Jump to content

Valori dpf


Recommended Posts

Salut bĂŁieți ! MĂŁ confrunt cu o problema in legĂŁtura cu dpf-ul. Acum 1 sapt mi-a apĂŁrut martorul de la filtru de particule in bord, am pus diagnoza “ ISTA+“ și mi-a arĂŁtat 48 mlbr la pornire, la 2000 de turati sarea de 130 exagerat de mult. Am fost la bĂŁieți de BCS PERFORMANCE și mi l-au curĂŁțat bineĂŽnțeles ca ĂŽnainte sa ajung am pus mașina pe 3 diagnoze, doar dpf-ul aveam ca eroare. Pe motor nu am absolut nimic sa mi-l ĂŽnfunde, am verificat tot ce se poate. Injectoare, turbo, bujii, releu, termostat si bineĂŽnțeles senzori de pe dpf toti erau perfecti.Mi-au curĂŁțat filtru de particule dupĂŁ ce mi l-au curĂŁțat avea 2 mlbr la pornire atât si la 2000 turati. DupĂŁ 3 zile de la curĂŁțare din nou eroare pe diagnoza cu dpf-ul :)) am verificat valorile si acum am 25 mlbr la pornire, exagerat de mult sa nu mai zic la 2000 de turati ca am peste 70.

 

Ănainte de curĂŁțare.

 

https://ibb.co/VYStChL

 

O poza dupĂŁ 3 zile de la curĂŁțare.

 

https://ibb.co/YDcKTF2

Edited by stefanel
Link to comment
Share on other sites

VerificĂŁ și traseul de aer de la filtru la galeria de admisie . MAF ,vezi ce valoare are ĂŽn comparație cu cat cere ECU.

Ulei mult ĂŽn intercooler ?

Filtrul epurator ?

Posibil și senzor presiune decalibrat !

 

Salutare ! Admisia, egr-ul , clapeta acceleratie sunt curĂŁțate. Senzorul de pe admisie este schimbat pe original. Doar vapori pe furtun de la intercooler, am verificat tot traseul de aer atât și furtunasele și toate sunt in regula. :( epuratorul nu l-am verificat, o sa arunc un ochi sa vĂŁd. Debitmetru l-a verificat și a zis ca e ok.

Link to comment
Share on other sites

Am revenit cu rĂŁspuns in legĂŁtura cu problema cu dpf-ul. Am verificat debitmetrul și este ok ca valori asa cum cere ECU. Am pus insta pe ea si am pornit la drum bineĂŽnțeles ca la relantiu am undeva la 45 mlbr, exagerat de mult pentru un filtru curĂŁțat cu toate ĂŽnainte sa plec de la bĂŁieții ce mi-au curĂŁțat dpf-ul aveam 2 mlbr la pornire :) am pornit la drum cu ea cu insta pus și dupĂŁ 3 min a ĂŽnceput renegearea, temperatura in filtru era undeva la 450 pe acolo pe undeva.. regenerarea nu a ținut mai mult de 3 min, cam puțin la câți mlbr aveam la relantiu :) Dupa un drum de 20 minutele am observat ca regenerarea nu a fost ĂŽnregistratĂŁ… nu ĂŽnțeleg de ce. Pe motor nu am absolut nici o eroare…

 

Ănainte sa plec la drum https://ibb.co/BPJdKzw

 

DupĂŁ regenerarea neĂŽnregistratĂŁ…

 

https://ibb.co/dtGD9Bz

 

ĂncĂŁ ceva, dupĂŁ regenerarea neĂŽnregistratĂŁ, a reapĂŁrut eroarea “ filtru particule “ existența.

Edited by stefanel
Link to comment
Share on other sites

Salut, la un prieten a avut eroare de DPF din cauza la termostat. Nu mai functiona termostatul, a ramas deschis si nu mai ajunge apa la 90 sau cand ajungea rar nu ramanea stabil la 90. Din cauza asta avea regenerari foarte rare si chiar deloc anumite perioade.

 

Poti sa verifici si asta sa vezi temperatura de la antigel cat este si daca se mentine la 90..

Link to comment
Share on other sites

Salut, la un prieten a avut eroare de DPF din cauza la termostat. Nu mai functiona termostatul, a ramas deschis si nu mai ajunge apa la 90 sau cand ajungea rar nu ramanea stabil la 90. Din cauza asta avea regenerari foarte rare si chiar deloc anumite perioade.

 

Poti sa verifici si asta sa vezi temperatura de la antigel cat este si daca se mentine la 90..

 

Salut ! Am verificat termostatul, niciodatĂŁ nu a scĂŁzut sub 90. Nu știu ce sa mai verific, doar sa ma duc mâine la ei…

Link to comment
Share on other sites

Sunt câțiva parametrii importanți care trebuie sa se ĂŽntruneascĂŁ ,ca regenerarea sa se ĂŽntâmple .

 

SĂŁ ai carburant (peste 15 -20 l),senzorul de presiune sĂŁ fie ok ,clapeta shut off sĂŁ funcționeze , sĂŁ nu ai pierderi pe traseul de aer (de la filtru aer ,pânĂŁ la galeria de admisie),

sonda lambda sa fie ok și fĂŁrĂŁ erori , releu bujii și bujii sa fie ok (se face și cu erori pe ele ,dar trebuie șterse erorile incontinuu,in timpul regenerĂŁrii) ,sĂŁ fie pedala de accelerație cĂŁlcatĂŁ și mașina sa se deplaseze (indiferent de viteza ,la ralanti nu se face regenerare activa ),DPF-ul sĂŁ fie in limita de viațĂŁ și (foarte important) sĂŁ nu ai valori foarte mari pe DPF la ralanti .

 

DacĂŁ ai valori mari pe ralanti (peste 45) , ECU blocheazĂŁ regenerarea ,pânĂŁ revine presiunea sub 35 . Atenție ,aceasta blocare o vezi doar in ISTA ,testerele universale nu o vad .

 

Ce ți-am spus aici ,e din experiența proprie .

Mulți ĂŽți vor spune cĂŁ nu e adevĂŁrat ,cĂŁ nu toți parametrii ĂŁștia trebuie ĂŽndepliniți .

 

Și inca ceva ,senzorul de presiune DPF ,se poate decalibra . De obicei ,dupĂŁ curĂŁțarea/schimbarea DPF-ului ,se schimba preventiv și senzorul de presiune ,chiar daca nu ai erori pe el .

Edited by Godini
Link to comment
Share on other sites

Sunt câțiva parametrii importanți care trebuie sa se ĂŽntruneascĂŁ ,ca regenerarea sa se ĂŽntâmple .

 

SĂŁ ai carburant (peste 15 -20 l),senzorul de presiune sĂŁ fie ok ,clapeta shut off sĂŁ funcționeze , sĂŁ nu ai pierderi pe traseul de aer (de la filtru aer ,pânĂŁ la galeria de admisie),

sonda lambda sa fie ok și fĂŁrĂŁ erori , releu bujii și bujii sa fie ok (se face și cu erori pe ele ,dar trebuie șterse erorile incontinuu,in timpul regenerĂŁrii) ,sĂŁ fie pedala de accelerație cĂŁlcatĂŁ și mașina sa se deplaseze (indiferent de viteza ,la ralanti nu se face regenerare activa ),DPF-ul sĂŁ fie in limita de viațĂŁ și (foarte important) sĂŁ nu ai valori foarte mari pe DPF la ralanti .

 

DacĂŁ ai valori mari pe ralanti (peste 45) , ECU blocheazĂŁ regenerarea ,pânĂŁ revine presiunea sub 35 . Atenție ,aceasta blocare o vezi doar in ISTA ,testerele universale nu o vad .

 

Ce ți-am spus aici ,e din experiența proprie .

Mulți ĂŽți vor spune cĂŁ nu e adevĂŁrat ,cĂŁ nu toți parametrii ĂŁștia trebuie ĂŽndepliniți .

 

Și inca ceva ,senzorul de presiune DPF ,se poate decalibra . De obicei ,dupĂŁ curĂŁțarea/schimbarea DPF-ului ,se schimba preventiv și senzorul de presiune ,chiar daca nu ai erori pe el .

 

Multumesc de rĂŁspuns ! Am observat ca ultima regenerarea a avut-o acum 237 km adicĂŁ când am ieșit la drum ĂŽntins undeva la 30 km. De atunci nu s-a mai regenerat de când am ieșit, ciudat. E ceva ce ĂŽl oprește atunci când pornește regenerarea fĂŁrĂŁ sa ies la drum ĂŽntins și nu prea ĂŽnțeleg CE :( azi in oraș a pornit 3 min și s-a oprit… termostatul la relantiu sta mereu la 90-95 și la drum undeva la 86-90 o sa ĂŽncerc sa schimb senzorul de presiune poate așa ĂŽși da drumu la regenerare.. in rest nu am nici o eroare pe motor, am verificat tot ce se poate. Injectoare, turbo, senzorul map/maf, clapeta acceleratie, vaccum-urile… o sa le iau pe rând.. o sa le iau prin eliminare ca nu am altceva de fĂŁcut.. azi când am ieșit cu ea aveam la relantiu 28 mlbr, am pornit cu ea la drum și când m-am ĂŽntors, m-am ĂŽntors cu 46…

Link to comment
Share on other sites

ar trebui sa iei in considerare si ca filtrul si-a trait viata. in 237 km e mult sa ajunga la valoarea aia de 63.

si apropo vad ca nu ai facut testul valiorilor pe filtru, in relentiu, la 2000 rot si la turatie maxima, probabil ca sunt oricum mult, mult peste limita.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.