Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

Eroare alternator bmw e90


Recommended Posts

Salutare,

 

Azi am facut o diagnoza cu Ista pe bmw-ul meu 318d e90 122cp 2005 si am constatat o eroare la alternator (cod 004A07).

Mentionez ca nu am sesizat niciun semn care sa ma duca cu gandul ca ar fi ceva defect la alternator, mai exact masina porneste si merge bine.

Puteti sa ma ajutati cu un sfat referitor la aceasta eroare, ce inseamna exact si ce anume trebuie facut pt a o remedia?

 

Va multumesc,

Cristian

post-56154-0-06759600-1588361974_thumb.jpeg

Edited by krse90
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu stiu ce reprezinta dar pare mai mult o eroare de comunicare! In locul tau as testa cat incarca alternatorul, posibil sa fie mufa, cablu sau chiar partea electronica cu probleme!

Cu toti consumatorii porniti ar trebui sa iti incarce minim 14 V! Daca nu incarca 14 V recomand sa ii schimbi regulatorul de tensiune, operatiunea foarte usoara, mai mult dureaza sa il montezi si demontezi de pe motor!

Link to comment
Share on other sites

Ai incercat sa te uiti la "Details"pentru eroarea aia ? Normal cand intri la eroare ai description, wiring diagrams si ce sa verifici - daca tot ai ISTA. BSD la BMW se refera la Bit Serial Data . Probabil alternatorul nu primeste semnal cum sa incarce, de la DDE sau poate alt modul . Problema trebuie investigata mai in amanunt de cineva specializat.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da... rar gasesti un regulator care sa nu ti de a eroare pe diagnoza, atunci când ĂŽl reconditionezi. Eu am pus un regulator mai scump si cicĂŁ cel mai ok pe E60 si nu am avut eroare, nu mai țin minte ce firma.

 

E destul de cunoscuta aceasta problema la Bmw când se recondiționeazĂŁ alternatorul.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Salutare, poate ati mai intalnit problema si ma puteti ajuta. O sa incep cu prostia pe care am facut o, am schimbat garnitura la termoflotul de ulei si a trebuit sa deconectez borna cu minus de la baterie toate bune si frumoase numai ca a trebuit sa scot si plusul de pe alternator si plusul de la releul de bujii. Am montat tot la loc numai ca borna de pe alternator am montato gresit a facut masa cu carcasa alternatorului fara sa-mi dau seama am pus borna la baterie si s-a incins pana a topit umpic borna. Acum am schimbat alternatorul din dezmembrari ca cel original incarca 15.89, am descoperit ca si cel inlocuit tot cam acolo incarca 15.78V am deconectat firul de la releul de bujii a scazut la 14. 66 V dar pe tester OBD cand sta masina mai mult si masor prima incarcare dupa pornire da o eroare de alternator si voltajul este la 14, 76 si scade dupa un tim si ramane la 14, 64. Intrebarea mea este sa fie de vina si cablul de minus  de la baterie defect (IBS ul)? 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.