Jump to content

Recommended Posts

Salut colegi ,

 

Doresc sa fac acest post pentru a va informa in legatura cu atelierul dlui Doru Stan - reparatiicasetedirectieauto.ro , strada Badea Dumitru.

O sa scriu acest post si in seciunea de seria 5 , deoarece nu toti membrii intra aici .

 

Deoarece nu am reusit sa imi vand E60-ul la pretul ce il doream , am hotarat sa il mai pastrez si pe acesta si sa ii fac toate problemele ce mai ramasesera de facut sau ce mai aparuse intre timp .

 

Orbit de reclama de pe farcebook , necautand bine mai ales aici pe club ( am gasit ulterior ca au mai fost probleme ) mi-am facut programare pe data de 12.07.2019 la Dl Doru pentru a reconditiona caseta la un E60 530xd din 2008 - pierdea lichid servo, completam cam la 1500 km umpleam rezervorul de la minim la max . Am ajuns acolo dimineata , au venit baietii , s-au uitat la masina , mi-au zis ca la acest model nu se poate face aerisirea de la inceput dupa ce va fi montata caseta, asa ca o sa trebuiasca sa merg cativa km fara servo pana se aeriseste. Am zis ok , daca e vorba de cativa km , asa sa fie . Din pacate nu am avut pe cine sa sun sa intreb la momentul acela .

 

Dupa ce caseta a fost demontata ( mai mult din ciocan ) '' reconditionata '' si apoi montata , nu mergea servo , a fost cineva de la service si a mers putin cu ea, nu si-a revenit ... Mi-au zis sa mergem sa facem unghiul de fuga si apoi sa mai merg cu ea ca o sa isi revina. M-a dus sa fac unghiul acolo aproape la un carpaci ( evident ca nu l-a facut bine, volanul statea putin in stanga ) desi eu aveam programare pt unghi la Autosoft dar au zis sa nu merg acolo ca aia sunt prosti. Apoi am plecat , am mers aproximativ 250 km fara servo , parea ca nu isi mai revine. Intre timp am dat telefoane si m-am interesat, am cautat in manuale de reparatie si am gasit ca pentru a se evita blocarea pompei servo , la aceste modele exista o procedura ce se face dupa inlocuirea unor elemente de directie ( caseta sau pompa ) Cand i-am spus baiatului lui , nu mai stiu cum il cheama a ras si a zis sa nu mai iau dupa unu si altul ca ei au 15 ani experienta. Am fost inapoi la garaj sa iau banii deoarece eram 100% ca au stricat pompa servo . Mi-a dat banii inapoi 1100 lei din 1200 lei , a zis ca mi-a facut unghiul ala de fuga . in fine am fost la alt service de recontionari , de data asta autorizat -- Necesar inlocuire pompa servo plus filtru plus manopera plus lichid, 3080 lei . Am lasat acolo masina , am platit , mi-au facut-o in zile.

 

Ce am spus pana acum a fost prima problema -- in fine asta se intampla des sa iti strice un service masina si apoi sa platesti mai mult de dublu pentru reparatie , este si vina mea ca am gasit garajul asta .

Problema mai mare este ca acest atelier a incasat banii integral pe o reconditionare ce nu a fost facuta in totalitate , in oferta lor scrie ca se inlocuieste absolut tot inclusiv burdufe . Ei bine la mine nu au fost inlocuite , nici burdufe nici coliere .

 

Ideile sunt urmatoarele : Service-ul nu este autorizat RAR pentru reparatii elemente directie ( element de siguranta al circulatiei ) lucreaza ilegal cum s-ar spune . Facturi ...nici vorba ( evaziune ) , minte ca inlocuieste piese, nu respecta proceduri si minte ca nu exista mod de a face aerisirea corect , se merge pe noroc.

Treaba asta cu autorizarea RAR este si vina pentru ca nu am cautat inainte dar nu mi-am imaginat ca daca are pagina web , pagina farcebook in care se specifica ca repara casete nu ar avea autorizare. Calculatorul service-ului unde am fost pentru reparatie este plin de Bmw E60 si E90 care au facut caseta la Doru si au ramas cu diverse probleme.

 

Asadar , pentru cine a avut rabdare sa citeasca , nu faceti aceeasi greseala ca mine si feriti-va de acest '' service de profesionisti '' , mergeti pentru reconditionare doar la service-urile autorizate de pe site-ul rar . Cateoadata cateva sute de lei in plus fac diferenta. Am atasat poze de acolo si poze cu cat am platit pentru ce au stricat.

 

post-31084-0-18803900-1564032924_thumb.jpg

 

post-31084-0-96025800-1564032952_thumb.jpg

 

post-31084-0-96106600-1564032989_thumb.png

 

post-31084-0-83392700-1564033027_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Daca esti autorizat rar asta nu inseamna neaparat ca sti meserie , ! o data pe an un reprezentat rar vine la audit sa vada daca ai certificat metrologilc la scule si daca ai cateva hartii si aia e .. nu dai examen pentru obtinerea autorizatiei tehnice rar ! NU ii intereseaza daca desfaci o piulita cu cheia sau cu barosu de 10kg
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Daca esti autorizat rar asta nu inseamna neaparat ca sti meserie , ! o data pe an un reprezentat rar vine la audit sa vada daca ai certificat metrologilc la scule si daca ai cateva hartii si aia e .. nu dai examen pentru obtinerea autorizatiei tehnice rar ! NU ii intereseaza daca desfaci o piulita cu cheia sau cu barosu de 10kg

 

Da nu am vrut sa zic ca toate serviceurile autorizate rar stiu meserie , am zis doar ce am patit la acest service . E alegerea voastra daca vreti sa mai mergeti acolo sau nu. Intamplator la al doilea service la care am fost se respecta procedurile si au stiut care e problema de cum am ajuns si am zis unde am facut caseta... au mereu masini venite de acolo .

 

Si sa lasam partea cu autorizarea si stricatul pompei servo .... Dar a zis ca a facut renditionare completa si nu a facut , nu a inlocuit toate piesele ce se lauda pe site ca le inlocuieste.

Link to comment
Share on other sites

nasol ce ai patit , uite aicea 2 contacte care fac servo, casete de directii,unghiuri,etc dar din alte orase

www.trami.ro in Targoviste

Liviu G 0762261827 in Campina.

 

Mersi mult , am facut-o deja, am schimbat pompa servo cu totul ( noua ) . Dupa ce am facut prostia am aflat si eu de Trami , am vb cu el si mi-a zis ca nu exista asta sa isi revina singura servodirectia , ca sunt povesti inventate. Acolo voiam sa merg sa remediez dar am gasit pana la urma in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

daca e acelasi Doru care isi facea reclama aici cu cativa ani in urma sa stii sa am patit-o si eu, tot cu E60 caseta reconditionata ,,la misto,, si cand m-am intors sa ii spun ca face exact la fel s-a grabit sa imi dea banii inapoi in loc sa isi asume si macar sa incerce macar un reglaj la tachet ceva sau sa o repare pe bune.

apoi mi-am luat alta teapa cu un mos ,,laudat,, tot de prin Berceni si am incheiat prin a cumpara alta caseta.

inainte de ei luasem legatura cu Traian ,,trami,, din Targoviste care s-a incapatanat sa imi explice ca la E60 nu ,,bat,, casetele ci articulatiile dar ca nu stiu mecanicii sa le verifice.. asa ca am fost in Targoviste pentru constatare, era un service care demonta casetele pentru el si au mers aia cu masina au tot verificat, au batut cu barosul in roti, au strans suruburile puntii si casetei cu ditamai teava pusa pe crichet (le-au intins asa ca unele s-au rupt cand am umblat ulterior) si degeaba, imi spuneau sa schimb bratele desi erau noi abia schimbate.. unor prieteni cu alte marci de masini le-a facut treaba buna desi freza bucsele din tevi de instalatii sanitare, insa E60 fiind complicat datorita axului cu foma ovalizata cred ca nu putea nimeni sa ii dea de cap, cel putin nu in acea perioada.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.