Jump to content

AM FOST CU MASINA LA AUTOMOBILE BAVARIA! REZULATUL


Recommended Posts

Parca are motor cu injectie common-rail,poti sa modifici avansul la pompa de inalta presiune? :)

255945[/snapback]

 

 

nu poti modifica nimik,pompa e simpla nu are nici un fel de reglaj,reglarea se face prin valva de pe ea(un senzor ).

 

 

AM DESCOPERIT

 

daca o accelerez treptat,masina urca peste 3000 ajunge chiar pe rosu si nu apreinde nici eroare

 

DECI

 

doar daca o calc brusc peste3000 aprinde eroarea :blink:

 

am masurat astazi pe tester presiunea scoasa de pompa de inlata presiun si la mine si la 320d acelasi an,diferenta e foarte mica 10-20 bari

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

daca zici ca pompa face presiune, injectoarele nu au nimic, ma duce gandul la o problema a vag-urilor.. turbina intra in limp mode.. nu stiu daca e si cazul tau dar cred ca cel mai aproape ar fii sa vezi exact eroarea data pe tester bmw apoi om cauta si noi sa vedem ce inseamna si de la ce poate sa fie.. asa isi da cu parerea fiecare si masina tot nu merge bine..
Link to comment
Share on other sites

fii sa vezi exact eroarea data pe tester bmw apoi om cauta si noi sa vedem ce inseamna si de la ce poate sa fie.. asa isi da cu parerea fiecare si masina tot nu merge bine..

255981[/snapback]

 

Pai daca cei de la reprezentanta BMW-ului din Romania, cu testerul in fata, cu oamenii specializati in Germania,cu erorile mura in gura, nu au rezolvat problema cred ca sansa mai mare are daca ne dam noi cu presupusul :blink:

Link to comment
Share on other sites

nu poti modifica nimik,pompa e simpla nu are nici un fel de reglaj,reglarea se face prin valva de pe ea(un senzor ).

AM DESCOPERIT

 

daca o accelerez treptat,masina urca peste 3000 ajunge chiar pe rosu si nu apreinde nici eroare

 

DECI

 

doar daca o calc brusc peste3000 aprinde eroarea :blink:

 

am masurat astazi pe tester presiunea scoasa de pompa de inlata presiun si  la mine si la 320d acelasi an,diferenta e foarte mica 10-20 bari

255949[/snapback]

 

verifica traseele pe care intra aerul in motor... vezi sa nu fie ceva pe acolo care sa limiteze debitul de aer de la un anumit nivel in sus... iti spun asta pentru ca acum 1 luna un amic de-al meu cu un Renault Scenic, mergand spre mare pe A2, m-a sunat sa-mi zica de masina lui (cu un motor turbo diesel) nu mai depaseste 90-100 km/ora... a ajuns cu greu la Constanta si la o verificare rapida am gasit o vrabiuta infipta in fata masinii in zona prin care trage masina aerul pentru motor... turbina, pentru ca nu avea suficient aer, nu functiona si uite asa masinuta lui era o caruta in toata regula... vezi sa nu ai ceva pe acolo si sa-ti limiteze debitul de aer fapt ce ar duce la un simptom asemanator cu ceea ce ti se intampla tie...

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ce ti-a recomandat clas520i e cel mai sigur: Germania.

 

Ca la noi dupa cum se pare service-urile nu pot decat sa-si dea cu parerea. Sincer nu inteleg cum ii autorizeaza BMW sa functioneze daca nu sunt capabili sa dea un diagnostic corect.

Link to comment
Share on other sites

pai nu am ai rezista si am trimis mail la Bmw in germania si am explicat acolo problema de la Bmw romania,mi-au cerut oamneii Vin-ul ,.acum astep mail de la ei

e posibil ca sa trimt masina in germania pe banii AB Germania

Link to comment
Share on other sites

pai nu am ai rezista si am trimis mail la Bmw in germania si am explicat acolo problema de la Bmw romania,mi-au cerut oamneii Vin-ul ,.acum astep mail de la ei

e posibil ca sa trimt masina in germania pe banii AB Germania

256229[/snapback]

Pai nu ne zici si noua ce cod de eroare ai gasit pe tester?

Deci, daca inteleg eu bine, apare cand e calda, numai in sarcina si la peste 3000 de ture?

320 d de 150 cp, common-rail, nu?

Link to comment
Share on other sites

sa va povestesc

 

Am fostr la AB otopeni,am bagat masina pentru retestare,de unde a reiesit ca pompa de inalta presiune e defect,costa cam 32 mil,bine am zis ca sa o inlocuiasca,am lasat masina acolo pentru inlocuire,astazi cand trebuia sa o iau ,am dt un telefon ca sa nu fac drumul degeaba.

 

SURPRIZA!!! imi spune ca pompa sa inlociut e ok,dar a aparut o alta problema masina nu mai porneste acum,defapt porneste si cand accelerezi moare motorul!

 

 

ce sa le fac fratilor,un mail in Germania la BMW credeti ca ajuta :blink:

Link to comment
Share on other sites

ajuta

vor deveni mult mai interesati sa iti rezolve problema

257982[/snapback]

 

 

am trimis ,nu stiu cred ca o scrisoare e mai buna,tata e cetatean german si o sa il pun sa o lase lka bmw in GERMNAI DIRECT.

 

AM cerut sa imi de0-a mecanicul la telefoen ,pt ca chestia cu porniere ,din cate stiu eu ,e din cauza senzorului de pe axa cu came ,care daca axa cu came nu e pusa la'punct' pe zenzor nu comanda injectia,dar au zis ca nu e nevoie sunt oameni specializati acolo :blink:

Link to comment
Share on other sites

am trimis ,nu stiu cred ca o scrisoare e mai buna,tata e cetatean german si o sa il pun sa o lase lka bmw in GERMNAI DIRECT.

 

AM cerut sa imi de0-a mecanicul la telefoen ,pt ca chestia cu porniere ,din cate stiu eu ,e din cauza senzorului  de pe axa cu came ,care daca axa cu came nu e pusa la'punct' pe zenzor nu comanda injectia,dar au zis ca nu e nevoie sunt oameni specializati acolo :blink:

257983[/snapback]

 

numai capete in gura merita

Link to comment
Share on other sites

am trimis ,nu stiu cred ca o scrisoare e mai buna,tata e cetatean german si o sa il pun sa o lase lka bmw in GERMNAI DIRECT.

 

AM cerut sa imi de0-a mecanicul la telefoen ,pt ca chestia cu porniere ,din cate stiu eu ,e din cauza senzorului  de pe axa cu came ,care daca axa cu came nu e pusa la'punct' pe zenzor nu comanda injectia,dar au zis ca nu e nevoie sunt oameni specializati acolo :blink:

257983[/snapback]

Sunt niste incompetenti cei de la BMW de la noi si pe langa asta nici nu isi bat capul prea mult. Politica e sa inlocuiasca cat mai mult din masina...daca ar putea te-ar pune sa cumeri una noua.

Link to comment
Share on other sites

am pus si alte injectoare si aceasi chestie,o sa incerc si cu alta pompa,dar mai intai sa gasesc... :blink:  :)

255812[/snapback]

aceiasi problema am si eu e46 320d 110 kw nu se tureaza mai mult de 3500 ture si cind ajung la 3000 3300 ture se aprinde martorul dde :) nu ii pot da de cap ; prea multe variante si nu am cum sa le incerc pe toate , groaznica problema ; sorry ca nu te pot ajuta cu un sfat

Link to comment
Share on other sites

Problema asta e similara cu o defectiune tipica la TDI-urile de la VAG. Nu stiu daca se aplica si in cazul BMW, dar merita verificat.

 

Daca o supapa de pe circuitul de vacuum care comanda vanele turbinei este blocata sau vanele in sine agata in timpul cursei pe care o fac, atunci este posibil sa se creeze o suprapresiune pe circuitul de admisie si motorul sa intre in limp mode. Se rezolva prin curatarea turbinei si/sau inlocuirea supapei su furtunelor de pe circuitul de vacuum.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.