Jump to content

AM FOST CU MASINA LA AUTOMOBILE BAVARIA! REZULATUL


Recommended Posts

IN LEGATURA CU MARTORUL DDE CARE SE TOT APRINDE!

 

pt cei care nu au citit,revin la ideea initiala.

-Masina merge perfect pana la 3000rpm,daca trece de 3000rpm aprinde in bord DDE si nu mai trage,parca e infranata.Daca o opresc si o pornesc ,eroare dispare ,iar masina merge din nou perfect pana la 3000rpm.

 

 

ASA

A facut programare si am mers la AB Otopeni,am explicat problema,am bagat masina inauntru si am asteptat in sala 5 ore bune,dupa 5 ore iesi si masina cu tot cu mecanic,cu o lista de piese necasare

piese: pompa motorina(de sub scaune)

releu pompa

filtru motorina

imi spune nenea mecanicul ca daca le scchimb nu o sa mai faca si o sa dispara problema,fiin deja ora 18,plec spre valcea neavand de unde sa mai iau piesele.in valcea am un amic cu un service care se ocupa numai de bmw si surpriza avea in curte 2 sera 3 320d.

vorbesc cu el sa iau si eu pompa si releul ei dupa una pt un test ca sa nu dau banii aiurea(masina de pe care iau piesa functiona perfect)

 

inlocuiesc pompa de motorina,filtru nou,releu si masina tot asa face,cum trece de 3000 parca moare,se accelereaza forte geu.

 

o idee ceva,de la cei care au mai patit-o.

 

am inlocuit la ea urmatorele:

-pompa motorina

-filtru

-senzori presiune rampa

-senzor temperatura motor

-senzor de pe axa cu came care comanda injectia

 

maine o sa incerc cu niste injectoare de pe alta masina care merge perfect

 

 

IDEI VA ROG :blink: :) :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Daca schimbi debitmetrul, din cate am mai citit pe forum, trebuie facuta resoftare.

 

Poate ca degeaba ai tot schimbat piese de pe masini bune, daca nu ai si umblat la soft.

255585[/snapback]

 

 

nu am schimbat debitmetrul

Link to comment
Share on other sites

nu am schimbat debitmetrul

255587[/snapback]

 

Stiu ca nu l-ai schimbat, dar asa cum pentru un schimb de debitmetru pana nu resoftezi, masina va merge tot la fel de prost, e posibil ca si pentru alte piese sa fie aceasi faza.

 

Daca la un 320d, nu al tau sa zicem, i se duce debitmetrul, si proprietarul va lua un debitmetru nou, sau unul de pe o masina fara probleme, si il pune pe masina lui, tot la fel de prost va merge masina daca nu ii face resoftare.

Link to comment
Share on other sites

sa iti dau un exmplu,astazi a venit un 525d care nuu mai mpornea si cand pornea se oprea imediat,i=au schimbat 3 injectoare si fara nici o resoftare masina a pornit la sfert i merge perfect :blink:

 

si e vorba de injectoare,nu de un sezor de temp sa presiune

Link to comment
Share on other sites

Ce eroare apare?Seria din bord corespunde cu seria de caroserie?(are importanta)

255592[/snapback]

 

 

da seria corespunde perfect,nu asta e beleaua,eroare pe care o da si tot o tine minte dupa ce se aprinde prima oara e 4560 eroare data de carsoft :blink:

Link to comment
Share on other sites

da seria corespunde perfect,nu asta e beleaua,eroare pe care o da si tot o tine minte dupa ce se aprinde prima oara e 4560 eroare data de carsoft :blink:

255594[/snapback]

 

Da-i ma foc la carsoftu ala. Nu ti-au zis ce eroare da la AB?

Link to comment
Share on other sites

Daca ai masina cealalta la dispozitie schimba pompa de inalta presiune.

Au verificat daca este pilitura in rezervor, au verificat returul injectoarelor(daca nu sunt cele piezoelectrice)?

255600[/snapback]

 

 

iti dai seam ca nu pot demonta masina omului,era la schimb de brate .....da mai multe detalii despre injecotre

Link to comment
Share on other sites

iti dai seam ca nu pot demonta masina omului,era la schimb de brate .....da mai multe detalii despre injecotre

255602[/snapback]

 

Verifica mai intai daca este pilitura in rezervor si in suportul filtrului de motorina.

Modelele mai noi au injectoare piezolectrice, nu stiu exact cand s-au introdus, si nu poti verifica returul.

Daca un injector este defect si da motorina multa pe retur, cauzeaza lipsa de putere.

Eu as fi schimbat pompa de inalta presiune, daca era masina mea.

Link to comment
Share on other sites

am scos si am curatat pompa de motorina din rezervor,am probat-o separat in motorina,are debit puternic,am testat si schimabat 3 pompe motorina de sub masina,eroarea tot apare peste 3000 rpm,uneori merg chia 10 min sii nu apare,dac o turez pe liber merge ok
Link to comment
Share on other sites

am scos si am curatat pompa de motorina din rezervor,am probat-o separat in motorina,are debit puternic,am testat si schimabat 3 pompe motorina de sub masina,eroarea tot apare peste 3000 rpm,uneori merg chia 10 min sii nu apare,dac o turez pe liber merge ok

255611[/snapback]

 

 

Eu pariez pe pompa de inalta presiune :blink:

Link to comment
Share on other sites

Eu pariez pe pompa de inalta presiune :blink:

255614[/snapback]

dar fii atent,cand o pornesc pentru pima ddata,dimineata,o alerg pana se incalzeste apa la 70-80 grade si nu da nici o eroare,apoi cand se incalzesrte mai mult da imediat cum trec de 3000

Link to comment
Share on other sites

sigur nu e nici de la catalizator si nici de la EGR.. oricum EGR de pe 320d se poate curata f simplu.

si eu ma gandesc la pompa de inalta presiune si la injectoare..

ar fii bine sa poti face un test cu niste piese bune sa vezi daca de la asta e.. oricum stiu ca mai era un 320d pe forum cu problema asemanatoare dar nu mai gasesc topicul..

Link to comment
Share on other sites

sigur nu e nici de la catalizator si nici de la EGR.. oricum EGR de pe 320d se poate curata f simplu.

si eu ma gandesc la pompa de inalta presiune si la injectoare..

ar fii bine sa poti face un test cu niste piese bune sa vezi daca de la asta e.. oricum stiu ca mai era un 320d pe forum cu problema asemanatoare dar nu mai gasesc topicul..

255769[/snapback]

 

 

am pus si alte injectoare si aceasi chestie,o sa incerc si cu alta pompa,dar mai intai sa gasesc... :blink: :)

Link to comment
Share on other sites

IN LEGATURA CU MARTORUL DDE CARE SE TOT APRINDE!

 

pt cei care nu au citit,revin la ideea initiala.

-Masina merge perfect pana la 3000rpm,daca trece de 3000rpm aprinde in bord DDE si nu mai trage,parca e infranata.Daca o opresc si o pornesc ,eroare dispare ,iar masina merge din nou perfect pana la 3000rpm.

ASA

A facut programare si am mers la AB Otopeni,am explicat problema,am bagat masina inauntru si am asteptat in sala 5 ore bune,dupa 5 ore iesi si masina cu tot cu mecanic,cu o lista de piese necasare

piese:  pompa motorina(de sub scaune)

            releu pompa

            filtru motorina

imi spune nenea mecanicul ca daca le scchimb nu o sa mai faca si o sa dispara problema,fiin deja ora 18,plec spre valcea neavand de unde sa mai iau piesele.in valcea am un amic cu un service care se ocupa numai de bmw si surpriza avea in curte 2 sera 3 320d.

  vorbesc cu el sa iau si eu pompa si releul ei dupa una pt un test ca sa nu dau banii aiurea(masina de pe care iau piesa functiona perfect)

 

      inlocuiesc pompa de motorina,filtru nou,releu si masina tot asa face,cum trece de 3000 parca moare,se accelereaza forte geu.

 

o idee ceva,de la cei care au mai patit-o.

 

am inlocuit la ea urmatorele:

-pompa motorina

-filtru

-senzori presiune rampa

-senzor temperatura motor

-senzor de pe axa cu came care comanda injectia

 

maine o sa incerc cu niste injectoare de pe alta masina care merge perfect

IDEI VA ROG :blink:  :)  :)

255584[/snapback]

INCEARCA SI DAI AVANS LA POMPA :) EU ASA AM FACUT SI MERGE (la dereglatu in pitesti 0730920753)

Link to comment
Share on other sites

INCEARCA SI DAI AVANS LA POMPA  :blink: EU ASA AM FACUT SI MERGE (la dereglatu in pitesti 0730920753)

255815[/snapback]

asta e o metoda folosita la aro-raba si tractoare,la masina lui nu as face asa ceva,mai ales ca s-a defectat fara sa umble cineva la motor.

Link to comment
Share on other sites

am un prieten care a patit ceva asemanator. la 3000 rtm intra in avarie si nu mai tragea. a fost la un service si ia spus ca e eroare din motor ca trebuie sa schimbe computerul de bord. a fost la alt service i-au depistat conductele de la vanosurile de la turbo infundate nu avea presiune nu intra turbo.pe loc masina era ok(exact cum spui tu) a desfundat conductele si a schimbat si un vanos.am mai citit pe internet ca la e60 apare problema de soft. poate trebuie sa-ti reinstaleze softul.verifica si sigurantele si releele. dupa parerea mea ar trebui sa mergi pana in Germania cumva (am inteles ca sunt foarte seriosi).numai nici sa mergi cu masina asa defecta atatia km nu e o solutie. pentru ca in romania o sa strici de 2 ori mai multi bani si masina nu o fac.sunt tare curios daca depisteaza problema.bafta.sper sa-ti rezolvi problema cat mai repede si cat mai bine
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.