Jump to content

Euro 6 in 2013-2014


Ionel Badescu

Recommended Posts

Salut,

 

Ma uitam recent pe autoscout si mobile.de dupa un Seria 3 F30 316/320 diesel/benzina si cand am pus bifa euro 6 mi-a dat incepand cu anul 2012 ceea ce mi-a dat cu virgula.

Cand dau pe google imi spune ca din 2015 e euro 6 cu motorul B48/B47.

Daca am cautat pe google legat de euro 6 2013 am gasit ceva vag doar despre seria 5 nimic de seria 3 316/320.

Din cate stiam pe pre-lci f30 diesel e N47T folosit si pe e90, care era euro 5 din cate stiu, e posibil cumva sa il fi facut euro 6 si vandut in continuare pana in 2015?

Ma intereseaza pnetru ca as vrea un f30 316/320 bezina sau il cel mai rau caz diesel anul 2013-2014.

Va rog frumos sa ma lamuriti si pe mine.

Link to comment
Share on other sites

Am eu Euro 6 N47 din 2013 pe F10, fĂŁrĂŁ Ad-Blue. Am un amic cu un F30, tot N47 din același an și aceeași luna și e Euro 5.

De f10 da am inteles ca e euro 6 de pe net.

Dar ma tot uitam pe mobile.de ca astia pun si f30 de din 2013 euro6. Ma gandeam ca poate e o greșealĂŁ. Ideea e ca nu vreau sa ma in Germania sa o iau si dupa sa ma trezesc ca aici o trece euro5

Link to comment
Share on other sites

De f10 da am inteles ca e euro 6 de pe net.

Dar ma tot uitam pe mobile.de ca astia pun si f30 de din 2013 euro6. Ma gandeam ca poate e o greșeală. Ideea e ca nu vreau sa ma in Germania sa o iau si dupa sa ma trezesc ca aici o trece euro5

 

Daca pe actele de Germania scrie euro 6, atunci o sa iasa euro 6 si aici, exceptiile sunt cele de la euro 2(inclusiv) in jos. Daca iti este frica ca nu este euro 6 si in anunt este trecuta euro 6, spune-i la dealer sa-ti dea poza cu actele, multi nu le dau, trebuie sa stii sa le ceri sa pari interesat. Poti cere si ultima inspectie TUV sa vezi daca masina a avut vreo problema la ultima inspectie. Daca nu vor sa-ti dea cu totul, sugereaza-i la dealer sa pozeze doar rubrica aia.

 

La mine la e39, majoritatea sunt euro 3, iar in anunt era specificat 4. Inclusiv in VIN-ul masinii, masina a fost configurata cu ceva anume de o face euro 4, probabil un alt soft sau alte componente pe evacuare de o face sa polueze mai putin.

 

# 167 Eu4 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu4

 

Ca o paranteza, profita de toate tehnologiile din ziua de azi, ii rogi frumos sa-ti acorde cateva minute prin whatsup, sa auzi motorul, sa vezi bordul, sa vezi ca se aprind toti sensorii pe pozitia 2 la cheie, si dupa ca se string toti la pornirea motorului... ca sa stii cu ce te incurci. Vezi ca sunt foarte reci in general ei ca oameni... ei se asteapta sa o cumperi fara sa pui intrebari, daca vezi ca evita ceva, evita-i si tu.

Edited by Itarachiu
Link to comment
Share on other sites

Daca pe actele de Germania scrie euro 6, atunci o sa iasa euro 6 si aici, exceptiile sunt cele de la euro 2(inclusiv) in jos. Daca iti este frica ca nu este euro 6 si in anunt este trecuta euro 6, spune-i la dealer sa-ti dea poza cu actele, multi nu le dau, trebuie sa stii sa le ceri sa pari interesat. Poti cere si ultima inspectie TUV sa vezi daca masina a avut vreo problema la ultima inspectie. Daca nu vor sa-ti dea cu totul, sugereaza-i la dealer sa pozeze doar rubrica aia.

 

La mine la e39, majoritatea sunt euro 3, iar in anunt era specificat 4. Inclusiv in VIN-ul masinii, masina a fost configurata cu ceva anume de o face euro 4, probabil un alt soft sau alte componente pe evacuare de o face sa polueze mai putin.

 

# 167 Eu4 Exhaust Emissions Norm Abgasnorm Eu4

 

Ca o paranteza, profita de toate tehnologiile din ziua de azi, ii rogi frumos sa-ti acorde cateva minute prin whatsup, sa auzi motorul, sa vezi bordul, sa vezi ca se aprind toti sensorii pe pozitia 2 la cheie, si dupa ca se string toti la pornirea motorului... ca sa stii cu ce te incurci. Vezi ca sunt foarte reci in general ei ca oameni... ei se asteapta sa o cumperi fara sa pui intrebari, daca vezi ca evita ceva, evita-i si tu.

Pai de exemplu la un anunt avea poza la cartea masinii la VIN, restul de vedea prost. Si cand am pus seria pe check vin imi spunea ca are motor n47t.

Oricum o sa ii cer dealer-ului mai multe date, dar teama mea principala era sa nu ma trezesc ca atunci cand o aduc in tara mi-o trece euro 5 pt ca are un motor pus pt cele euro5

Degeaba il pun eu pe el sa ma lase sa ascult motorul pentru ca sunt paralele cu partea mecanica la masini, poate doar sa apelez la un cunoascator sa vada

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.