Jump to content

Comenzi volan nefunctionale 320d


Recommended Posts

Va salut, nu functioneaza comenzile pe volan deloc, este si martorul airbag aprins in bord si am demontat pe acolo dar toate firele erau conectate, care ar putea fi problema ? Spirala ? Si alta problema ar fi un joc mic in volan in mers pe drum drept, care nu stiu de la ce ar putea fi, mentionez ca este un e46 coupe din 2005.
Link to comment
Share on other sites

Da, am mai scris un topic dar in categoria gresita, m-am grabit si nu mi-am dat seama, ma gandeam ca spira e, dar nu eram sigur ca, claxonul functioneaza, o sa inlocuiesc spira. Abia am cumparat masina si mi s-a zis ca a incercat cineva sa o faca dar s-a dat batut, probabil nu si-a dat seama ca spira e de vina, chestia e ca eu am demontat pana la spira si am observat ca are o mica tija metalica, din cate am citit aia nu trebuie sa fie rupta, la mine e. La axul coloanei nu stiu daca s-a umblat sincer. Edited by marian ionut
Link to comment
Share on other sites

Asa arata spira in conector:

 

 

Asa arata spira in carcasa ei.

 

Cand se rupe practic se smulge din conector pentru ca atunci cand se umbla la volan demontandu-l, sau axul intra 180 de grade rotit din greseala, crede-ma am patit-o, spira (practic spirele, ca sunt doua daca volanul are airbag si butoane pe volan..) se rupe pentru ca nu sunt prevazute decat sa permita 2 rotiri la stanga si 2 rotiri la dreapta (din pozitia dreapta) a volanului.

 

Daca spira din greseala e conectata o rotire la stanga si 3 rotiri la dreapta fata de pozitia drept inainte a volanului, sigur se va rupe (din stanga) fiind trasa din conectorul/conectorii in care e fixata..

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am inteles, o sa o inlocuiesc astazi, sa speram ca de la asta e problema. In legatura cu jocul in volan, se simte jocul numai pe drum drept si este de circa 2-3 cm sa zic, sper sa fie din ax si nu din caseta. Ciudat e ca nu imi aduc aminte sa-l fi avut, o singura data am luat maxim de volan dreapta si cand am vrut sa iau stanga s-a simtit blocat si am fortat, poate s-a rupt ceva.
Link to comment
Share on other sites

Demonteaza cat poti si vezi de unde vine jocul.

1cm e un joc mare.

Nu e bine deloc sa mergi cu masina asa.

Lasa spira in pace deocandata. Directia masinii e mai importanta.

 

Cand o fi sa schimbi spira, in carcasa ei o sa vezi un piciorus din plastic pe care daca il tii apasat poti roti de partea din centru care practic ramane fixa in realitate se roteste, iar exteriorul sta fix.

In fine, daca nu tii apasat acel pin, dar continui rotirea, o sa vezi ca se blocheaza de 4 ori de la un capat la celalalt ceea ce reprezinta rotirea volanului de la maxim stanga la maxim dreapta. Tu trebui sa te opresti la jumatate! Practic jumatate de lungime de spira disponibila in timpul rotirii volanului la stanga respectiv la dreapta.

Rotile masinii trebuie obligatoriu sa fie drepte cand pui spira cea buna pe masina.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.