL, extra full :shifty:

 

Mersi, si a ta imi place, o vazusem de vanzare. Mai mult fuge lumea de impozit, pana sa ajunga la consum si dotari :))

Link to comment
Share on other sites

pune-i un GPL si esti "boier" !

de-a lungul anilor am avut pe mai multe masini BMW si nu numai

instalatie de gaz TOMASETTO cu rezervor toroidal si

spun cat se poate de sincer ca am fost extrem de multumit.

ultima pe GPL a fost prin 2013-2015 aveam un e46 coupe 325(m54) facelift cu care am mers

aprox. 45.000 km si nicio problema in afara de consumabile.

consum gas in bucuresti intre 15 - 18 % vara -iarna, iar afara intre 11 - 13 %

dar odata cu nebunia diesel a trebuit sa ma aliniez majoritatii si sa-mi iau diesel.

daca ar fi dupa mine... acum mi-as cumpara un benzinar cu 6 cilindrii.

DAR, toti producatorii de masini au trecut la injectie directa pe benzina si nu se mai poate !!!

asa ca daca pastrezi masina, GO FOR IT... GPL !

 

bafta, super masina !

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu e nicio rusine la GPL, in afara de mituri romanesti

 

ce stii despre "cum" a fost detuned? are raport de compresie mai scazut sau e vorba doar de harta de injectie? altfel nu vad cum ai "detuna" un aspirat...

 

scuze de offtopic !!!

apropo' de rusinea cu GPL...

in perioada cand aveam coupe-ul cu GPL si alimentam cu gas la diverse pompe

prin bucuresti sau prin tara se gasea cate un taximetrist sau vreun vanzator

sa ma intrebe putin sarcastic... cum domle' ai pus gas pe bemveu ???

in schimb prin europa cand alimentam cu gas prin germania, italia, olanda, etc...

stateam la coada dupa vreo 2 masini si erau masini mult mai noi si mai scumpe decat masina mea

subaru, volvo, mercedes, audi chiar si porsche (cei drept mai vechi de anul 2000).

si nimeni nu se uita lung sau punea intrebari sarcastice.

la noi romanul e fudul... e rusine mare daca ai masina straina si te vede cineva ca alimentezi cu gas.

in plus in tarile civilizate se considera ca masina ecologica si ai scutire la impozit si taxele de poluare.

 

hai cu bafta !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Gazul asta parca era pentru brichete?

 

La noi romanul fudul isi cumpara masini pentru care nu-si permite combustibilul - acest element basic pentru orice masina - ca apoi sa umble cu butelia in portbagaj.

 

Revenind la Detuned asta.

 

325i a avut doua motoare - 2,5 si 3.0 - ambele dezvolta 218 cai dar sunt motoare total diferite. Ala de 3.0 este injectie directa si are si 20 Nm in plus si consuma mai putin cu 2-3 litri fata de 2,5.

 

Nu a fost "detuned" la fel cum 335 are acelasi motor dar este turbo - ceea ce nu il face "tuned".

 

Este pur si simplu o varianta de putere intre 320 si 330.

 

O poti face 330 cu admisie si soft daca vrei ... saaau o lasi in pace ... 218 cai sunt suficienti.

 

Gazul e foarte misto la aragaz.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

325i de state din 2005 are n52b30, exact acelasi motor care s-a gasit si pe 330i e90 din acelasi an, pana in 2006 sau 07, in europa.

 

difera adminisa si softul, atat. nu are injectie directa; este fix detuned.

 

 

 

succesorul lui n52, n53, are injectie directa, iar n54 poate fi considerat un n53 twin turbo.

 

 

PS: sa nu poluam topicul omului cu eterna polemica a "gepeleului".

Edited by drujbex
Link to comment
Share on other sites

Ce dezbatere s-a creat pe seama lui “detuned” :)) Formularea cu “detuned” e cea oficiala, in limbajul baietilor care au produs masina si in ideea ca dezvolta o putere mai mica. Nu l-am inventat eu, nu ma mai certati. In state au pus acelasi motor pe 325,328 si 330, n52b30, cu 218, 233 si 258 cp. Toata agitatia in jurul acestui motor era ca, vezi doamne, e economic. Omul care a avut-o mi-a zis ca nu a gasit seria 3 cu motor mai mic in zona lui, l-a luat pe cel mai amarat.

 

Ca fapt divers, baietii de la RAR, cunoscatori cum sunt, au trecut in carte 190kw, puterea de pe 330, pt ca... are 3000cmc, le lua foc creierul daca faceau un research.

Edited by mucalete
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.