Jump to content

BMW 523i LCI 2009 tremura la relantii si sta sub turata


Recommended Posts

BMW 523i 190cai(N53B25A) tremura la relantii,sta sub turata si turatia oscileaza.

Am schimbat bujiile si tot la fel face.

Cand se aprinde “check engine” masina tremura foarte rau cand accelerez,are lag la acceleratie si nu are putere(se aude si un zgomot ciudat)

Dupa ce opresc motorul,se sterge “check engine-ul” si masina merge mai bine(insa tot tremura la relantii)

I-am facut o diagnoza si mi-a aparut clapeta DISA(nu functioneaza),am schimbat-o si tot asa face.

Am avut un furtun de vaccum spart,l am schimbat.

Cand am mai facut o diagnoza cu alt tester mi-a aparut si senzorul NOX.

Va multumesc,astept răspunsuri!

 

Edited by Qwerty123
Link to comment
Share on other sites

Salu Qwerty123,

Motorul N53 este putin mai greu se diagnosticat corect , masina ta are un motor din categoria lean-burn engines adica sunt proiectate sa mearga in modul de injectie stratificata = amestec foarte sarac cu economie foarte mare de combustibil. Cand masina merge in Stratified Charge Operation adica ce am scris inainte emite foarte multi oxizi de azot NOx si de aceea ai sa observi sub masina pe undeva la mijocul evacuarii un catalizator de NOx si imediat dupa el un senzor de NOx ( cel despre care ai mentionat ca are eroare ), si acuma incepe distractia fi te rog foarte atent la ce iti spun:

Masina cand are erori pe sistemul de NOX respectiv pe senzor, sau catalizator NOx nu va mai permite functionarea in Stratified Charge Operation si motorul va merge in modul de avarie pentru N53 adica injectie omogena, modul de injectie omogena este unul de urgenta/avarie pentru N53 si nici un injector nu va fi masurat corect si de aici incep foate multe probleme exact ca cele decrise de tine.

Pune te rog lista cu toate erorile sa vedem fix codurile de eroare, senzorul de NOx are a lista de multe erori, sper ca ai pus bujii NGK si nu Bosch pentru ca nu sunt bune cele Bosch indiferent despre ce spun mecanicii sau vanzatorii de piese.

Pune un set nou de bobine de inductie tot marca Bosch nu sunt foarte scumpe ( nu Delphi ) , este posibil sa se calmeze motorul dar Stratified Charge Operation sigur nu va folosi 

Eu am pe masina fratele mai mic a lui N53 adica N43 si stiu exact despre ce vorbesc

Te asteptam cu detalii 

Succes 

 

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, six in line said:

Cu ce soft ai facut diagnoza? Pune doar ISTA pe ea, restul sunt degeaba. 

Multumesc pentru raspuns,diagnoza am facut o la reprezentanta BMW.(cand a aparut eroarea de la NOX)

Bănuiesc ca s-a folosit ISTA...

 

Insa acum cand mi a aparut eroarea de la Clapeta Disa nu stiu exact ce tester s-a folosit.

6 hours ago, cristi822 said:

Salu Qwerty123,

Motorul N53 este putin mai greu se diagnosticat corect , masina ta are un motor din categoria lean-burn engines adica sunt proiectate sa mearga in modul de injectie stratificata = amestec foarte sarac cu economie foarte mare de combustibil. Cand masina merge in Stratified Charge Operation adica ce am scris inainte emite foarte multi oxizi de azot NOx si de aceea ai sa observi sub masina pe undeva la mijocul evacuarii un catalizator de NOx si imediat dupa el un senzor de NOx ( cel despre care ai mentionat ca are eroare ), si acuma incepe distractia fi te rog foarte atent la ce iti spun:

Masina cand are erori pe sistemul de NOX respectiv pe senzor, sau catalizator NOx nu va mai permite functionarea in Stratified Charge Operation si motorul va merge in modul de avarie pentru N53 adica injectie omogena, modul de injectie omogena este unul de urgenta/avarie pentru N53 si nici un injector nu va fi masurat corect si de aici incep foate multe probleme exact ca cele decrise de tine.

Pune te rog lista cu toate erorile sa vedem fix codurile de eroare, senzorul de NOx are a lista de multe erori, sper ca ai pus bujii NGK si nu Bosch pentru ca nu sunt bune cele Bosch indiferent despre ce spun mecanicii sau vanzatorii de piese.

Pune un set nou de bobine de inductie tot marca Bosch nu sunt foarte scumpe ( nu Delphi ) , este posibil sa se calmeze motorul dar Stratified Charge Operation sigur nu va folosi 

Eu am pe masina fratele mai mic a lui N53 adica N43 si stiu exact despre ce vorbesc

Te asteptam cu detalii 

Succes 

 

Multumesc pentru raspuns,bujiile noi sunt NGK.

Au fost mai multe erori privind senzorul nox dar din pacate nu mai am poza(a fost si ceva cu catalizator)

IMG_1172.jpg

Edited by Qwerty123
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.