Jump to content

Pornire grea la rece si la cald


Recommended Posts

Imi cer scuze daca am deschs un topic si mai era unu, nu l-am gasit.

Am o problema si sper sa aud pareri de la voi sa bad ce pot face, am um bmw e46 320d 136cp in urma cu ceva timp am schimbat pompa de injectie, si de atunci nu mai porneste doar la a doua cheie sau nici atunci cateodata porneste cateodata nu, ca e cald ca e rece motoru tot porneste greu, dau pana descarc bateria si tot nu porneste cateodata porneste la a doua cheie sau chiar la prima am fost la tester si nu are nici o eroare, electeoromotoru invarte de rupe si tot nu porneste. la ce sa ma uit?

Astept pareri.

Va multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Probabil de la pompa, nepusa la punct.

O sa caut topicul cu ideea.

 

Edit: din pacate nu il gasesc.

Sunt sigur ca am citit aici acum cateva zile..

 

As sugera tot pompa(mai ales daca acolo ai umblat ultima oara de cand nu merge).

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Greu de spus daca nu ai erori. Sigur ai pus INPA ca tester? Nu pune alte testere ca de multe ori mai rau faci si te indruma gresit.

Daca face asa de cand ai schimbat pompa, verifica avansul pompei sau tot pompa sa fie vinovata! Merul este regulat? Ce consum ai?

8 9 la suta la service care face numa bmw-uri am dus-o dar mentionez ca am incercat sa vad porneste trasa sau impinsa si porneste din prima, doar cand dau sa pornesc nu porneste tot timpul.

 

Probabil de la pompa, nepusa la punct.

O sa caut topicul cu ideea.

 

Edit: din pacate nu il gasesc.

Sunt sigur ca am citit aici acum cateva zile..

 

As sugera tot pompa(mai ales daca acolo ai umblat ultima oara de cand nu merge).

Sa cumpar alta oare sau ce sa fie, mentionez ca trasa sau impinsa porneste daca dau sa pornesc nu porneste.

Link to comment
Share on other sites

..de ce porneste trasa..

 

Pentru ca impulsul dat de impingere, desigur compresie.. curentul corespunzator pe injector.. sunt ok / dar lipsa presiunii data de pompa pe cilindrul respectiv e compensata de energia venita din impingere..

Stiu ca si un grad diferenta in distributie poate sa nu mai porneasca motorul (NICI IMPINS) la schimbul filtrului de motorina.. Motor care inainte pornea aproape sfert..

 

(Aceasta situatie incalcita de necesitate a pune la punct pompa vp44 a fost rezolvata cu pompa de generatie mai noua pe E90 unde pompa nu mai trebuie pusa la punct.

Am schimbat eu una si stiu.)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Presiune suplimentara nu vine, doar creste temp amestecului carburant in camera de ardere si automat se produce detonatia, motorul pornind in acest fel si cu presiune mai scazuta in rampa...

Cred ca e mai valid raspunsul tau.

Probabil n-ar porni iarna nici trasa..

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

..de ce porneste trasa..

 

Pentru ca impulsul dat de impingere, desigur compresie.. curentul corespunzator pe injector.. sunt ok / dar lipsa presiunii data de pompa pe cilindrul respectiv e compensata de energia venita din impingere..

Stiu ca si un grad diferenta in distributie poate sa nu mai porneasca motorul (NICI IMPINS) la schimbul filtrului de motorina.. Motor care inainte pornea aproape sfert..

 

(Aceasta situatie incalcita de necesitate a pune la punct pompa vp44 a fost rezolvata cu pompa de generatie mai noua pe E90 unde pompa nu mai trebuie pusa la punct.

Am schimbat eu una si stiu.)

Si ce ma sfatuiti sa fac? Scchimb pompa sau la ce sa ma uit?

 

Mentionez ca masina trage de rupe nu are nici o simptoma, doar atat ca pornestr greu, in reste merge perfect nu trepideaza sta la relantii nu are oscilatii, merge perfect dupa pornire

Link to comment
Share on other sites

Pune pompa la punct (la specialist) si apoi inapoi pe masina.

O sa incerc din nou am incercat acuma seara, am traso o pornit, am oprito si dupa o secunda am pornit inapoi de fiecare data pornea dupa o secunda dar daca o las 1 min nu mai porneste

Link to comment
Share on other sites

Si ce ma sfatuiti sa fac? Scchimb pompa sau la ce sa ma uit?

 

Mentionez ca masina trage de rupe nu are nici o simptoma, doar atat ca pornestr greu, in reste merge perfect nu trepideaza sta la relantii nu are oscilatii, merge perfect dupa pornire

 

verifica si piesa nr.16 - vezi aici

Link to comment
Share on other sites

Salutare la toatĂŁ lumea!!! Bmw e90 2005 automat, ieri am pus 20 l motorina de la un peco non name fiind ĂŽn graba, iar dupĂŁ ce am oprit masina și am pornit o iar a tremurat un pic și relantiul oscila! Am mers vreo 2 km ĂŽn 3000 ture și deja ĂŽn sarcina (doar când accelerez și plec, la relanti nu se aude) se aude un țĂŁcĂŁnit!!! Ăn prima faza zic ca s a bulit un injector! Ăntrebarea mea este dacĂŁ pot sa mai merg asa cu ea sa ii pun un aditiv ceva poate poate cine știe! Azi dimineațĂŁ a pornit greu dar nu mai oscileazĂŁ turometrul, doar tacaneala asta ĂŽn sarcina! Mulțumesc pt eventualele sfaturi
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Presupun ca la peco no name era mai ieftina.

Acum probabil ca ai aflat pe propria piele ca masina nu merge cu orice se numeste motorina-no-name.

Sincer, daca ai avut rezervorul aproape gol, scoate tot di rezervor si pune de data asta cea mai scumpa, jumatate.. si dupa ce se duce jumatea asta mai pune jumatate de rezervor mai pune cate un litru din motorina-n-name si asa scapi de ea in timp.

 

Nu cred ca o sa gasesti sugestie mai buna.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Merci pt sfat!!! Am pus aditiv am mers vreo 10 km pe modul manual cu treapta a 3 a ĂŽn 3000 turații iar tacaneala a dispĂŁrut doar ca acum ĂŽmi da eroarea de engine fault in bord iar in diagnoza zice rail pressure quantity control!!! Motorul merge super bine doar dacĂŁ vreau sa ii dau talpa ma pune ĂŽn nas și se oprește masina dupĂŁ trebuie sa șterg erorile pt ca altfel nu pornește!!! Luni schimb și filtrul de motorina și cred ca dupĂŁ cum ai spus tu sa dau toatĂŁ motorina jos și sa bag direct de aia aditivata!!! Altceva sper sa nu se strice!!!
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu ar trebui sa zica ceva de senzor ĂŽn eroare? Nu știu, zic și eu, ea merge foarte bine pana ĂŽn momentul când ii dau talpa mai tare, logic ce ĂŽnțeleg eu mergând cu ea nu ii ajunge destulĂŁ motorina!!! Ma gândesc ca motorina a fost foarte proasta sau cu mizerie, mi a țĂŁcĂŁnit și un injector, dupĂŁ ce am pus aditiv nu a mai țĂŁcĂŁnit injector ul, totul frumos și bine pana ii dau talpa, și apare câteodatĂŁ doar o singura eroare de rail pressure quantity control la care ĂŽmi ĂŽntra masina ĂŽn limp mode, dacĂŁ o șterg și merg iarĂŁși ĂŽncercând din nou talpa mai agresiv ĂŽmi da vreo 3 erori cu rail pressure quantity control și masina se oprește ĂŽn mers și nu mai porneste! Șterg erorile și dupĂŁ totul e normal pana ĂŽncep sa merg mai agresiv!! Sper ca ĂŽnțelegi
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.