Jump to content

Lag acceleratie bmw e90 163cp


Luca_77

Recommended Posts

Daca era acel senzor, nu aparea pe diagnoz

Senzorul de temperatura trimite (electric) o valoare catre calculator, daca valoarea creste atunci si cantitatea de motorina ar trebui sa creasca f putin. Posibil sa fie senzorul( se poate pacali ecu foarte usor, inlocuind senzorul cu o rezistenta fixa aproximativ de aceeasi valoare a senzorului la rece.) si este posibil ca ECU sa memoreze aceasta temo de 65-66C, sau pur si simplu pompa de inalta presiune sa faca figuri la o temperatura mai mare a motorului .

Link to comment
Share on other sites

Nu te contrazic, i am dat cu spray de frane, dar nimic! Ciudat ca dimineata sau daca o las pe dreapta o perioada, trage iar de rupe!

 

Spray de frane este coroziv. Il poate distruge dupa un timp. Este un electro cleaner bun de la WD40 de la Dedeman de exemplu. De preferat sa cureti amandoi senzorii de pe admisie. MAP si MAF.

Poti testa daca ii deconectezi pe amandoi sa vezi cum se comporta masina. Teoretic ar folosi ca reper, setarile de baza din calculator.

Lagul la accelerare dupa cate stiu are legatura cu turbina. Merita verificat actuatorul sau geometria sa nu ramana blocata

Edited by Injectoru'6
Link to comment
Share on other sites

Este un electro cleaner bun de la WD40 de la Dedeman de exemplu. De preferat sa cureti amandoi senzorii de pe admisie. MAP si MAF.

Sper din suflet ca ai glumit cu WD-40 pe senzorul MAF/debitmetru.

WD-40 il folosesc dobitocii cand vor sa deafsca suruburi ruginite nestiind ca de fapt le ung cu un strat fin de ulei!!! Ce se intampla cand pui cheia si vrei frecare maxima? Obtii ungere pe suprafata unui surub ruginit.

 

WD40 pe senzor!? Sunt socat.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca colegul nu s-a referit la spray-ul degripant wd40 ci la wd40 spray pt contacte. WD40 are mai multe produse.

Bine era sa zica de la inceput. Probabil fac si altele..

WD40 e stiut bun pentru lubrifiere/ungere, incuietori, balamale...

WD inseamna water displacement.

Cum inlaturam apa? Cu ulei.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Chiar daca curata senzorul de temperatura , efectul va fi acelasi.

Senzorii de temperatura rezistivi sau capacitivi, chiar daca au depuneri pe ei, nu isi modifica caracteristica electrica , ci doar viteza de reactie.

 

Senzorii citesc temperatura presiunea si umiditatea la un loc in acelasi timp. Nu sunt sigur ca sunt inductivi sau capacitivi. Este un alt principiu de culegere a datelor aici.

Edited by Injectoru'6
Link to comment
Share on other sites

A pus diagnoza si pe loc si in mers, nicio eroare!

 

Aceeasi problema am avut-o si eu, insa au aparut si anumite erori (la inceput): am schimbat EGR (eroare pe test), senzor contrapresiune DPF (eroare pe test), curatat DPF (eroare pe tester)...

Ulterior, toate erorile au disparut, in schimb masina se comporta la fel, lag cand se incalzea motorul.

In urma unor verificari mai amanuntite s-a descoperit ca aveam galeria de admisie fisurata in dreptul motorasului. Am inlocuit-o cu una noua, si masina si-a revenit....

Sper totusi sa scapi mai ieftin :mellow:

Edited by Alina B
Link to comment
Share on other sites

Senzorii citesc temperatura presiunea si umiditatea la un loc in acelasi timp. Nu sunt sigur ca sunt inductivi sau capacitivi. Este un alt principiu de culegere a datelor aici.

Te rog daca vrei sa dezvolti principiul de masurare al acestor senzori, si cum se face si masurarea punctului de roua in acest sistem.

Multumesc.

Edited by cristianro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.