Jump to content

Accident Radauti


Romulus

Recommended Posts

Cred ca tot orasu Radauti a scris acolo la comentarii. :blink:

 

Daca baiatu cu Dacia acorda prioritate la pietonul care deja trecea pe trecerea de pietoni, nu se mai intampla nimic.

 

Eu zic ca avea in jur de 100 la ora. Nu putea avea 150.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu te lua dupa inregistrare. Camera aia filmeaza cu un anumit numar de cadre pe secunda, iti dai seama ca nu poti calcula corect.

 

Mie mi se pare viteza de crashtest. BMW-ul nu pune frana, incearca sa il ocoleasca. La cat de lovit pare BMW-ul, as zice ca a avut undeva pe la 100 la ora.

 

Am avut accident identic la 30 la ora, masinile nu s-au miscat mult din loc, m-am infipt in ala si am ramas acolo.

Link to comment
Share on other sites

am avut accident la 100 kmh, masina lovita a fost aruncata cam 8 - 10 metri in fata.

se poate calcula dupa cifrele afisate de camera de supraveghere sau dupa ritmul in care clipeste semaforul

evident, nu sunt vreun specialist , dar incerc sa imi fac o parere avand cateva elemente date

Link to comment
Share on other sites

Daca baiatu cu Dacia acorda prioritate la pietonul care deja trecea pe trecerea de pietoni, nu se mai intampla nimic.

247253[/snapback]

Ăn sensul legii, bĂŁiatul cu bicicleta trebuie sĂŁ treacĂŁ pe lângĂŁ bicicletĂŁ. Spun asta ca biciclist.

 

Anlizând cu mijloace de habarnist video-ul, luând ca reper lungimea BMW-ului ºi considerând cã pot pune pe pause ºi play de 5 ori pe secundã video-ul respectiv, eu zic cã viteza medie pe primele 0.6 secunde, dupã ce apare bmw-ul În cadru, e de 75 km/h (2.5 lungimi, a 5 metri, În 0.6 secunde). Desigur, poate frâna de mult. Sau abia Începuse, considerând cã Dacia se va opri.

Link to comment
Share on other sites

mie imi iese cam 140-150 km /h, calculand ca se deplaseaza cam o lungime de masina ( 4 m ) intr-o secunda

247257[/snapback]

Cred ca ai scris gresit, 4m/s e foarte putin, inseamna 14.4 km/h.

90 km/h inseamna 25 m/s.

 

Mie nu mi se pare ca avea viteza prea mare, dar sigur era peste viteza legala. Insa cel cu Dacia a intrat fara nici o tentativa de a opri in intersectie, a fost inconstient. Nu ii inteleg pe acesti soferi, isi incearca norocul sau ce fac?

Link to comment
Share on other sites

In imaginile din primul unghi de filmare pare ca avea viteza destul de mare, din al doilea unhi nu mai sunt la fel de convins ca avea peste 100 km/h. Se vad cu luminile de la frana se aprind cu circa 4m inainte de impact, deci e normal ca Dacia sa fie aruncata asa de mult. Chiar daca avea 50, 60 de km/h in momentul impactului tot e mult.

 

Anyway, e clar ca ala avea viteza peste limita legala, daca ar fi mers cu 50 km/h cu siguranta nu era la fel de violent acest accident. RIP

Link to comment
Share on other sites

Relativ la luminile de frana... Cred altceva... Eu cred ca erau aprinse de la intrarea din cadru. Apare o iluminare mai violenta cand sunt perpendiculare pe directia camerei, dupa impact, cand masina se roteste. Camera n-a putut sa regleze asa de repede expunerea si ca urmare pare ca se aprinde ceva acolo... Parerea mea e ca erau aprinse.
Link to comment
Share on other sites

in primul cadru, intensitatea stopurilor e constanta pana in momentul impactului... poate cu fractiune mai devreme... :blink:

247330[/snapback]

 

Exact. Adica pana in momentul in care lumineaza direct inspre camera si senzorii camerei nu fac fata sa regleze expunerea. Nu se aprinde nimic in plus. Nu intelegi ipoteza mea?

 

nu stiu daca ati observat, dar si viteza masinii galbene(cea care depaseste accidentul...) era destul de mare, pentru o intersectie pe intermitent.

247336[/snapback]

 

Evident. Dar nu 100 km/h... Tot asa... 70-80 km/h...

Link to comment
Share on other sites

in primul cadru, intensitatea stopurilor e constanta pana in momentul impactului... poate cu fractiune mai devreme... :blink:

247330[/snapback]

 

Ca sa intelegi mai bine... Prima masina care ocoleste accidentul... Crezi ca a aprins faza lunga sau lumina pare mai puternica cand farurile bat direct in camera...? Acelasi lucru se intampla si cu stopurile BMW-ului. Par sa lumineze mai tare DUPA impact, cand rotirea masinii face ca stopurile sa bata direct spre camera.

Link to comment
Share on other sites

Poate cineva estima viteza BMW-ului din imaginile filmate?

 

http://www.radautiziar.ro/?content=detail&id=108

 

Au murit doi oameni. Textul il gasiti aici:

 

http://www.monitorulsv.ro/showstire.php?ti...834&arh_caut=da

247243[/snapback]

cred ca avea 120 - 140 kmh

copii astia din zona aia sunt inconstienti total

nu am nimic dar sunt peste puterea mea de intelegere - spun asta pt ca anul trecut m-a scos si pe mine un tampit dasta mic de pe sosea pt ca a vrut sa faca la stanga cand eu eram paralel cu el - il depaseam. Nu era linie continua iar drumul din stanga era unul neamenajat - ar trebui sa pateasca asa aia care le dau carnetul de conducere

Link to comment
Share on other sites

cred ca avea 120 - 140 kmh

copii astia din zona aia sunt inconstienti total

nu am  nimic dar sunt peste puterea mea de intelegere - spun asta pt ca anul trecut m-a scos si pe mine un tampit dasta mic de pe sosea pt ca a vrut sa faca la stanga cand eu eram paralel cu el - il depaseam. Nu era linie continua iar drumul din stanga era unul neamenajat - ar trebui sa pateasca asa aia care le dau carnetul de conducere

247352[/snapback]

 

N-am prea inteles ce vrei sa spui sau legatura cu imaginile din topicul de fata. Ajuta-ne...

Link to comment
Share on other sites

Ca sa intelegi mai bine... Prima masina care ocoleste accidentul... Crezi ca a aprins faza lunga sau lumina pare mai puternica cand farurile bat direct in camera...?

evident ca nu are faza lunga, se intampla si in trafic, la denivelari sa cred ca ala din spate imi face cu farul...

am inteles de la inceput, dar asta inseamna ca bmw-ul venea deja cu franat, pentru ca in cadrul al doilea intra cu impresia franrii, adica cu stopul al treilea aprins...

Link to comment
Share on other sites

nu mai da quote la postul anterior, scrie in regulament, daca te vede un moderator poate sa iti dea atentionare din aia

:)

dar e valabil doar la primul post dintr-un topic...ca logic, te referi doar la el...

p.s. nimeni nu a primit "atentionare d-aia" pentru asa ceva... :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pai eu ce tot spun. Avea piciorul pe frana inainte de a intra in cadru. "Iluminarea" aia suplimentara, provine de la rotirea masinii la impact.

o tentativa de conducere preventiva atunci...? franezi cand te apropii de intersectie, pentru a evita orice pericol...pentru ca e evident ca nu l-a vazut pe ala cu dacia decat in momentul virajului...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.