Jump to content

bmw x3 2012 instalatie electrica


Recommended Posts

detin un bmw x3 f25, disel 1995ccm, 184cp, cutie manuala, din 2012 si am descoperit ca nu mai merge apa la parbriz. eroare "drivetrain mallfunction" in bord.

o duc la reprezentatnta si zice ca nu este nici o eroare la tester, eroarea nu este permanenta.

desface sa puna pompita pentru lichid de parbriz si descopera ca tot manunchiul de cablul care trece prin bord de la picioare scaun dreapta pana cel din stanga este oxidat foarte tare cu risc de aprindere!!!!!!.

motive ????? nimeni nu stie.

 

masina are cca 100 000 km, si a fost permanent in service bmw autorizat.

nu-mi explic la un nume ca asta(BMW) sa ai astefl de probleme, risc de aprindere din cauza cablului.

cablajul nu-i un consumabil sa-l schimbi!

stie cineva,daca asta este o problema majora a celor de la bmw ?.

Link to comment
Share on other sites

am gasit o instalatie pe net si nu stiu daca este compatibila.

poate cineva sa-mi zica daca instalatia gasita este compatibila la mine in functie de win-uri ?

al meu : WBAWY31080L620125

instalatia gasita : WBAWY31070L620231 - fabricAT IN 2013

Link to comment
Share on other sites

masinile sunt putin diferite ca optiuni. poti incerca sa iei cablajul ala daca altceva nu gasesti si sa l verifici mufa cu mufa daca ai tot ce ti trebuie

 

merci mult de raspuns,

problema-i ca instalatia am gasit-o in extern. o iau si daca nu-i buna raman cu ea

Link to comment
Share on other sites

O cunostinta a patit aceeasi problema la X3 2013 , motor 3.0D biturbo. Din pacate nedescoperita la timp si a luat foc.Acum cautam instalatie electrica pentru a o inlocui , de mai bine de 6-7 luni.

incearca aici

https://www.ebay.ie/itm/BMW-X3-F25-Interior-Wiring-Loom-Harness-9244266-2011-3-0-Petrol-225KW-LHD/122965181064?hash=item1ca14bc288:g:94IAAOSwXEdagpBN

Link to comment
Share on other sites

[...]desface sa puna pompita pentru lichid de parbriz si descopera ca tot manunchiul de cablul care trece prin bord de la picioare scaun dreapta pana cel din stanga este oxidat foarte tare cu risc de aprindere!!!!!!.

Asta ti-a zis-o un electrician sau vreo gagica de la receptie?

Hai ca mai acceptam oxidari asa, din senin, dar riscul ala de aprindere (scurt-circuit) e "amortizat" de panoul/panourile de sigurante...

 

O cunostinta a patit aceeasi problema la X3 2013 , motor 3.0D biturbo. Din pacate nedescoperita la timp si a luat foc.Acum cautam instalatie electrica pentru a o inlocui , de mai bine de 6-7 luni.

Cum a luat foc? De unde a inceput incendiul?

Ca sa ia foc, inseamna sa faca un scurt circuit... iar asta inseamna ca un fir cu tensiune pozitiva sa atinga cumva unul de masa, sa faca scantei suficiente pt a aprinde materialele din apropiere...

 

Ori, acceptand ca cele 2 fire se ating si fac scantei, in mod automat siguranta de protectie de pe firul cu tensiune pozitiva se arde... iar tensiunea dispare de la primul contact intre cele doua fire...

 

De-asta intreb unde a luat foc, in ce zona/parte a masinii?

Link to comment
Share on other sites

Asta ti-a zis-o un electrician sau vreo gagica de la receptie?

Hai ca mai acceptam oxidari asa, din senin, dar riscul ala de aprindere (scurt-circuit) e "amortizat" de panoul/panourile de sigurante...

 

 

Cum a luat foc? De unde a inceput incendiul?

Ca sa ia foc, inseamna sa faca un scurt circuit... iar asta inseamna ca un fir cu tensiune pozitiva sa atinga cumva unul de masa, sa faca scantei suficiente pt a aprinde materialele din apropiere...

 

Ori, acceptand ca cele 2 fire se ating si fac scantei, in mod automat siguranta de protectie de pe firul cu tensiune pozitiva se arde... iar tensiunea dispare de la primul contact intre cele doua fire...

 

De-asta intreb unde a luat foc, in ce zona/parte a masinii?

 

sincer a dezizolat cateva fire si mi-a aratat cum arata partea metalica, aveau culoare ciudata/maro. i-am facut si poza dar nu se vede chiar bine.

firle din cablul sub izolatie in mod normal au culoare rosiatica sclipitoare ca si cupru.

tind sa cred ca avea dreptate. nu-s elctrician nu ma pricep, dar am luat plasticul de pe multe cabluri si am idee cum arata un cablu. foarte posibil sa ma insel

Link to comment
Share on other sites

In cazul in care un conductor este oxidat la interior, pe lungimea lui, mai mult ca sigur este oxidat si la capete (mufe,papuci legatura,pini, etc); fapt ce duce la realizarea unui contact imperfect. In aceasta situatie conductorul se supraincalzeste, foarte posibil sa ia foc. In termeni non-tehnici se comporta asemanator rezistentei de resou

Culoarea conductorului se schimba in gri-argintiu, chiar verzuie in anumite situatii, semn al oxidarii

Sigurantele auto protejeaza la scurt insa nu sesizeaza cresterea de putere (evident,concomitent cu crestere ce curent) pe cablu decat la o valoare mare.

In general, atunci cand cablurile (izolatia lor) se topesc fac scurt si se ard sigurantele. Izolatia cablurilor auto este ignifuga cu un anumit grad de rezistenta. Cu toate acestea riscul de foc nu este exclus total

In concluzie, nu este obligatoriu sa fie un scurtcircuit pentru a lua foc (am intalnit destule cazuri)

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

In cazul in care un conductor este oxidat la interior, pe lungimea lui, mai mult ca sigur este oxidat si la capete (mufe,papuci legatura,pini, etc); fapt ce duce la realizarea unui contact imperfect. In aceasta situatie conductorul se supraincalzeste, foarte posibil sa ia foc. In termeni non-tehnici se comporta asemanator rezistentei de resou

Culoarea conductorului se schimba in gri-argintiu, chiar verzuie in anumite situatii, semn al oxidarii

Sigurantele auto protejeaza la scurt insa nu sesizeaza cresterea de putere (evident,concomitent cu crestere ce curent) pe cablu decat la o valoare mare.

In general, atunci cand cablurile (izolatia lor) se topesc fac scurt si se ard sigurantele. Izolatia cablurilor auto este ignifuga cu un anumit grad de rezistenta. Cu toate acestea riscul de foc nu este exclus total

In concluzie, nu este obligatoriu sa fie un scurtcircuit pentru a lua foc (am intalnit destule cazuri)

 

si totusi, care-i cauza oxidarii/degradarii cablului ?.

consumatori prea mari comparativ cu rezistanta cablului ?

cablul este de calitate necorespunzatoare ?.

intreb asta pentru ca daca pun alt cablu, ajunge sa se degradeze la fel si n-am facut mare lucru!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

detin un bmw x3 f25, disel 1995ccm, 184cp, cutie manuala, din 2012 si am descoperit ca nu mai merge apa la parbriz. eroare "drivetrain mallfunction" in bord.

o duc la reprezentatnta si zice ca nu este nici o eroare la tester, eroarea nu este permanenta.

desface sa puna pompita pentru lichid de parbriz si descopera ca tot manunchiul de cablul care trece prin bord de la picioare scaun dreapta pana cel din stanga este oxidat foarte tare cu risc de aprindere!!!!!!.

motive ????? nimeni nu stie.

 

masina are cca 100 000 km, si a fost permanent in service bmw autorizat.

nu-mi explic la un nume ca asta(BMW) sa ai astefl de probleme, risc de aprindere din cauza cablului.

cablajul nu-i un consumabil sa-l schimbi!

stie cineva,daca asta este o problema majora a celor de la bmw ?.

 

Salut! Bmw a scos niste kit-uri de repartie pt. X3 F25 si X4 F26, deci recunoaste problema.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WY31-EUR-06_2009_F25_BMW_X3_20dX&diagId=61_2835#61116845529

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Salut! Bmw a scos niste kit-uri de repartie pt. X3 F25 si X4 F26, deci recunoaste problema.

 

https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=WY31-EUR-06_2009_F25_BMW_X3_20dX&diagId=61_2835#61116845529

 

deci totusi recunosc problema.

ar trebui sa le faca revizie la toate cele cu probleme, doar sunt firma care se respecta.

altfel m-am cam saturat de BMW!!!.

prefer alte marci in schimb, mult mai ieftine si mai putine probleme!!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

deci totusi recunosc problema.

ar trebui sa le faca revizie la toate cele cu probleme, doar sunt firma care se respecta.

altfel m-am cam saturat de BMW!!!.

prefer alte marci in schimb, mult mai ieftine si mai putine probleme!!

 

Nu prea au ce sa recunoasca.

..Daca un manunchi de fire se strica unul la 100-200 de masini probabil nu e caz de alarmare cand asta se descopera multa vreme de la fabricarea acelui model.

Nimic nu e pe viata!

 

Mai exact, orice, se poate gasi de cumparat pentru masina ta la dealer. Aproape orice.

Kit de repeatie nu reprezinta un fapt sau vreo greseala de-a lor!

Nu.

Este un kit de reparatie de cumparat care te scuteste pe tine de reparatii locale multiple, dificile, improvizari, etc.. cum ar fi kitul de reparatie la frana de mana, care la dealer te costa o mana si un picior.. fata de alte surse.

 

Dupa cum la E90/91 15 ani dupa fabricarea modelului m-au sunat sa ma intrebe, sa trec pe la ei sa verifice firele de la aeroterma / ventilator habitaclu care pot incendia masina. Aceasta este o problema care si-o asuma si dupa 15 ani.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Nu prea au ce sa recunoasca.

..Daca un manunchi de fire se strica unul la 100-200 de masini probabil nu e caz de alarmare cand asta se descopera multa vreme de la fabricarea acelui model.

Nimic nu e pe viata!

 

Mai exact, orice, se poate gasi de cumparat pentru masina ta la dealer. Aproape orice.

Kit de repeatie nu reprezinta un fapt sau vreo greseala de-a lor!

Nu.

Este un kit de reparatie de cumparat care te scuteste pe tine de reparatii locale multiple, dificile, improvizari, etc.. cum ar fi kitul de reparatie la frana de mana, care la dealer te costa o mana si un picior.. fata de alte surse.

 

Dupa cum la E90/91 15 ani dupa fabricarea modelului m-au sunat sa ma intrebe, sa trec pe la ei sa verifice firele de la aeroterma / ventilator habitaclu care pot incendia masina. Aceasta este o problema care si-o asuma si dupa 15 ani.

 

totusi, nu cred ca le face cinste ca nici la 100 000km sa ai astfel de probleme. este BMW nu-i dacia, la fel si pretul. nimic nu-i pe viata, corect, dar este un defect care reprezinta un pericol ...de viata!. nu vorbim de saboti sau alte consumabile, o instalatie nu se schimba la un anumit numar de km. eu la asta ma refeream cand ziceam de asumare. astfel de probleme ar trebui rezolvate prin asumare si gratis. sunt un beneficiar care dau un ban in plus si am pretentii sa fiu respectat. nu cumpar doar firma, ci si clitatea. asta este parerea mea!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Va salut.recent am achizitionat si eu un f25 din 2011 2.0 d 163 cp automat. Mi.a dat eroare pe 4x4 si multe alte erori.intai am pus baterie noua.nu s.a rezolvat nimic.apoi am inceput teste peste teste care toate indicau senzorul abs roata dr fata..culmea..pe partea cu vasul pt lichid de parbriz..si da nu.mi functioneaza spalatorul de parbriz.am inlocuit senzorul abs eu..nu e mare lucru cca 15 min de munca..tot erori..apoi am dat aparatoarea noroi jos sa repar si problema vasului lichid de parbriz.acolo exact problema indicata de dvs mai sus.intrebare: intre timp s-a gasit o modalitate de inlocuire a instalatiei electrice pe partea respectiva sau..tr sa vad care ce fire sunt afectate? Multumesc pt eventualele raspunsuri.in Timisoara daca na poate ajuta cineva.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Va salut.recent am achizitionat si eu un f25 din 2011 2.0 d 163 cp automat. Mi.a dat eroare pe 4x4 si multe alte erori.intai am pus baterie noua.nu s.a rezolvat nimic.apoi am inceput teste peste teste care toate indicau senzorul abs roata dr fata..culmea..pe partea cu vasul pt lichid de parbriz..si da nu.mi functioneaza spalatorul de parbriz.am inlocuit senzorul abs eu..nu e mare lucru cca 15 min de munca..tot erori..apoi am dat aparatoarea noroi jos sa repar si problema vasului lichid de parbriz.acolo exact problema indicata de dvs mai sus.intrebare: intre timp s-a gasit o modalitate de inlocuire a instalatiei electrice pe partea respectiva sau..tr sa vad care ce fire sunt afectate? Multumesc pt eventualele raspunsuri.in Timisoara daca na poate ajuta cineva.

 

Salut, ai facut o diagnoza cu ISTA, ce erori apar? Eu sunt din TM scrie-mi pe PM daca ai nevoie de ajutor.

 

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu detalii privind erorile de mai jos si rezolvarea lor.

Masina BMW X3 F25 / 2012

 

 

COD EROARE: 930701 - CAS OVERVOLTAGE

COD EROARE: 4823FD - EPS VOLTAGE SUPPLY: UNDERVOLTAGE AT CONTROL UNIT, DEACTIVATION OF THE STEERING PADEL

COD EROARE: 48279B - ICM: UNDERVOLTAGE IN VEHICLE

COD EROARE: CD1400 - MESSAGE(VEHICLE CONDITION 0X3A0) INCORRECT, RECEIVER ZGM, TRANSMITTER FEM-ZGM/JBE

 

MERSI MULT.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu detalii privind erorile de mai jos si rezolvarea lor.

Masina BMW X3 F25 / 2012

 

 

COD EROARE: 930701 - CAS OVERVOLTAGE

COD EROARE: 4823FD - EPS VOLTAGE SUPPLY: UNDERVOLTAGE AT CONTROL UNIT, DEACTIVATION OF THE STEERING PADEL

COD EROARE: 48279B - ICM: UNDERVOLTAGE IN VEHICLE

COD EROARE: CD1400 - MESSAGE(VEHICLE CONDITION 0X3A0) INCORRECT, RECEIVER ZGM, TRANSMITTER FEM-ZGM/JBE

 

MERSI MULT.

ai mai postat aceeasi cerere de informatii de doua ori...

 

ai rabdare si o sa primesti raspuns, nu e necesar sa inunzi forumul cu aceeasi info :popcorn:

 

ontopic => erorile tale sunt foarte probabil cauzate de descarcarea prematura a bateriei (neurmata de o incarcare completa)

 

diagnoza ce zice ? doar codurile de mai sus?

 

aia nu prea e diagnoza :smoke:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.