Jump to content

wtww

Members
  • Posts

    448
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

wtww last won the day on October 9 2021

wtww had the most liked content!

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    F20 & E90

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

wtww's Achievements

Contributor

Contributor (5/15)

  • Dedicated Rare
  • Reacting Well Rare
  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

196

Reputation

  1. wtww

    Valva metalica

    https://www.emag.ro/valva-metalica-pentru-senzor-de-presiune-vm-1/pd/DBN33LBBM/?cmpid=87034&gclid=CjwKCAjwxZqSBhAHEiwASr9n9En9_TjO2oH-nxuhNu5WEka7Nf-aLObpUHRAZ3oawyoexq0iyNFEwBoCT4MQAvD_BwE sau https://selectauto.ro/consumabile-vulcanizare/6184-valva-tpms-pentru-senzor-oem-vdo-tg1b.html?gclid=CjwKCAjwxZqSBhAHEiwASr9n9BwiTVVo93DLk3DKPjuwAiIwLwvrmip6q8Sz3pRPOsu0FB0wQg6pHxoCH1cQAvD_BwE sau https://selectauto.ro/consumabile-vulcanizare/6185-valva-tpms-pentru-senzor-oem-vdo-tg1c.html?gclid=CjwKCAjwxZqSBhAHEiwASr9n9CaViOHM7VOKU5-Vt3fAPZ8P2RNCZ2Ryd7SDVbUzn9XHKNl6FoUtqBoCrUUQAvD_BwE
  2. Posibil bateria pe duca ! cand calculatorul masini simte ca bateria e descarcata incepe si taie din consumatorii mari , exact asa am patit la al meu e90 , am verificat tot ce se putea verifica si nu am gasit nimic defect , pana la urma am schimat bateria si totul a revenit la normal
  3. Scoate senzorii de la ABS și vezi dacă ating de coroane , te uiți in vârful lor dacă cumva sunt frecați , folosește niște degripant înainte
  4. Ai incercat sa ii dai curent de la alta masina , daca nu atunci foloseste niste cabluri de dat curent ! nu de incarcare ! , adica cabluri groase !
  5. Parca ar fi ceva de la role/curea accesorii , da jos cureaua si vezi daca mai face ! , daca nu mai face schimba rolele/intinzatorul si curea de accesorii si tot odata verifica si fulia , e posibil sa faca si de la rola alternatorului daca are ambreiaj
  6. cred ca arată ca dracu cu 2 de tabla și 2 de aliaj 😃 …. dacă nu ai buget pune măcar toate jantele de tabla , și pune 205 pe spate ca sunt ceva mai late și sta mai bine pe sosea … dacă ai buget pune cum a spus colegu mai sus
  7. Pana acum am remediat 3 masini cu problema inelelor la ABS , ... am scos senzorii de la abs de pe spate , am montat intre senzor si fuzeta o saiba de aprox 0.5-0,8mm ca sa distantez senzorul de coroana abs , si dupa totul perfect , ultima rezolvata acum 1 sapt , prima acum 3 ani , deocamdata totul este ok ! Planetara e din metal , inelul abs e din aluminiu , planetara rugineste si umfla inelul de aluminiu ... si atinge de senzor , ca sa stopez rugina cat de cat am pulverizat putina vaselina direct prin gaura senzorului si tot odata am rotit de fuzeta , spor la treaba !
  8. 195/55/16 sunt mai mici in circumferinta si mai inguste fata de 205/55/16
  9. Aceeasi problema am avut si eu cu un f20 ... mergea din an in paste , uneori facea ca masina de cusut cand vroiam sa o deschid , pana la urma am cumarat o broasca noua de pe bavauto ( 480 lei parca ) am schimbat-o si nu am avut probleme dupa
  10. Daca pe Xado il papa pune Bmw , fa o proba si vezi ! , si daca tot papa ulei si nu are pierderi atunci uleiul ajunge in camera de ardere mai mult ca sigur pe la segmenti sau turbina sau chiar supape ... chiar daca are doar 100 mii km ! .. in ultimul timp e o loterie sa prinzi un motor bun la orice masina care sare de anul 2012 , se folosesc materiale din ce in ce mai proaste Daca era masina mea prima data ii luam compresia pe fiecare piston/cilindru sa vad exact ce si cum ... dar fiecare face cum doreste ! UN AN NOU FERICIT TUTUROR ! :sorcerer:
  11. Hai ca nu e greu ! Ulei si filte la 10-12 mii km Lichid de frana la 2-3 ani ca sa ai frane bune ! Antigel la 3-4 ani ( unge pompa de apa ! ) Ulei grup la 100 mii km Ulei cutie la 100 mii km automata sau manuala Admisia curatata pe la 100 mii km mai ales daca mergi mult in oras Bujiile incandescente eu zic ca trebuie schimbate o data la 6-7 ani cu unele originale si o data cu ele si releul Nu strica si o verificare cu un tester sa vezi ce erori ai o data la 2-3 ani chiar daca nu ai probleme ( original NU multimarca , adica ISTA ) Placute si discuri de caliate ! sa o opresti cand ai nevoie ! Anvelope decente ... o marca ok ... NU china turcia rusia sau si mai rau ... reconditionate/resapate !! .. adica pune fulda , dunlop , continental , nokian etc ... sunt destule .... Bucsi pivoti amortizoare cand are nevoie Geometrie cand are nevoie ( adica daca fuge stanga dreapta sau uzeaza anvelopele pe margine ) Curea accesorii role si fulie motor verificate/schimbate Verificare freon AC macar la 3-4 ani Verificare / inlocuire termostate , verificat daca motorul se ingalzeste ok ( pe tester sau in meniul secret ) Tinut sub observatie filtrul de perticule ! , verificat cu ISTA o data la 2 ani daca mergi putin in oras si foarte mult pe autostrada sau la 1 an daca mergi mult in oras ... are un senzor de presiune care mai pica ... recomand doar original ! Distributia ascultata / inlocuita , nu pot sa spun cand ... este un topic mare care trebuie citit macar o parte din el ! Daca crezi ca sunt prea multe de facut la masina ... mergi cu ea pana crapa si pe urma bagi cateva mii de euro si aia e ! ... cam atat am in cap ce trebuie facut ... eu asa procedez cu ale mele si nu am probleme , felicitari pt achizitie si multi km fara probleme !
  12. Daca vrei maine o facem impreuna ... doar sa am timp ... bem un ceai cald si atat ! ca e frig afara , doar sa ai o banda izolatoare buna ca a mea e pe undeva )
  13. Ai un fir rupt de la portbagaj , exista si chit de reparatie cu rabdare il schimbi si tu ! , sau desfaci mansonul si vezi care fir este rupt , il legi/izolezi si gata , eu asa am facut la un e90 , avea 2 fire aproape retezare , in 15 minute a fost gata
  14. Am un prieten care spala masina zilnic ! e obsedat rau omu ... si nu are probleme cu farurile ... are probleme cu capu si cu lacul masini ! , eu recent la un f20 aveam condens in farul din stanga cel din dreapta era recent inlocuit cu unul sh ( un minor accident ) , am desfacut capacul pe unde montezi becul si am lasat-o la soare circa 3-4 ore, condensul a disparut , intre timp am vandut masina ... dar de 2 ani nu am avut condens deloc ! nu stiu de ce la F-uri si chiar si la G-uri apare acest condens ! Chiar am un vecin cu un x6 nou .. avea probleme cu farul din dreapta ... a fost cu ea la AB si i-a schimbat farul pe garantie
  15. Cauta pe cineva care are ista , cu delphi (multimarca) nu rezolvi problema ! Senzorul de presiune trebuie original , cauta pe forum si ai sa gasesti destule discutii despre senzor(i)
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.