Jump to content

O problema...cu debitmetru


crisuletzz

Recommended Posts

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

am gasit un debitmetru  de 520 d , dar eu am 525 tds o fi vreo diferenta?

252407[/snapback]

 

Nope, nu merge! Trebuie doar de 525 tds. Si eu am pus de 520i la 525i si merge aiurea in relanti. :blink: debitmetru e calibrat pt. ficare tip de motor asa ca tb. sa cauti un debitmetru cu acelasi cod pe care-l ai pe cel vechi.

Link to comment
Share on other sites

Unii mai zic ca ar fi vorba si de arderi incomplete sau buÂşit catalizatorul, dar sa nu te iei dupa ei... :blink: Inginerii de la BMW au pus de prosti debitmetrul ala , nu ca sa regleze debitul de aer necesar in amestec. :)
Link to comment
Share on other sites

da dar eu mai am o intrebare, de ce totusi testerul nu mi l-a depistat??? ca fiind stricat sau eu stiu , un semnal de alarma, am fost la 3 testere diferite, totul a fost OK ! dar problema era ca nu tragea masina, cand am scos cablu de la debitmetru surpriza a fost ca tragea, dar adevaru ca mia cam crescut cu mult consumu...SE POATE SI ALTA CAUZA? ADIKA SA NU FIE DEBITMETRUL STRICAT?
Link to comment
Share on other sites

Pentru debitmetru tb. tester profesional. Nu merge cu orice tester. Cel mai bun, este faza cu mufa.

 

PS. Fa o incercare. Du-te la tester si scoate mufa. Vei avea surpriza sa-i spuna ca totul e ok.

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul nu apare la tester decat daca e mort de tot... (sau cel putin asa stiu eu). Se poate sa se fi imbacsit, dar contactele sa fie in ordine (deci semnalul ajunge la computer). Daca iti merge mai bine masina fara el, strange bani pentru unul nou.
Link to comment
Share on other sites

Sper sa-ti fie de folos : am avut un audi a4 1,8 benzina. Am avut debitmetrul stricat, cu aceleasi simptome pe care le ai si tu. Pe tester nu il datea ca fiind stricat dar am zis ca ma risc si l-am schimbat si masina si-a revenit.

 

Deci sigur nu iti apare pe tester decat daca e mort.

Daca mergi cu mufa scoasa motorul comuta in regim de avarie. N-o sa merga bine si consumul o sa creasca . Eu am mers asa cam o luna. Cu ocazia asta am stricat si sonda lamda si catalizatorul, a trebuit sa le schimb pe toate ulterior.

 

Bafta

Link to comment
Share on other sites

aaa...sa mai precizez ceva......cand aveam debitmetru pus , era faza ca ba tragea ba nu tragea.....de multe ori am observat eu, cand era vremea ploioasa...daca ash stii ca sigur e bulit, ce am sa fac, am sa strang bani si am sa iau unul, dar nu ash vrea sal schimb si sa fie tot la fel..
Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul nu apare la tester decat daca e mort de tot... (sau cel putin asa stiu eu). Se poate sa se fi imbacsit, dar contactele sa fie in ordine (deci semnalul ajunge la computer). Daca iti merge mai bine masina fara el, strange bani pentru unul nou.

252442[/snapback]

Yap.Shi eu shtiam la fel.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.