Jump to content

Sfat de achiziție BMW Seria 5 F10


Cozma Razvan

Recommended Posts

si eu tot pe benzina as merge,mai cu seama ca in 10 ani maxim motarele diesel vor fi interzise complet.Partea trista este ca motoarele bmw diesel sunt recunoscute ca fiind printre cele mai bune la capitolul consum si fiabilitate,intretinute corespunzator poti ajunge cu ele si la 1mil km..In schimb la motoarele pe benzina au dat-o in bara in sensul ca au consum de strigi hotii,sunt praf si pulbere.Dar banuiesc ca daca iti permiti un motor 535i cu 2 turbine si o herghelie sub capota,nu mai are relevanta consumul daca esti relaxat din pct. de vedere financiar.

sfatul meu este:indiferent ce masina iti iei ca e diesel sau aspirat neaparat sa fie Xdrive pt ca o sa ti para rau mai tarziu.Nu te lua dupa ce spun altii ca se duc la munte cu tractiune spate si ca nu au probleme.Se duc acolo si mai mult incurca circulatia si mai raman si inzapeziti de rade tot internetul de ei.La munte de abia isi "trage sufletul si un xdrive".Fata de sistemul quattro torsen de la audi sunt slabi rau astia de la bmw cu tot cu xdriveu lor.

10 ani e un numĂŁr mare ĂŽn care e posibil absolut orice, nu avem de unde sĂŁ știm ce și cum va fi. Nu doar motoarele BMW, ci cam orice mașinĂŁ care e diesel e consideratĂŁ mai fiabilĂŁ, consum mai mic și așa mai departe, dar sĂŁ fim serioși, nu cred cĂŁ o sĂŁ spunĂŁ careva cĂŁ ĂŽși cumpĂŁrĂŁ diesel deoarece poate duce 1mil km, nu ține nimeni o mașinĂŁ atâta vreme, mulți când ajung la 300.000km deja le vând sau cine știe ce fac cu ele, poate nici nu ating pragul de 300.000 și le vând, asta depinde de fiecare persoanĂŁ ĂŽn parte. Cu consumul la benzinĂŁ, asta depinde și de felul ĂŽn care conduci, nu cred cĂŁ depĂŁșește cu foarte mult consumul fațĂŁ de un diesel, dacĂŁ am avea și noi ĂŽn România altfel de prețuri la combustibil nu ar mai fi problema consumului, dar sĂŁ nu uitĂŁm, e vorba de România. Exact, bine spus. Cum e și treaba cu xDrive, nu spun cĂŁ ĂŽi cred, dar nici nu spun cĂŁ ĂŽi cred, nu știu cum se comportĂŁ cele douĂŁ sisteme, aici fac referire la 2WD și AWD, poate cĂŁ e așa sau poate cĂŁ nu, oricum, dacĂŁ-i cazul de mers la munte sau știu eu unde, nu o sĂŁ mĂŁ apuc sĂŁ merg cu un Seria 5 care e clar destinat pentru cu totul alte condiții. Asta nu-i chiar așa, am vĂŁzut și eu multe video-uri pe YouTube, pro și contra, depinde și de ce cauciuri ai, cĂŁ dacĂŁ umbli cu cauciucuri de varĂŁ, poți avea cel mai bun sistem cĂŁ nu rezolvi nimic.

 

Motoare diesel inca se fabrica si probabil se vor mai fabrica, deci ma indoiesc ca vor fi interzise "complet" in 10 ani, poate in unele tari taxate suplimentar cum deja se si intampla.

Plus deasta cine Dumnezeu isi cumpara masina pentru 10 ani ?

 

Am fost si la munte in viata asta fara X Drive si nu am ramas inzapezit si nici internetul nu am sesizat sa fi ras de mine, acum nu stiu el o fi ras dar nu am bagat eu de seama :popcorn:

Cum spuneam, 10 ani e un numĂŁr mare, deci nu poți nici mĂŁcar sĂŁ presupui cĂŁ vor dispĂŁrea sau nu, sunt șanse la fel de mari sĂŁ disparĂŁ, pe cât sunt șansele la fel de mari sĂŁ se mai fabrice diesel. Nu spunea cĂŁ ĂŽși cumpĂŁrĂŁ cineva mașinĂŁ pentru 10 ani, recitește.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

10 ani e un număr mare în care e posibil absolut orice, nu avem de unde să știm ce și cum va fi. Nu doar motoarele BMW, ci cam orice mașină care e diesel e considerată mai fiabilă, consum mai mic și așa mai departe, dar să fim serioși, nu cred că o să spună careva că își cumpără diesel deoarece poate duce 1mil km, nu ține nimeni o mașină atâta vreme, mulți când ajung la 300.000km deja le vând sau cine știe ce fac cu ele, poate nici nu ating pragul de 300.000 și le vând, asta depinde de fiecare persoană în parte. Cu consumul la benzină, asta depinde și de felul în care conduci, nu cred că depășește cu foarte mult consumul față de un diesel, dacă am avea și noi în România altfel de prețuri la combustibil nu ar mai fi problema consumului, dar să nu uităm, e vorba de România. Exact, bine spus. Cum e și treaba cu xDrive, nu spun că îi cred, dar nici nu spun că îi cred, nu știu cum se comportă cele două sisteme, aici fac referire la 2WD și AWD, poate că e așa sau poate că nu, oricum, dacă-i cazul de mers la munte sau știu eu unde, nu o să mă apuc să merg cu un Seria 5 care e clar destinat pentru cu totul alte condiții. Asta nu-i chiar așa, am văzut și eu multe video-uri pe YouTube, pro și contra, depinde și de ce cauciuri ai, că dacă umbli cu cauciucuri de vară, poți avea cel mai bun sistem că nu rezolvi nimic.

 

 

Cum spuneam, 10 ani e un număr mare, deci nu poți nici măcar să presupui că vor dispărea sau nu, sunt șanse la fel de mari să dispară, pe cât sunt șansele la fel de mari să se mai fabrice diesel. Nu spunea că își cumpără cineva mașină pentru 10 ani, recitește.

poti sa ai mama cauciucului la propulsie spate ca tot degeaba. La urcare acolo e challengul lor cu adevarat,ca la coborare se mai descurca ca deh toate masinile au 4 roti.Crede-ma ca si mie imi place marca bmw ca doar bmw am si eu dar spre deosebire de altii eu sunt si realist.Orice masina are si + si - uri.Sunt total umit de ce citesc pe aici cum ca parca li se baga pe gat de catre producatori acea tractiune integrala,in loc sa se bucure ca se gandesc la siguranta "lor".Sa fim seriosi bmw-ul tractiune spate nu e masina pt. oricine,sunt foarte putini soferi experimentati care stiu cu ADEVARAT sa conduca aceasta masina pe orice conditii de drum,iar aia sunt f. putini,de obicei cine stie sa conduca asemenea masina nu vine sa se umfle pe aici ca el e mare si tare si stie.Repet sunt f putini care stiu cu adevarat sa stapaneasca o masina cu propulsie spate.Iar daca mai ai si o masina puternica gen 335 e f usor s-o scapi de sub control.Si bmw-ul nu este masina de offroad si de munte cum le place unora sa creada, e doar masina de asfalt si atat.Ca se incapataneaza "gigi" sa se duca cu bmw-ul la munte cu gagica in dreapta ca s-o impresioneze e alta discutie.Eu unu am intalnit la viata mea multi "arici" din astia care au ramas de au incurcat si mai mult circulatia de au fost scosi cu loganul.

Eu daca as fi in locul tau as merge pe tractiune integrala fara nici cea mai mica retinere.

Imi pare rau ca-i supar pe colegii mei dar acel xdrive e mai slab si decat 4matic de la mercedes,iar torsen quatro e tatal lor pe zapada fie ca ne place sau nu asta e tristul adevar.Cred ca si haldexul care e considerat mult mai slab decat torsen e mai bun decat xdrive de la bmw pe zapada...

Edited by Gordon93
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

poti sa ai mama cauciucului la propulsie spate ca tot degeaba. La urcare acolo e challengul lor cu adevarat,ca la coborare se mai descurca ca deh toate masinile au 4 roti.Crede-ma ca si mie imi place marca bmw ca doar bmw am si eu dar spre deosebire de altii eu sunt si realist.Orice masina are si + si - uri.Sunt total umit de ce citesc pe aici cum ca parca li se baga pe gat de catre producatori acea tractiune integrala,in loc sa se bucure ca se gandesc la siguranta "lor".Sa fim seriosi bmw-ul tractiune spate nu e masina pt. oricine,sunt foarte putini soferi experimentati care stiu cu ADEVARAT sa conduca aceasta masina pe orice conditii de drum,iar aia sunt f. putini,de obicei cine stie sa conduca asemenea masina nu vine sa se umfle pe aici ca el e mare si tare si stie.Repet sunt f putini care stiu cu adevarat sa stapaneasca o masina cu propulsie spate.Iar daca mai ai si o masina puternica gen 335 e f usor s-o scapi de sub control.Si bmw-ul nu este masina de offroad si de munte cum le place unora sa creada, e doar masina de asfalt si atat.Ca se incapataneaza "gigi" sa se duca cu bmw-ul la munte cu gagica in dreapta e alta discutie.Eu unu am intalnit multi "arici" din astia care au ramas de au incurcat si mai mult circulatia de au fost scosi cu loganul.

Eu daca as fi in locul tau as merge pe tractiune integrala fara nici cea mai mica retinere.

Sunt de acord cu tine, dar nu mĂŁ refeream ĂŽn mod special doar la tracțiunea spate, scuze dacĂŁ nu m-am exprimat cum trebuie. Normal. Sunt de acord cu tine, cam e de ĂŽnțeles cĂŁ tracțiunea spate nu se poate compara cu una fațĂŁ. Da, cam asta e cel mai important, siguranța, nu tracțiunea ĂŽn mod special. Aici depinde foarte mult și ce ai ĂŽn cap, cu o vitezĂŁ neadaptatĂŁ nu vei reuși sĂŁ ĂŽnveți sĂŁ o folosești niciodatĂŁ. Eu ĂŽți spun sincer, nu am condus niciodatĂŁ tracțiune spate, de aceea nu m-am prea axat pe așa ceva, dar suntem oameni și putem ĂŽnvĂŁța, care vrem, bineĂŽnțeles. Corect, mai ales ĂŽn cazului unui Seria 5. La asta mĂŁ gândeam și eu, mai ales cĂŁ altfel se pune puterea pe o tracțiune integralĂŁ. :shifty:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu prin ce statiuni mergi tu la munte, dar in alea civilizate, zapada este curatata.

nu te poti baza ca este mereu curatata zapada ca suntem in Romania nu in Austria.

Eu nu am nimic cu marca asta bmw,dar de obicei cei care se duc cu bmw-ul la munte sunt considerati ca nefiind pe craca lor,no offence.

 

Sunt de acord cu tine, dar nu mĂŁ refeream ĂŽn mod special doar la tracțiunea spate, scuze dacĂŁ nu m-am exprimat cum trebuie. Normal. Sunt de acord cu tine, cam e de ĂŽnțeles cĂŁ tracțiunea spate nu se poate compara cu una fațĂŁ. Da, cam asta e cel mai important, siguranța, nu tracțiunea ĂŽn mod special. Aici depinde foarte mult și ce ai ĂŽn cap, cu o vitezĂŁ neadaptatĂŁ nu vei reuși sĂŁ ĂŽnveți sĂŁ o folosești niciodatĂŁ. Eu ĂŽți spun sincer, nu am condus niciodatĂŁ tracțiune spate, de aceea nu m-am prea axat pe așa ceva, dar suntem oameni și putem ĂŽnvĂŁța, care vrem, bineĂŽnțeles. Corect, mai ales ĂŽn cazului unui Seria 5. La asta mĂŁ gândeam și eu, mai ales cĂŁ altfel se pune puterea pe o tracțiune integralĂŁ. :shifty:

uite ex. de bmw pe zapada cu cauciucuri noi

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

uite ex. de bmw pe zapada cu cauciucuri noi

 

Nu prea ai gasit un exemplu bun acest amarat de youtuber. NU este posesor de BMW si el merge cu masina ca si cu un golf. Si daca ii dai o senilata, amaratul asta o sa sune la 112 ca a ramas inzapezit.

Apoi un exemplu de iarna asta cand am fost la munte in Apuseni pe drum neasfaltat si zapada. Pot spune ca masina s-a comportat excelent. Si la urcare si la coborare. Depinde cat si cum iti cunosti masina si cat de profi

esti la mers si in afara drumului cu asfalt.

Edited by Injectoru'6
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

nu te poti baza ca este mereu curatata zapada ca suntem in Romania nu in Austria.

Eu nu am nimic cu marca asta bmw,dar de obicei cei care se duc cu bmw-ul la munte sunt considerati ca nefiind pe craca lor,no offence.

 

 

uite ex. de bmw pe zapada cu cauciucuri noi

Am vĂŁzut video-ul, doar pentru cĂŁ el a specificat cĂŁ avea cauciucuri bune, chiar crezi cĂŁ avea? SĂŁ fim serioși, eu nu cred toate chestiile astea.

Link to comment
Share on other sites

E complet irelevant clipul tau. Tot ce demonstreaza tipul ala, e ca daca vrei sa demonstrezi ca nu se poate, mergi ca un taran si dai vina pe masina.

 

Las si eu clip, cu acelasi model de masina cred, ca si contra-exemplu. Si clipul meu e la fel de irelevant ca al tau.

 

 

Nu inteleg de unde atata ura si inversunare pe RWD.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu prea ai gasit un exemplu bun acest amarat de youtuber. NU este posesor de BMW si el merge cu masina ca si cu un golf. Si daca ii dai o senilata, amaratul asta o sa sune la 112 ca a ramas inzapezit.

Apoi un exemplu de iarna asta cand am fost la munte in Apuseni pe drum neasfaltat si zapada. Pot spune ca masina s-a comportat excelent. Si la urcare si la coborare. Depinde cat si cum iti cunosti masina si cat de profi

esti la mers si in afara drumului cu asfalt.

dar de testul asta ce mai zici?

https://www.youtube.com/watch?v=XXBsb8LxISo&t=53s

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

 

 

Nu inteleg de unde atata ura si inversunare pe RWD.

 

 

Nici eu nu inteleg de ce Xdrive este asa necesar.Intr-adevar orice sistem in plus pe masina teoretic face viata mai buna dar s-a ajuns la modul ca multi nu concep masina fara Xdrive.

Inca ceva ce nu inteleg ... de ce Xdrive sau 4Matic este confundat cu tractiune integrala.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

ca sunt un rahat :console:

 

testele de genul ala, nu au nici-o treaba cu lumea reala. Daca tu iti imaginezi ca pe drumul spre munte, conduci ca in teste, iti recomand sa iesi din casa. Ai sa vezi ca nu e asa. La fel cum si testele cu role sunt de rahat.

 

acum o sa inceapa iar o dezbatere quattro vs xdrive si asa mai departe.

 

bucurati-va de masini si lasati prostiile.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

poti sa ai mama cauciucului la propulsie spate ca tot degeaba. La urcare acolo e challengul lor cu adevarat,ca la coborare se mai descurca ca deh toate masinile au 4 roti.Crede-ma ca si mie imi place marca bmw ca doar bmw am si eu dar spre deosebire de altii eu sunt si realist.Orice masina are si + si - uri.Sunt total umit de ce citesc pe aici cum ca parca li se baga pe gat de catre producatori acea tractiune integrala,in loc sa se bucure ca se gandesc la siguranta "lor".Sa fim seriosi bmw-ul tractiune spate nu e masina pt. oricine,sunt foarte putini soferi experimentati care stiu cu ADEVARAT sa conduca aceasta masina pe orice conditii de drum,iar aia sunt f. putini,de obicei cine stie sa conduca asemenea masina nu vine sa se umfle pe aici ca el e mare si tare si stie.Repet sunt f putini care stiu cu adevarat sa stapaneasca o masina cu propulsie spate.Iar daca mai ai si o masina puternica gen 335 e f usor s-o scapi de sub control.Si bmw-ul nu este masina de offroad si de munte cum le place unora sa creada, e doar masina de asfalt si atat.Ca se incapataneaza "gigi" sa se duca cu bmw-ul la munte cu gagica in dreapta ca s-o impresioneze e alta discutie.Eu unu am intalnit la viata mea multi "arici" din astia care au ramas de au incurcat si mai mult circulatia de au fost scosi cu loganul.

Eu daca as fi in locul tau as merge pe tractiune integrala fara nici cea mai mica retinere.

Imi pare rau ca-i supar pe colegii mei dar acel xdrive e mai slab si decat 4matic de la mercedes,iar torsen quatro e tatal lor pe zapada fie ca ne place sau nu asta e tristul adevar.Cred ca si haldexul care e considerat mult mai slab decat torsen e mai bun decat xdrive de la bmw pe zapada...

 

Vorbesti numai prostii.. Mergi cu un BMW unde mergi si cu o masina cu tractiune fata fara nicio problema. Bineinteles ca trebuie sa ai niste cauciucuri de iarna bune si sa stii cat de cat cum se comporta o masina RWD si nu sa urci blana pe zapada cu DSC-ul activ precum prietenul tau de pe 99Vehicles.

Merg foarte des la munte (minim 3-4 ori pe luna) si crede-ma ca de 16 ani de cand am BMW nu am ramas niciodata inzapezit sa fie nevoie sa ma traga alta masina sau ceva de genu. Si am urcat la multe cabane in varf de munte..

Edited by florin83
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

La urcare acolo e challengul lor cu adevarat,ca la coborare se mai descurca ca deh toate masinile au 4 roti.

 

Afirmatia de mai sus nu-ti face cinste. Deloc.

Daca ai studia putina fizica, aia de clasa a 7-a, ai vedea ca este exact invers.

La urcare esti avantajat cu RWD fata de FWD. Daca vrei, fac si desen ca sa vezi cum este cu planul inclinat, masa, forta normala de apasare, forta de frecare, unghiul de inclinare, etc

 

In plus, vorbesc si din experienta.

Am avut si o masina FWD cu cu foarte mult cuplu si era o mare problema pentru mine sa urc pante cu ea in conditii de aderenta scazuta.

Am avut probleme inclusiv vara, pe ploaie, in Salonic pe stradutele foarte inclinate de acolo. Cu 525-ul RWD nu am avut probleme de genul asta.

 

Referitor la video-urile minunate pe care le pui,daca-mi arati un BMW care face "under-steer", fie el si xdrive, eu il mananc. Exceptie face seria 2 care este FWD.

 

Daca vrei sa vezi conditii similare de test, in care cauciucurile nu au niciun rol, uite aici un test extrem de eficient:

 

 

sau asta

 

Edited by Graveworm
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Imi pare rau ca-i supar pe colegii mei dar acel xdrive e mai slab si decat 4matic de la mercedes,iar torsen quatro e tatal lor pe zapada fie ca ne place sau nu asta e tristul adevar.Cred ca si haldexul care e considerat mult mai slab decat torsen e mai bun decat xdrive de la bmw pe zapada...

 

Ai vazut tu asta la putza ala de pe youtube ? (99shitvechicle?) :))

Link to comment
Share on other sites

ca sunt un rahat :console:

 

testele de genul ala, nu au nici-o treaba cu lumea reala. Daca tu iti imaginezi ca pe drumul spre munte, conduci ca in teste, iti recomand sa iesi din casa. Ai sa vezi ca nu e asa. La fel cum si testele cu role sunt de rahat.

 

acum o sa inceapa iar o dezbatere quattro vs xdrive si asa mai departe.

 

bucurati-va de masini si lasati prostiile.

Ai dreptate, testele astea sunt fĂŁcute ĂŽn așa fel ĂŽncât una dintre mĂŁrci sĂŁ parĂŁ mereu mai bunĂŁ decât cealaltĂŁ și invers, nu ai de unde sĂŁ știi ce cauciucuri folosesc, cum au sistemele activate și așa mai departe. Testele astea sunt fĂŁcute ca sĂŁ demonstreze cu totul altceva, ĂŽn realitate nu faci viraje și nu mergi cu viteza aia prezentatĂŁ ĂŽn video.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Afirmatia de mai sus nu-ti face cinste. Deloc.

 

La urcare esti avantajat cu RWD fata de FWD.

da,doar pe uscat atat.pe zapada se schimba datele problemei.Am trait s-o aud si pe asta ca un rwd e mai bun pe zapada decat un fwd.Eu va inteleg ca iubiti marca da prea exagerati. Edited by Gordon93
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Tu ai mers vreodată cu mașina iarna la munte?

da florine am mers cu un audi a6 2.5 tdi si am urcat cu masina aia pe unde altii nu au urcat.Si aia e fwd.Si pe unde am urcat io am vazut o gramada de treiari ramasi pe dreapta.Oricat spune lumea dar FWD-ul e mult mai bun decat RWD pe timp de iarna parerea mea.

 

din pct meu de vedere pe zapada nu ai ce cauta cu rwd.Xdrive sau macar fwd.Stiu si eu ca, cu un cauciuc bun merge cat de cat bine si un rwd dar tot gafeaza....

Edited by Gordon93
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

da florine am mers cu un audi a6 2.5 tdi si am urcat cu masina aia pe unde altii nu au urcat.Si aia e fwd.Si pe unde am urcat io am vazut o gramada de treiari ramasi pe dreapta.Oricat spune lumea dar FWD-ul e mult mai bun decat RWD pe timp de iarna parerea mea.

 

din pct meu de vedere pe zapada nu ai ce cauta cu rwd.Xdrive sau macar fwd.Stiu si eu ca, cu un cauciuc bun merge cat de cat bine si un rwd dar tot gafeaza....

 

dude, chill the fuck out. Am inteles, noi suntem prosti ca urcam la munte cu BMW. Dar macar urcam, nu comentam de pomana pe forumuri. Si daca au ramas unii impotmoliti la munte, nu cred ca ti-au stricat tie concediul.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Tu ai mers vreodată cu mașina iarna la munte?

cu 5-ul care-l am nu am apucat inca,dar cand voi fi pregatit sa ma duc cu el la munte o sa am lanturi pt orice eventualitate in portbagaj+,cauciucuri foarte bune de iarna si 2-3 saci de nisip in portbagaj... Edited by Gordon93
Link to comment
Share on other sites

dude, chill the fuck out. Am inteles, noi suntem prosti ca urcam la munte cu BMW. Dar macar urcam, nu comentam de pomana pe forumuri. Si daca au ramas unii impotmoliti la munte, nu cred ca ti-au stricat tie concediul.

da sunt f.linistit vad ca mai mult tu te agiti ca un pepsi nu eu "prietene imaginar".Ce sa-i faci comentam si noi fiecare cum putem ca nu este pe cartela vorbitul.Fiecare avem dreptul la o opinie zic eu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.