Jump to content

Imi iau seria 5. Am nevoie de sfaturi!


B.M.W.

Ce decizie sa iau?  

48 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Salutare. Inainte sa incep mentionez ca am un 316i din 2000 negru, impecabil

 

Isi vinde un tovaras un 525d negru din 2002/12 (ultimele luni de fabricatie pt e39). Pretu e de 10000 de euro pt mine si cum e dator la mine vreo 500 pretu final e 9500 euro. Masina e in felu urmator:

neagra, cutie manuala, stopuri albe, jante styling 49 17", AC, Volan sport cu comenzi, cd player, tapiserie textila, etc

 

Are urmatoarele probleme:

-Volan sport in 3 spite cu aribag sarit

-Parbrizu crapat in partea de sus

-Placutele de frana trebuiesc schimbate

-Amortizoarele ar cam trebui schimbate

-La peste 3000 rpm intra o chestie DDE (la care nu ma pricep), el zice ca e din cauza chip tuning-ului. Problema e ca din cauza DDE-ului nu mai merge turbina si trebuie intoarsa cheia si pornita repede si isi revine. O chestie ciudata

 

Dilema mea cea mare nu e daca seria 5 e o masina mai buna ca 3-aru meu, sunt sigur ca este .. dar ce e mai bine pt mine? eu de cand mi-am luat bmw nu vad decat seria 3 iar seria 5 nu ma interesat absolut deloc. pana acuma nu as fi schimbat masina decat cu o alta seria 3 mai buna. voi ce ziceti?

 

Mai e treaba ca pot sa o iau ca pe o afacere si sa-i rezolv problemele si sa o vand mai tarziu... Apropos... de pret ce ziceti? Vi se pare mare, relativ la pretu de achizitie + costurile reparatiilor?

 

Voi ce ati face in locul meu?

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca o sa ajungi sa te cam certi cu prietenul tau de la atata oprit/pornit motorul. Fa si tu un total al reparatiilor care urmeaza si vezi la ce suma ajungi. Eu m-am ars odata cu procedura vandut masina buna - cumparat alta foarte "frumoasa"... 5-ul in cauza banuiesc ca a fost si lovit destul de bine, plus ca nu are cine stie ce optiuni. Daca ar fi ok masina, la optiunile astea ar face vreo 13k...
Link to comment
Share on other sites

-Volan sport in 3 spite cu aribag sarit

-Parbrizu crapat in partea de sus

-Placutele de frana trebuiesc schimbate

-Amortizoarele ar cam trebui schimbate

-La peste 3000 rpm intra o chestie DDE (la care nu ma pricep), el zice ca e din cauza chip tuning-ului. Problema e ca din cauza DDE-ului nu mai merge turbina si trebuie intoarsa cheia si pornita repede si isi revine. O chestie ciudata

 

 

 

Mai e treaba ca pot sa o iau ca pe o afacere si sa-i rezolv problemele si sa o vand mai tarziu... Apropos... de pret ce ziceti? Vi se pare mare, relativ la pretu de achizitie + costurile reparatiilor?

 

Voi ce ati face in locul meu?

254350[/snapback]

 

Eu nu as lua-o.

 

Daca vrei sa o cumperi totusi, verifica toate problemele.Un airbag sarit poate insemna si alte probleme,problema de la DDE trebuie rezolvata inainte de cumparare, deoarece poti avea niste surprize...scumpe.

Link to comment
Share on other sites

Da, asta e si conditia mea. Nu o iau fara sa rezolv DDE. Am uitat sa mentionez treaba asta. Masina a fost lovita intr-adevar frontal. S-a lasat cu capota, aripa, far si bara fata. Nu a fost grav, stiu sigur deoarece suntem un grup ceva mai mare ca prieteni si au confirmati si altii ca nu a fost grav.

 

[edit] si totusi mai are un atu. consuma 10 in oras in timp de 316 papa 12 benzina. iar ca putere nici nu mai are rost sa mentionez ce diferenta e intre ele cand vorbim de 316 vs 525

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca o sa ajungi sa te cam certi cu prietenul tau de la atata oprit/pornit motorul. Fa si tu un total al reparatiilor care urmeaza si vezi la ce suma ajungi. Eu m-am ars odata cu procedura vandut masina buna - cumparat alta foarte "frumoasa"... 5-ul in cauza banuiesc ca a fost si lovit destul de bine, plus ca nu are cine stie ce optiuni. Daca ar fi ok masina, la optiunile astea ar face vreo 13k...

254359[/snapback]

 

gbu, care a fost masina buna? 318i?

Link to comment
Share on other sites

probleme estetice se rezuma a parbrizul crapat (asa a luat masina si el), airbagu si un buton sarit la panoul de comanda al geamurilor. volanu il iau in maxim 500 de euro din germania, panoul de comanda la geamuri cu maxim 50 tot germania iar parbrizu e relativ. il pot lua de la arabi in 150-200 euro sau original 400-450 la care se mai adauga montaju (probabil 200). deci cheltuieli urgente ar fi undeva intre 800 si 1200 euro si masina arata bine exterior + interior. astea ar fi doar chestiile care se vad. Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

525d din 2002 la 10K e bine! Dar sa studiezi mai bine problemele tehnice sa nu te pagubeasca prea tare.

Daca mergi majoritatea timpului prin oras nu prea economisesti mult la carburant....e si mai greu de manevrat decat seria 3, si iti trebuie loc de parcare mai lung un pic :blink:. Eu am pupat de cateva ori volanul pt ca ma blocau tot felul de tampiti si reuseam sa ma strecor prin diferite locuri stramte...

Link to comment
Share on other sites

daca e sarit airbagul din volan, probabil trebuie schimbate si capsele de la centuri + siguranta de la baterie, iar daca nu a fost la primul incident foarte posibil si centrala de airbag-uri , care nu mai poate fi resetata dupa trei evenimente.

 

parbrizul poti sa il pui cu 600 RON

amotizoarele te vor costa si ele 1200 - 2000 RON, daca le pui noi

placutele de frana sunt ieftine, cateva milioane

 

vezi insa in mod special despre ce e vb cu DDE -ul, acolo poti sa te arzi cam tare.

 

masina nu are prea multe optionale, nu cred ca e bun pretul de 10 000

Link to comment
Share on other sites

525d din 2002 la 10K e bine! Dar sa studiezi mai bine problemele tehnice sa nu  te pagubeasca prea tare.

Daca mergi majoritatea timpului prin oras nu prea economisesti mult la carburant....e si mai greu de manevrat decat seria 3, si iti trebuie loc de parcare mai lung un pic :). Eu am pupat de cateva ori volanul pt ca ma blocau tot felul de tampiti si reuseam sa ma strecor prin diferite locuri stramte...

254441[/snapback]

 

Stiu :blink: .. ma seaca ca e prea lunga. dar totusi are niste cai in plus care te propulseaza mai repede la o eventuala "portita" in trafic.

Link to comment
Share on other sites

daca e sarit airbagul din volan, probabil trebuie schimbate si capsele de la centuri + siguranta de la baterie, iar daca nu a fost la primul incident foarte posibil si centrala de airbag-uri , care nu mai poate fi resetata dupa trei evenimente.

 

parbrizul poti sa il pui cu 600 RON

amotizoarele te vor costa si ele 1200 - 2000 RON, daca le pui noi

placutele de frana sunt ieftine, cateva milioane

 

vezi insa in mod special despre ce e vb cu DDE -ul, acolo poti sa te arzi cam tare.

 

masina nu are prea multe optionale, nu cred ca e bun pretul de 10 000

254474[/snapback]

 

deja volanu se rezolva, luni sau marti il iau complet din germania (400 euro). cred ca e la primu incident la care a sarit airbagu.

 

600 ron pt parbriz .. te referi la manopera nu?

 

amortizoarele nu sunt urgente..

 

referitor la DDE, e singura conditie inainte sa iau masina. daca nu rezolv treaba asta nu o mai iau.

 

La ce te referi ca nu e bun pretu de 10000? cat crezi ca valoreaza o masina de genu asta? e fabricata in ultimele luni de productie pt e39, intr-adevar nu are piele, dar are scaune sport reglabile, are clima manuala (majoritatea e39 am vazut ca au manuala - ciudat dar adevarat), si in loc de navigatie are cd player bmw. are senzori de parcare, incalzire in scaune.. etc

 

zi tu un pret pt ea daca nu ar avea probleme !!

 

 

mie mi se pare cel mai frumos e39 pe care l-am vazut. poate te pricepi ca si tu ai seria 5.. are pana si marginea aia cromata la portbagaj.

 

am atasat 2 poze echivalente de pe mobile.de

 

la interior in poza asta adaugi volan sport cu comenzi si scaune sport. in rest e la fel (si fara carkitu ala)

 

[edit] jantele sunt styling 49

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

deja volanu se rezolva, luni sau marti il iau complet din germania (400 euro). cred ca e la primu incident la care a sarit airbagu.

 

600 ron pt parbriz .. te referi la manopera nu?

 

amortizoarele nu sunt urgente..

 

referitor la DDE, e singura conditie inainte sa iau masina. daca nu rezolv treaba asta nu o mai iau.

 

La ce te referi ca nu e bun pretu de 10000? cat crezi ca valoreaza o masina de genu asta? e fabricata in ultimele luni de productie pt e39, intr-adevar nu are piele, dar are scaune sport reglabile, are clima manuala (majoritatea e39 am vazut ca au manuala - ciudat dar adevarat), si in loc de navigatie are cd player bmw. are senzori de parcare, incalzire in scaune.. etc

 

zi tu un pret pt ea daca nu ar avea probleme !!

mie mi se pare cel mai frumos e39 pe care l-am vazut. poate te pricepi ca si tu ai seria 5.. are pana si marginea aia cromata la portbagaj.

 

am atasat 2 poze echivalente de pe mobile.de

 

la interior in poza asta adaugi volan sport cu comenzi si scaune sport. in rest e la fel (si fara carkitu ala)

 

[edit] jantele sunt styling 49

254482[/snapback]

salut...

e vb de masina lu remus...ala negru BMM?

stai cuminte omule...cum sa dai bijuteria aia a ta...mereu trec pe langa ea si-o admir...

Link to comment
Share on other sites

nu te grabi !...Schimbul nu-mi pare avantajos ..Pare sa aiba multe probleme ..si daca a fost busita rau ..ai sa scapi cam greu de ea la revanzare ...

Daca vrei un business vinde masina ta ...si cu banii cash ..alegi ce vrei tu ...

..

Eu unul nu as lua o masina care a fost busita rau !....asa o mica atingere acolo mai tolerez ...

Si pe mine ma bate gandul sa trec la 5 ....dar mai stau .. ..

Link to comment
Share on other sites

salut...

e vb de masina lu remus...ala negru BMM?

stai cuminte omule...cum sa dai bijuteria aia a ta...mereu trec pe langa ea si-o admir...

254511[/snapback]

 

Salut

 

Cred ca stiu BMM-u .. dar nu sunt sigur. Chiar azi era parcata una in fata la mine identica cu cea pe care vreau sa o iau si parca avea BMM la numar. Avea geamuri fumurii pe spate din cate tin minte. Oricum nu e vb de asta. Masina pe care vreau sa o iau e a unui tovaras care sta prin centru. Ms de aprecieri pt 316

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Referitor la celelalte pareri. Eu ii dau omului banii pe masina si ramane sa o vand pe a mea ulterior. Problema e ca eu am nevoie de o parte din bani si nu vreau sa fac upgrade la un seria 3 mai scump. Deci pe mine ma avantajeaza sa o iau la banii pe care mi iau pe a mea..

 

Sincer sa fiu inca nu am luat o decizie cu inima si nu sunt f entuziat pt seria 5. Raman un om de seria 3 pe viata. In schimb sunt f incantat de motoru in 6 cilindrii care in plus mai e si diesel. Se aude f frumos si consuma acceptabil. (Mare pacat ca nu exista si un 325d e46 .. repet mare pacat)

 

Masina nu a fost lovita rau .. a fost un accident relativ usor care nu a afectat caroseria.

 

Ramane sa iau o decizie zilele astea .. nu ma grabesc (nu sunt genu)

Edited by B.M.W.
Link to comment
Share on other sites

Da-o dracu ma, are doar AC? Pai cam 90% din 5-uri au clima automata, nu stiu unde ai vazut tu asa multe cu AC... Cam cheala masina, nu prea vad unde ar fi marea satisfactie. Edited by gbu
Link to comment
Share on other sites

Da-o dracu ma, are doar AC? Pai cam 90% din 5-uri au clima automata, nu stiu unde ai vazut tu asa multe cu AC... Cam cheala masina, nu prea vad unde ar fi marea satisfactie.

254658[/snapback]

pe canicula asta nici nu face asta AC-ul :blink:

Link to comment
Share on other sites

daca spui ca e asa bun prieten cu tine, cred ca nu te-ar arde.

din ce am vazut eu aÂş face schimbul, ramane la aprecierea ta, tu stii mai bine cine e omul si ce e masina. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
NU MERITA !!!! eu mi-am luat 520d din 11/2002 cu 14 mii tot de la un prieten. pai iti trimit poze sa vezi diferenta.....................nu se compara cu 525 ala. in afara de motorul mai mare nu are NIMIC !!!!!!!!

268919[/snapback]

 

 

totusi,pt.un sofer adevarat motorul conteaza mai mult ca oricare ,,chitibusarie'';dotari gen senzori de ploaie,oglinzi heliomate,TV si altele sunt doar pt. satisfacerea unor mici mofturi(nu ca nu ar da bine totusi);cu adevarat utile sunt sistemele electronice de siguranta pt.stabilitate,tractiune,etc.,un sistem de navigatie,etc.

Link to comment
Share on other sites

ma eu nu as cumpara masina aia la 10000 ca se mai baga 2000 cel putin pe reparatii si eu is de parere ca si daca iau de dincolo si ies la acelas pret mai bine cumpar de acolo decat de aici, ca macar nu e rulata pe drumurile noastre, daca o cumpar pentru mine caut ceva bun, nu ceva ieftin, si daca nu am bani nu cumpar, apropo... diferenta de la 316 la 525.. e MAAAARE.... ca un compromis poti alege un 320 sau ceva.. daca nu chiar 525... si consumu la 525 e mic.. din viena am veniit cu 6,6 % si in oras in cluj imi ia 8% diesel.. cu un 525d 10/2001 cumparat la 8500 euro .. asa ca.. cu inmatricularea ies cam la cat ai iesi tu cu reparatiile...si masina. vezi tu daca se merita.

 

asa ca un PS.. motoru mai mare.. se uzeaza mai incet decat un motor mai mic.. pe aceeasi masina ...

 

DOAR AC ??? 90% din 5-uri au kilmatronic...dublu :blink: ma...rade lumea de tine ca invarti de robinete in masina... daca tot ai banu de ce nu iti aduci tu ceva cu mana ta... decat ceva rulat aici si si busit .... !!!

Edited by Lifestyle
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.