Jump to content

Schimb de viteze cu soc E90 bloc hidraulic


Recommended Posts

Salutare,

In prezent am un BMW seria 3 e90 2007 163hp (m47) cu cutie automata 6 trepte (cutie ZF) la care i-am facut schimbul de ulei in cutie acum 2 luni cu uleiul recomandat de cei de la ZF. Problemele sunt ca desi am schimbat uleiul in cutie si filtrul, schimbul de trepte se face in continuare cu soc si exista intarzieri la schimbul vitezelor (aceste probleme existau si inainte de a face schimbul de ulei). M-am interesat si am aflat ca blocul hidraulic ar fi de vina si sunt 99% convins ca acesta este, deoarece simptomele unui bloc hidraulic "pe duca" sunt aceleasi pe care le am si eu la masina. 

As vrea sa stiu daca a mai avut cineva aceasta problema, cum a rezolvat-o sau daca blocul hidraulic a fost reconditionat, cat a costat reconditionare acestuia si unde s-a efectuat.

Multumesc.

Edited by Hybrid
Link to comment
Share on other sites

Da, se masoara cu vacuum toate canalele si valvele, se inlocuiesc cele defecte. Solenoizii se masoara si la nevoie se schimba. Pentru a repara cateva probleme de constructie se poate monta aditional si un ZIP Kit de la Sonnax. Eu am facut operatiunile astea pentru masina mea pentru ca nu am gasit pe nimeni in Romania care sa ofere transparenta (toti vroiau 600-700eu dar nu ziceau exact ce fac). De atunci am mai ajutat mai multi oameni cu acelasi lucru, daca nu gasesti unde sa-l faci te pot ajuta (mai multe detalii pe PM).

Poti sa incerci la Automatico si la Mercom, ei stiu ca reconditionau blocuri de valve!

  • De acord! 1
  • Hot!! 2
Link to comment
Share on other sites

 

23 hours ago, matose said:

Da, se masoara cu vacuum toate canalele si valvele, se inlocuiesc cele defecte. Solenoizii se masoara si la nevoie se schimba. Pentru a repara cateva probleme de constructie se poate monta aditional si un ZIP Kit de la Sonnax. Eu am facut operatiunile astea pentru masina mea pentru ca nu am gasit pe nimeni in Romania care sa ofere transparenta (toti vroiau 600-700eu dar nu ziceau exact ce fac). De atunci am mai ajutat mai multi oameni cu acelasi lucru, daca nu gasesti unde sa-l faci te pot ajuta (mai multe detalii pe PM).

Poti sa incerci la Automatico si la Mercom, ei stiu ca reconditionau blocuri de valve!

Mersi.
Oare blocul acesta hidraulic nu se poate inlocui cu unul second? Intreb pentru ca nu am prea vazut din acestea la mana a 2-a.

Link to comment
Share on other sites

Se poate inlocui insa multi le vand cu tot cu cutii, nu separat. Un bloc second poate sa fie la fel de "bun" ca al tau, orice masina ajunge la dezmembrat nu este chiar in toate mintile, de multe ori au peste 300-400 mii km. Daca mai adauga asta la faptul ca se recomanda schimbarea solenoizilor la maxim 100 mii km impreuna cu uleiul... Am avut si bloc hidraulic cu 46 mii km unde am gasit uzura si au trebuit inlocuite 2 valve si un solenoid 🙂

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.