Jump to content

Vibratii ralanti bmw e46 320d 150 hp 6 trepte 2004


Recommended Posts

Salutare! Am tot cautat prin lista si nu am gasit un raspuns util la o problema care imi da mari batai de cap. Am un bmw e46, 320d, 150hp in 6 trepte din 2004. In relanti motorul are o vibratie care se transmite in toata caroseria. Se simte destul de puternic cand stau la volan. Daca turez masina la 1000 rpm, vibratia dispare. Adica pot spune ca vibratia este in functie de turatia motorului. Stiu, este un motor diesel si e normal sa vibreze. Dar nu asa rau. Am mers cu mai multe e46 identice cu a mea, din acelasi an si nu au aceasta vibratie. Mentionez ca masina am cumparat-o cu vibratia asta. Ce pot sa spun este ca motorul merge perfect, nu e zgomotos, in turatie pe loc dar si in mers se comporta exemplar si vibratiile dispar complet. Daca sunt in mers si las masina pe liber, apar vibratiile. Daca sunt in mers si cuplez in viteza, vibratiile dispar. Asta se intampla si cand stau pe loc in relanti. Indiferent daca calc sau nu ambreiajul, daca nu este in turatie, apar vibratiile. Dupa plecarea de pe loc chiar si cu 5-10 km/h, vibratiile dispar. Am verificat urmatoarele: injectoare si rampa de injectoare + senzori, schimbat tampoane motor si cutie L/R, verificat fulie vibrochen, schimbat volanta ambreiaj, verificat racord flexibil si linia esapamentului. Cu toate astea vibratiile persista. Masina se comporta 10/10 in mers. Trage bine, nu da fum, consuma normal, motorul se aude frumos, nu are fluctuatii, merge rotund. Pe tester nu are nici o eroare. Pot spune ca este perfecta la 15 ani pe care ii are. Intrebarea este ce as mai putea verifica pentru a rezolva problema. Chiar ma dispera. Va rog sa imi spuneti si parerile voastre. Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Salutare! Am tot cautat prin lista si nu am gasit un raspuns util la o problema care imi da mari batai de cap. Am un bmw e46, 320d, 150hp in 6 trepte din 2004. In relanti motorul are o vibratie care se transmite in toata caroseria. Se simte destul de puternic cand stau la volan. Daca turez masina la 1000 rpm, vibratia dispare. Adica pot spune ca vibratia este in functie de turatia motorului. Stiu, este un motor diesel si e normal sa vibreze. Dar nu asa rau. Am mers cu mai multe e46 identice cu a mea, din acelasi an si nu au aceasta vibratie. Mentionez ca masina am cumparat-o cu vibratia asta. Ce pot sa spun este ca motorul merge perfect, nu e zgomotos, in turatie pe loc dar si in mers se comporta exemplar si vibratiile dispar complet. Daca sunt in mers si las masina pe liber, apar vibratiile. Daca sunt in mers si cuplez in viteza, vibratiile dispar. Asta se intampla si cand stau pe loc in relanti. Indiferent daca calc sau nu ambreiajul, daca nu este in turatie, apar vibratiile. Dupa plecarea de pe loc chiar si cu 5-10 km/h, vibratiile dispar. Am verificat urmatoarele: injectoare si rampa de injectoare + senzori, schimbat tampoane motor si cutie L/R, verificat fulie vibrochen, schimbat volanta ambreiaj, verificat racord flexibil si linia esapamentului. Cu toate astea vibratiile persista. Masina se comporta 10/10 in mers. Trage bine, nu da fum, consuma normal, motorul se aude frumos, nu are fluctuatii, merge rotund. Pe tester nu are nici o eroare. Pot spune ca este perfecta la 15 ani pe care ii are. Intrebarea este ce as mai putea verifica pentru a rezolva problema. Chiar ma dispera. Va rog sa imi spuneti si parerile voastre. Multumesc!

Faci un test de compresie sa vezi daca cumva ai pe vreunul din cilindri o compresie prea mica fata de ceilalti, sau unul din injectoare se deschide ( la relanti) prea putin, situatie similara si la benzinare.

E ca si cum la relanti motorul ar merge in 3 pistoane.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

O sa fac si un test de compresie sa vad ce rezultat da pe fiecare cilindru. Cand am pus testerul pe ea ca sa vad cat baga fiecare injector, rezultatul este unul foarte bun. Toate valorile nu depasesc 0,35 mg/ciclu. Testul din tester se numeste Smooth running measurement si masoara fiecare cilindru in parte.
Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Salutare! Am tot cautat prin lista si nu am gasit un raspuns util la o problema care imi da mari batai de cap. Am un bmw e46, 320d, 150hp inĀ 6 trepte din 2004. In relanti motorul are o vibratie care se transmite in toata caroseria. Se simte destul de puternic cand stau la volan. Daca turez masina la 1000 rpm, vibratia dispare. Adica pot spune ca vibratia este in functie de turatia motorului. Stiu, este un motor diesel si e normal sa vibreze. Dar nu asa rau. Am mers cu mai multe e46 identice cu a mea, din acelasi an si nu au aceasta vibratie. Mentionez ca masina am cumparat-o cu vibratia asta. Ce pot sa spun este ca motorul merge perfect, nu e zgomotos, in turatie pe loc dar si in mers se comporta exemplar si vibratiile dispar complet. Daca sunt in mers si las masina peĀ liber, apar vibratiile. Daca sunt in mers si cuplez in viteza, vibratiile dispar. Asta se intampla si cand stau pe loc in relanti. Indiferent daca calc sau nu ambreiajul, daca nu este in turatie, apar vibratiile. Dupa plecarea de pe loc chiar si cu 5-10 km/h, vibratiile dispar. Am verificat urmatoarele: injectoare si rampa de injectoare + senzori, schimbat tampoane motor si cutie L/R, verificat fulie vibrochen, schimbat volanta ambreiaj,Ā verificat racord flexibil si linia esapamentului. Cu toate astea vibratiile persista. Masina se comporta 10/10 in mers. Trage bine, nu da fum, consuma normal, motorul se aude frumos, nu are fluctuatii, merge rotund. Pe tester nu are nici o eroare. Pot spune ca este perfecta la 15 ani pe care ii are. Intrebarea este ce as mai putea verifica pentru a rezolva problema. Chiar ma dispera. Va rog sa imi spuneti si parerile voastre. Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Verifica urmatoarele :

- vezi sa fie esapamentul aliniat, uitate la spate la teava de esapament , daca vibreaza tare bagate sub masina ai aliniaza esalamentul, eventual schimba tampoane daca sunt duse.

- In partea stanga cum te uiti la masina din fata (pe partea pasagerului) in compartimentul motor chiar in colt exista o bucsa mica care prinde aerisirea de la aerul conditionat de caroseria masinii, daca acea bucsa e dusa apar vibratii in caroserie in special in zona borduluiĀ 

- Verifica conductele de combustibil in zona jojei de ulei, pot atinge ge blocul motor si da vibratii

Sper sa-ti fie de folos.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.