Jump to content

Problema e60 535d 2007


razvan_rr

Recommended Posts

Salut,

Mi-a aparut si mie o problema la un e60 535d, 2007 (~280 000 km). Totul a inceput cu conducta de aer (partea dinspre clapeta de control pt admisie aer) care s-a crapat. Am inlocuit-o dupa 1000km s-a crapat din nou. Am fost sfatuit sa pun pe original ca poate tine, ceea ce am si facut. Pana a ajuns comanda, am mers cu conducta crapata vreo saptamana, majoritatea timpului in oras. Cum la mers lejer imi schimba pe la 1800 ture, aproape nu am simtit ca am vreo problema. Am schimbat conducta cu cea originala, si cand am vrut o testez, am observat ca se tura foarte greu pana pe la 3000 si ceva de ture, si apoi parca se dadea drumul la ceva, si era puterea/cuplu care trebuia. Am pus pe tester si a iesit problema la clapeta de control pt admisie aer. Explicatia care am primit-o era ca din cauza ca nu se deschidea cat trebuie, se facea presiune mare, si de aici imi crapau conductele.

Am schimbat clapeta (am pus PIERBURG) si simt o inbunatatire sa spunem de 10-20 la suta, adica urca in ture putin mai repede. Dar totusi intre 2000 si 3500 nu e ce trebuie ca putere/cuplu. Si se tureaza mai greu decat normal. Dupa 3500 parca se trezeste si e cum ar trebui. Daca ii dau kick down e aceeasi masina ca inainte.

Ma puteti ajuta cu un sfat ce ar putea sa fie sau ce as putea sa verific? Este ceva care trebuie setat/resetat la clapeta? Am schimbat-o la un mecanic oarecare.

Link to comment
Share on other sites

Clapeta aia (throttle valve se cheama) ar trebui sa dea o eroare pe tester daca nu se deschide bine . Motive ar fi ca e defecta sau e prea murdara - in spate e EGR parca . Poti sa cureti EGR si galeria de admisie, dar ar trebui sa faci o diagnoza specializata care sa includa si test de charge pressure/air mass .

Mie mi se pare o obstructionare prea mare ca sa iti sparga furtunul de aer - deci ori clapeta nu functioneaza cum trebuie (apare eroare) ori ai alta obstructie ,murdarie ori swirl valves (clapetele din galerie) defecte/blocate .

Link to comment
Share on other sites

Ai probleme cu supapa de bypass intre turbine sau cu turbina mare, d-asta nu se tureaza. Verificat cele 3 electrovalve si schimbat toate vacuum-urile si problema se rezolva 100%. Vezi ca 90% dintre mecanici NU stiu sa puna corect vacuum-urile Edited by matose
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.