Jump to content

Schimbat injector, problema persista.


Recommended Posts

Salut baieti!

Revin cu o problema la al meu 520d F10.

Deci problema a inceput asa:

Intr-o dimineata pornita la rece, oscila turometrul groaznic, masina tremura (batea asa concomitent cu oscilatia turometrului).La primul Stop a murit motorul, am pornit-o iar, a mers ok.

Fast forward-dusa la service problema pe injectorul cilindru 4(valori foarte mari pe ista la rece in rest perfecte) si valva egr.

schimbat cu injector nou BOSCH si codat, valva egr ramanea foarte usor blocata, am curatat o am dat o cu solutii, nu mai am eroare pe ea.(urmeaza sa o schimb)

Mi-am cumparat tester, problema este exact la fel, valorile pe ista ale injectorului pe cilindrul 4 sunt de +3 la pornire iar daca o tin turata intre 1000-1500 de turatii ajunge pana la 6 pe rosu,iar cand revine turometrul la relanti masina vibreaza toata violent.Dupa 5 minute isi revine si merge perfect.In tot acest timp baga un miros groaznic de gaze sau ars nu imi dau seama exact, este intepator.

Tin sa mentionez ca am vrut sa trimit toate injectoarele la verificat.La buzau mi s a zis ca astea nu se rectifica/verifica. iar in bucuresti ca nu le verifica.

Am fost si la alt service specializat BMW, mi au spus ca este racitorul EGR si bujiile+releu.

Acum intrebarea mea este are cum sa fie egr-ul de vina pentru aceste probleme?Cum au verificat ei Racitorul egr ca eu stiam ca nu prea se poate verifica pe ista.

La service mi-au mai spus ca motorul este in parametrii buni, nefiind deloc pilitura pe filtru de ulei.

Multumesc de ajutor!

Edited by Madd95
Link to comment
Share on other sites

Racitorul EGR, clasicul defect al lui este ca acesta se sparge la interior si scapa antigel in admisie.. eu asta imi amintesc ca se intampla. Altceva nu are ce sa i se intample, in general.

 

Sigur racitorul si nu termostatul?

 

Ce motor are masina?

 

(Probabil injectoarele sunt piezo de aceea nu se verifica, cu toate ca ar putea sa iti spuna ceva despre ele.. sau rectifica)

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mersi de raspunsul rapid!

Masina are motorul n47 de 2l.

Nu stiu daca racitorul sau termostatul, ei mi au spus ca racitorul nu functioneaza in parametrii.

Sa incerc si schimbarea racitorului+bujii si sa vad dupa aceea?

Dar daca face tot asa..racitorul e destul de costisitor.

Nu inteleg de ce injectorul are asa valori, daca e schimbat nou.

Ce poate influenta acest lucru?

Mentionez ca si consumul mi se pare un pic mai ridicat fata de inainte.(sau poate doar sunt paranoic)

Edited by Madd95
Link to comment
Share on other sites

 

La service mi-au mai spus ca motorul este in parametrii buni, nefiind deloc pilitura pe filtru de ulei.

Dar un test de presiune pistoane-cilindri ti-au facut?

Ca eu cred ca injectorul dus, pana ti-ai dat tu seama el si-a cam facut de cap acolo unde era..

 

Nu injectorul nou, injectorul vechi ar fi putut face paguba.

 

Am zis TERMOSTAT EGR nu racitor.

Sunt doua lucruri, piese diferite.

Termostatul POATE iesi din parametri; racitorul nu prea.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dar un test de presiune pistoane-cilindri ti-au facut?

Ca eu cred ca injectorul dus, pana ti-ai dat tu seama el si-a cam facut de cap acolo unde era..

 

Nu, asta nu am facut desi intentionam. Cred ca o sa incerc si asta.

 

 

Am zis TERMOSTAT EGR nu racitor.

Sunt doua lucruri, piese diferite.

Termostatul POATE iesi din parametri; racitorul nu prea.

 

Iti las pasaj din Fisa de verificare de la ei.

"Racitor egr nefunctional LA capacitate, de

inlocuit kit complete."

Link to comment
Share on other sites

Kitul ala contine termostatul EGR.

Restul e lejer jaf la buzunare.

 

Dar poate mai au si altii alta parere.

 

Eu zic ca daca nu dac cu fum albastru, lasa in pace racitorul; piesa aia patratoasa.

 

Pune vinul masinii sa ne lamurim daca piesele (90%) pot fi cumparate separat.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Kitul ala contine termostatul EGR.

Restul e lejer jaf la buzunare.

 

Dar poate mai au si altii alta parere.

 

Eu zic ca daca nu dac cu fum albastru, lasa in pace racitorul; piesa aia patratoasa.

Mersi de ajutor, masina nu da nici un fel de fum.

 

VIN: WBAFW110X0C657137

Link to comment
Share on other sites

Mersi de ajutor, masina nu da nici un fel de fum.

 

VIN: WBAFW110X0C657137

Ceea ce este EGR cooler ar fi termostatul.. poate fi cumparat separat, este numarul 3 din desen.

 

Nu pot localiza asa usor la N47 exact care ar fi termostatul pentru ca nu m-am lamurit unde este EGRul propriu-zis..

Poate pot altii sa arate care ar fi EGRul. Eu am M47 iar la ala e super usor de aratat.

 

Oricum te-am lamurit ca poti sa o iei separat de kit. Pe kit ai fi platit mai mult, inutil, si manopera.. baieti mecanici destepti.

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cazusi pe mana mesterului :))))

N47 si N57 NU au termostat EGR, doar termostat principal!

Piesa 3 este EGR-ul propriu zis. Cand acesta este defect, nu mai inchide/deschide cum trebuie si da, poate fi de acolo problema.

Exista test in ISTA pentru a vedea daca functioneaza corect EGR-ul, insa, in cazul tau, trebuie facut testul cu motorul rece... daca spui ca atunci cand se incalzeste merge ok.

De asemenea, cand ai montat noul injector, l-ai inregistrat cu ISTA in calculatorul masinii? Dupa aceea, au resetat valorile pe injectie?

Pentru racitorul EGR exista recall si ti-l schimba gratuit. Suna/mergi la reprezentanta si te verifica in baza de date imediat.

In locul tau, as cumpara EGR nou... ca oricum face probleme si daca ai recall pe racitor, si mai bine... vei avea ambele piese noi.

Bafta!

 

PS: acesta e codul pt EGR conform VIN-ului pe care l-ai pus:

11717810871

 

Edited by DJ Allexinno
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am zis ca intra unul care stie mai multe.

Asa este se pare ca nu au mai pus termostat; au pus un arc:

"The EGR duct from the EGR cooler to the

intake manifold is cast into the cylinder head.

At the intake manifold, the exhaust gas is

ultimately mixed with the fresh air.

EGR valve

The EGR valve controls the return of exhaust

gas to the air intake system. It is located

upstream of the EGR cooler and therefore

subjected to high thermal loads. However, the

component itself is not cooled. This is not

essential because it is controlled by a vacuum

canister. Electrical EGR valves are much more

sensitive to thermal load.

As previously mentioned, the EGR valve is

opened in response to negative pressure. An

electropneumatic pressure converter (EPDW)

trolled b

the DDE by means of a pulse-

width-modulated signal (PWM signal). The

EPDW then places a corresponding negative

pressure on the vacuum canister of the EGR

valve. This causes the EGR valve to open

against the force of a spring.

The PWM signal determines the negative

pressure, and the negative pressure

determines the opening dimension of the

valve. In this way, it is possible to have a

defined volume of exhaust gas recirculated.

With a pulse width of 10 %, the EGR valve is

fully closed and, at 90 %, it is fully open."

 

 

I-auzi este si recall.

 

Hotii aia care vroiau bani pe kit ti-au zis asa ceva?

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am zis ca intra unul care stie mai multe. Dar EGR valve ce este, intreb doar..?

 

I-auzi este si recall.

 

Hotii aia care vroiau bani pe kit ti-au zis asa ceva?

 

Termostat in orice caz, nu e! :)))

Este supapa/valva EGR actionata electric, spre deosebire de generatiile mai vechi, unde supapa/valva EGR era actionata vacuumatic de catre o electrovalva variabila.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cazusi pe mana mesterului :))))

N47 si N57 NU au termostat EGR, doar termostat principal!

Piesa 3 este EGR-ul propriu zis. Cand acesta este defect, nu mai inchide/deschide cum trebuie si da, poate fi de acolo problema.

Exista test in ISTA pentru a vedea daca functioneaza corect EGR-ul, insa, in cazul tau, trebuie facut testul cu motorul rece... daca spui ca atunci cand se incalzeste merge ok.

De asemenea, cand ai montat noul injector, l-ai inregistrat cu ISTA in calculatorul masinii? Dupa aceea, au resetat valorile pe injectie?

Pentru racitorul EGR exista recall si ti-l schimba gratuit. Suna/mergi la reprezentanta si te verifica in baza de date imediat.

In locul tau, as cumpara EGR nou... ca oricum face probleme si daca ai recall pe racitor, si mai bine... vei avea ambele piese noi.

Bafta!

 

PS: acesta e codul pt EGR conform VIN-ului pe care l-ai pus:

11717810871

Salut!

Injectorul l am scris,da.

De asemenea am deschis si capacul de la egr intr-o zi si aceasta facea ca in video-ul urmator.(nu stiu daca este normal sau nu)

 

de asemenea, stiam de recall doar ca pe bmw site cand bag la recalls la vin-ul meu spune ca nu am nici un recall.

Ce am observat in schimb este ca carligul de la egr cand loveste tare inapoi parca atunci apar si bataile in masina.

O sa l schimb, si maine sun si la bmw sa vedem daca e recall pe racitor.

Exista posibilitatea ca valorile mari pe injector sa fie de la aceasta valva egr ?(si de ce doar pe unu dintre ele)

Edited by Madd95
Link to comment
Share on other sites

Am zis ca intra unul care stie mai multe.

Asa este se pare ca nu au mai pus termostat; au pus un arc:

"The EGR duct from the EGR cooler to the

intake manifold is cast into the cylinder head.

At the intake manifold, the exhaust gas is

ultimately mixed with the fresh air.

EGR valve

The EGR valve controls the return of exhaust gas to the air intake system. It is located upstream of the EGR cooler and therefore subjected to high thermal loads. However, the component itself is not cooled. This is not essential because it is controlled by a vacuum

canister. Electrical EGR valves are much more sensitive to thermal load.

As previously mentioned, the EGR valve is opened in response to negative pressure. An electropneumatic pressure converter (EPDW)controlled by the DDE by means of a pulse- width-modulated signal (PWM signal). The EPDW then places a corresponding negative pressure on the vacuum canister of the EGR

valve. This causes the EGR valve to open against the force of a spring.

The PWM signal determines the negative pressure, and the negative pressure determines the opening dimension of the valve. In this way, it is possible to have a defined volume of exhaust gas recirculated.

With a pulse width of 10 %, the EGR valve is fully closed and, at 90 %, it is fully open."

 

 

I-auzi este si recall.

 

Hotii aia care vroiau bani pe kit ti-au zis asa ceva?

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salut!

Injectorul l am scris,da.

De asemenea am deschis si capacul de la egr intr-o zi si aceasta facea ca in video-ul urmator.(nu stiu daca este normal sau nu)

 

de asemenea, stiam de recall doar ca pe bmw site cand bag la recalls la vin-ul meu spune ca nu am nici un recall.

Ce am observat in schimb este ca carligul de la egr cand loveste tare inapoi parca atunci apar si bataile in masina.

O sa l schimb, si maine sun si la bmw sa vedem daca e recall pe racitor.

Exista posibilitatea ca valorile mari pe injector sa fie de la aceasta valva egr ?(si de ce doar pe unu dintre ele)

 

Uneori nu apare pe site dar in sistem la ei este recall. Oricum, daca nu a fost schimbat, sigur te baga la verificare si ti-l schimba 99%.

Da, pot sa fie de la valva EGR problemele. Valva aia EGR nu prea ai cum s-o ungi... tija aceea se blocheaza uneori si/sau partea electronica o ia razna.

In alta ordine de idei, uita-te bine la poza de mai jos, aratai-o si mecanicului si verificati daca va uitati la valorile cilindrului/injectorului corect! In ISTA, ordinea e alta dupa cum vezi in poza. (4 e defapt cilindrul 2 in grafic)

 

PS. saiba de cupru vine deja montata pe injectorul nou.... asta daca l-ai pus nou asa cum zici, deci ar trebui sa fie ok.

post-26584-0-47485300-1621532532_thumb.png

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.