Jump to content

Dezavantaje cabrio?


Romulus

Recommended Posts

Stiu ca e pierdere de vreme, o sa mergi pana in panzele albe cu teoria ta.

 

Daca mai ziceai si ca virgula caroseria albastra face sasiul mai rigid, si daca are trapa sa nu are, si daca geamurile sunt electrice sau nu, erai si mai categoric.

 

Nu inteleg ce legatura are caroseria ta cu afirmatia mea ca sasiul unui cabrio e mai rigid ca sasiul unui coupe.

 

Textul de comentat este : un sasiu de cabrio e mai rigid ca un sasiu de coupe, stop. Esti in stare sa ramai la text?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 149
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Iti pun o poza, poate nu stii cum arata un sasiu.

http://en.wikipedia.org/wiki/Image:Chassis...aust_system.jpg

258171[/snapback]

 

Pe de alta parte n-are importanta. Un sasiu poate fi condus dupa ce e pus pe o caroserie si rigidizat de tot felul de elemente. Si dupa ce e rigidizat, asamblat fiind intr-o masina, cel de coupe e intotdeauna mai rigid decat cel de cabrio.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca trebuie sa lamuriti 2 aspecte. Sasiul de cabrio e mai rigid decat cel de coupe, dar daca vorbim de masina in ansamblul ei, coupeul este mai rigid. Parerea mea. :blink:

258180[/snapback]

 

Vlad, nu, pentru ca si sasiul de cabrio e rigidizat de niste traverse, asa cum cel de coupe e rigidizat de caroserie. Si nu poti conduce sasiu fara caroserie sa poti spune ca se simte rigid.

Link to comment
Share on other sites

Nu am nevoie sa caut pe google prostii.

 

Eu ma refer la sasiu, daca intelegi bine, daca nu treaba ta. Nu inteleg unde a aparut in fraza mea cuvantul caroserie.

 

Din text e evident ca ma refer la sasiu, ti-am pus definitia, ti-am pus poza sa vezi cum arata, poate ar fi mai simplu sa iti spun ca obiectul acela din poza, e mai rigid la cabrio decat la coupe.

 

Un cabriolet se construieste pornind de la sasiu, nu il construiesti sedan, si apoi incepi sa tai din el si sa adaugi ca sa compensezi. La asta m-am referit cand am afirmat altceva, ca un cabriolet nu a fost inventat in 2006.

Link to comment
Share on other sites

Oricum, e penibil...

 

Tu sustii ca un sasiu gol de cabrio e mai rigid decat unul de coupe.

 

Eu sustin ca sunt la fel, dar in masina finala, cel de cabrio e rigidizat mai putin de elementele suplimentare de rigidizare, decat cel de coupe rigidizat de caroserie.

 

Afirmatia ta, chiar si adevarata, are o valoare zero, pentru ca nu poti face nimic cu un sasiu gol si nerigidizat. Afirmatia mea se regaseste in senzatiile de la volan.

Link to comment
Share on other sites

Si ansamblul acela denumit mai sus "sasiu", este mai rigid la cabrio decat la coupe. Ce treaba am eu cu caroseria cand ma refer la sasiu?

258191[/snapback]

 

Pai si ce treaba ai tu cu un sasiu nerigidizat? Cand va fi ridigizat intr-o MASINA de diferite elemente, atunci conteaza la ceva.

Link to comment
Share on other sites

Sasiul nu e un singur obiect. E un ansamblu de mai multe obiecte dupa cum vezi. Nu e numai cadrul (frame), ca tu la asta te referi cand spui ca sunt la fel, nu esti in stare sa faci diferenta intre un cadru si un sasiu? Nu vrei sa intelegi ce inseamna un sasiu la o masina?
Link to comment
Share on other sites

Cadrului (frame) i se adauga diverse bari de rigidizare. Ce e greu de inteles? Cadrul e componenta a sasiului impreuna cu diverse alte componente. Sunt doua lucruri diferite. Pe un sasiu se pune o caroserie, indiferent de care.
Link to comment
Share on other sites

Esti foarte glumet si faci filozofie... Asa... Si? Discutia a pornit de la faptul ca un cabrio e mai putin rigid decat un coupe. Daca vrei putem diseca daca traversele cabrio-ului sunt parte din sasiu sau nu.

 

Dar nu are relevanta oricum, pentru ca sasiurile E60, E61, E63 si E64 sunt virtual identice. Diferenta o face elementele care mai vin asamblate in acea masina.

 

Iar senzatia de rigid sau nu, o simti la volan. Care nu are sens decat impreuna cu o caroserie si cum elementele de rigidizare care intra in ansamblul acelei masini.

Link to comment
Share on other sites

Astea sunt afirmatiile importante care le-am facut in topicul asta:

 

Era ceva exemplu cu o cutie de conserve. Cand era intreaga, nu o puteai indoi. Dupa ce o decupai, se indoia foarte usor. Din cauza asta sasiul e facut mult mai greu si mult mai rigid.

251785[/snapback]

 

 

Nu ma contrazic cu tine, ca ar fi pierdere de vreme, insa cabrioletul nu s-a inventat in anul 2006.

258127[/snapback]

 

 

Sasiul unui cabrio e mai rigid ca sasiul unui coupe. Nu inteleg de ce nu intelegi.

258129[/snapback]

 

 

 

 

Esti in stare sa combati strict aceste afirmatii, sau ai nevoie sa mai scrii 3-4 pagini ca sa ajungem nicaieri.

Link to comment
Share on other sites

Pai nu asta fac de cateva ore? Te faci ca nu pricepi ca elementele de rigidizare nu sunt parte din sasiu. Si daca sunt (pot admite asta) n-are relevanta. Pentru ca in ansamblu cabrio e mai putin rigid decat un coupe. Si despre asta se discuta aici. Fie ca are sasiul mai rigid sau la fel de rigid ca un coupe, in cazul putin relevant in care nu are elemente de ridigizare.
Link to comment
Share on other sites

Nu ma contrazic cu tine, ca ar fi pierdere de vreme, insa cabrioletul nu s-a inventat in anul 2006.

258127[/snapback]

 

 

:) Te-a ofticat rau ca n-am reactionat la micile intepaturi "inocente" si in pur "stil Bavaria", incat ai repetat asta de atatea ori...? COOL! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Te faci ca nu pricepi ca elementele de rigidizare nu sunt parte din sasiu. Si daca sunt (pot admite asta) n-are relevanta.

258212[/snapback]

 

Deci tu consideri ca elementele de rigidizare nu fac parte din sasiu?

Link to comment
Share on other sites

:) Te-a ofticat rau ca n-am reactionat la micile intepaturi "inocente" si in pur "stil Bavaria", incat ai repetat asta de atatea ori...? COOL!  :blink:

258215[/snapback]

 

Pentru ce sa ma oftic? E prima oara cand tu ai "dreptate"? Tu intotdeauna ai dreptate, adica dreptatea ta, iar pentru asta ai ajuns sa scoti si elementele de rigidizare dintr-un sasiu.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.