Jump to content

probleme debitmetru? sau bujii?


silver84

Recommended Posts

Am un 318i e-46 motor m43 din 2000 si de vreo 2 luni imi face figuri uneori.Figurile sunt urmatoarele:

-porneste bine dar se opreste (destul de rar) dupa 3-4 sec daca nu il accelerez :blink:

-cand e rece nu trage de nici o culoare(daca merg cu pedala la fund masina se infraneaza,ba isi da drumu ba se infraneza...simtomu e cam acelasi,ca la masinile cu soc manual,daca nu il tragi si e motoru rece merge prost,dupa ce se incalzeste merge binisor,nu cum mergea odata :)

-se aprinde becul galben de la ulei mereu cand il pornesc,de fiecare data sta 5-6 secunde dupa care se stinge :)

-nu mai merge inchiderea de la nici o cheie dar baterii are,le-am initializat de 20 ori si degeaba :)

Am fost la tester si tipu' a gasit erori la:

- senzoru de acceleratie

-calc masinii indica ca nu exista pe masina debitmetru deoarece i-am scos mufa mai de mult si am pornit motoru,cica daca scoti vre-o mufa si nu resetezi calc masinii,el nici un stie de existenta acelei piese

-dupa resetare a zis ca i se pare ca fluxul de aer nu este normal

A zis ca becul de la ulei se aprinde ca nu este uleiul bun...

Tipul este foarte bun mecanic!

 

-maine cumpar bujii ngk si filtru de aer-

filtru de benzina este nou,dar am inteles ca mai are unu pe langa rezervor

 

Voi ati avut necazuri de genu asta?

daca schimb bujiile si filtru de aer o merge mai bine?Eu tot tind sa cred ca este din bujii deoarece in sarcina si la 4000-5000 rpm intrerupe

Va multumesc ca mi-ati citit problemele,acum dati-mi niste sfaturi

Edited by silver84
Link to comment
Share on other sites

schimba bujiile si filtrul de aer,dar nu cred ca rezolvi numai cu atat-eu am avut probleme cu debitmetrul de aer,tot un 318i am si eu,facea exact cum ai zis tu,dar cand i-am scos mufa mergea bine,tu vad ca mai ai o eruare la senzoru de acceleratie,nu stiu ce e ala,poate se referea la senzorul de la axu cu came-becul de ulei se aprinde cu culoarea galbena atunci cand uleiul este sub nivel sau cand ai senzorul de nivel defect,verifica nivelul de ulei si se aprinde rosu cand nu ai presiune de ulei
Link to comment
Share on other sites

am avut si eu majoritatea problemelor tale :)

curata corpul de acceleratie, schimba valva PCV, schimba debitmetrul, inchiderea centralizata nu iti merge deoarece pe panoul de comanda de sub torpedou .. intr-unul din releele existente acolo...o bobina nu mai face contact bine...

 

Primele 2 probleme pe care le ai tu adica,...pornitul la rece si celelalte...le-am rezolvat curatand corpul de acceleratie si schimband debitmetrul.

Inchiderea am facuto eu impreuna cu un electrician ... care nu prea avea tupeu sa se bage ... dar l-am mustrat putin :blink:))

Senzorul de acceleratie se refera (cred) la faptul ca trebuie sa cureti corpul de acceleratie si implicit "mizeria" de pe clapeta.

Becul de la ulei se aprinde galben daca nivelul se apropie de limita minima....si se aprinde rosu cand esti chiar in pericol.. Nu cred ca masina "simte" daca uleiul este bun sau nu :)

 

In rest succes!

Edited by Sorin7650
Link to comment
Share on other sites

Am un 318i e-46 motor m43 din 2000 si de vreo 2 luni imi face figuri uneori.Figurile sunt urmatoarele:

-porneste bine dar se opreste (destul de rar) dupa 3-4 sec daca nu il accelerez  :blink: 

-cand e rece nu trage de nici o culoare(daca merg cu pedala la fund masina se infraneaza,ba isi da drumu ba se infraneza...simtomu e cam acelasi,ca la masinile cu soc manual,daca nu il tragi si e motoru rece merge prost,dupa ce se incalzeste merge binisor,nu cum mergea odata  :)

-se aprinde becul galben de la ulei mereu cand il pornesc,de fiecare data sta 5-6 secunde dupa care se stinge  :)

-nu mai merge inchiderea de la  nici o cheie dar baterii are,le-am initializat de 20 ori si degeaba  :)

Am fost la tester si tipu' a gasit  erori la:

- senzoru de acceleratie

-calc masinii indica ca nu exista pe masina debitmetru  deoarece i-am scos mufa mai de mult  si am pornit motoru,cica daca scoti vre-o mufa si nu resetezi calc masinii,el nici un stie de existenta acelei piese

-dupa resetare a zis ca  i se pare ca fluxul de aer nu este normal

A zis ca becul de la ulei se aprinde ca nu este uleiul bun...

Tipul este foarte bun mecanic!

 

-maine cumpar bujii ngk si  filtru de aer-

filtru de benzina este nou,dar am inteles ca mai are unu pe langa rezervor

 

Voi ati avut necazuri de genu asta?

daca schimb bujiile si filtru de aer o merge mai bine?Eu tot tind sa cred ca este din bujii deoarece in sarcina si la 4000-5000 rpm intrerupe

Va multumesc ca mi-ati citit problemele,acum dati-mi niste sfaturi

249827[/snapback]

eu am avut cam aceasi problema ca tine ...eu sic ca sigur este de la debitmetru..la fel imi facea si mie masina...nu se acelera ..ba se u\orea etc...scoteam mufa de la debitmetru si nu era nici o diferenta..la tester mia reiesit ca motorul mergea fara debitmetru adica era ca si inexistent...lam schimbat si akum merge perfect...la mine la 316i din 2000 ma costat 9,5 mil dar cred ca si la tine este la fel..bafta

Link to comment
Share on other sites

Cand spui senzor de acceleratie te referi la TPS? Daca e potentiometru de aceleratie de vina nu se va remedia problema prin cutratarea corpului de acceleratie dar oricum e o operatie foarte benefica. Ti-a masurat potentiometrul de acceleratie? El trebuie sa dea anumite valori (nu le stiu din cap), daca nu, schimba-l dar mai asteapta putin cu debitmertul, nu-l cumpara imediat. Incearca mai intai sa schimbi bujii, filtre si potentiometru. Poate scapi fara sa mai dai bani pe deb. Bafta.

 

L.E. Becul galben la ulei inseamna nivel scazut de ulei in baie. Completeaza cu acelasi tip de ulei pe care il ai in motor.

Edited by Cristi SM
Link to comment
Share on other sites

Am schimbat bujiile,am curatat debitmetru de aer(mi-a dat cineva cu solutie de contacti) si pot sa va spun ca acum rupe "hamu" si consuma si mai putin .cine are probleme de genu asta sa incerce solutia asta...dar omu a spus ca nu o sa mai duca mult debitmetru asa ca trebuie sa ma pregatesc de cheltuiala.oricum merita incercarea.Am pus bujii ngk :blink:
Link to comment
Share on other sites

Am un 318i e-46 motor m43 din 2000 si de vreo 2 luni imi face figuri uneori.Figurile sunt urmatoarele:

-porneste bine dar se opreste (destul de rar) dupa 3-4 sec daca nu il accelerez  :blink: 

-cand e rece nu trage de nici o culoare(daca merg cu pedala la fund masina se infraneaza,ba isi da drumu ba se infraneza...simtomu e cam acelasi,ca la masinile cu soc manual,daca nu il tragi si e motoru rece merge prost,dupa ce se incalzeste merge binisor,nu cum mergea odata  :)

-se aprinde becul galben de la ulei mereu cand il pornesc,de fiecare data sta 5-6 secunde dupa care se stinge  :)

-nu mai merge inchiderea de la  nici o cheie dar baterii are,le-am initializat de 20 ori si degeaba  :)

Am fost la tester si tipu' a gasit  erori la:

- senzoru de acceleratie

-calc masinii indica ca nu exista pe masina debitmetru  deoarece i-am scos mufa mai de mult  si am pornit motoru,cica daca scoti vre-o mufa si nu resetezi calc masinii,el nici un stie de existenta acelei piese

-dupa resetare a zis ca  i se pare ca fluxul de aer nu este normal

A zis ca becul de la ulei se aprinde ca nu este uleiul bun...

Tipul este foarte bun mecanic!

 

-maine cumpar bujii ngk si  filtru de aer-

filtru de benzina este nou,dar am inteles ca mai are unu pe langa rezervor

 

Voi ati avut necazuri de genu asta?

daca schimb bujiile si filtru de aer o merge mai bine?Eu tot tind sa cred ca este din bujii deoarece in sarcina si la 4000-5000 rpm intrerupe

Va multumesc ca mi-ati citit problemele,acum dati-mi niste sfaturi

249827[/snapback]

Deci ..sa reluam .. senzoru` de ulei se aprinde ca e dus , ma indoiesc ca e vb de ulei shi ca nu ar fii acesta ok .. 2 senzoru` acela de avans ( ax cu came) ,daca se duce debitmetru se duce shi ala in lantz asha am patzit shi eu , partea cu mufa e reala , o data ce ai scos mufa trebuie resetat , partea cu fluxu` de aer poate fii reala iarashi , in spatele chiulasei are o chestie rotunda shi neagra undeva pe partea dreapta cum stai cu fatza la mashina .. ala se numeshte regulator de nose sau epurator de nose care in interior are o paletutza cu o garnitura ce in timp se mananca.Incearca cu ce tzi-am zis eu pana acum.Sunt din proprie experientza.Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.